tor_erik Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ikke vet jeg om det var ironi , men finnes en del flere yrkesskoler i bergen. Slotthaug, Laksevaag os.v. Og det er ingen skoler som heter Bergen Yrkesskole. Årstad vidergående du tenker på sikkert. Hehe, det var vel litt overdrivelse. Men jeg står fremdeles fast på at Bergen Yrkesskole eksisterer, særlig siden jeg gikk på den for 10 år siden. Det er den grusomt stygge betongklossen som troner over danmarksplass, rett ovenfor Essoen. Den har vel skiftet navn til Årstad. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Den har vel skiftet navn til Årstad. Nå må du huske at jeg ikke har vært i Bergen på et par år, så jeg vet ikke om dere flipper eller ei, men jeg kan ikke helt se hvordan den skal kunne skifte navn til Videregående, men det kan jo hende at de har slått seg i lag med Krohnsminde videregående... Edit: Det ser faen meg ut som det er nettopp dette som har skjedd. Skuffende, svært skuffende. Bergen Yrkesskole klinger mye bedre enn Årstad for pokker. Endret 4. oktober 2005 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nå må du huske at jeg ikke har vært i Bergen på et par år, så jeg vet ikke om dere flipper eller ei, men jeg kan ikke helt se hvordan den skal kunne skifte navn til Videregående, men det kan jo hende at de har slått seg i lag med Krohnsminde videregående... Det stemmer... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bruml! Rimi i dag: ti millioner vgs-ungdommer stimler inn for å kjøpe skoleboller, og har skolebolle-området som samlingspunkt. Ikke snakk om at de kan finne den jævla bollen sin og komme seg til helvete ut fra butikken. Mitt kongerike for pepperspray. Så møter man på Tissemannen utenfor Rimi, og kommer seg forbi veggen med urinlukt og inn på jobb.. hvor man møter alkis/narkis-paret fra helvete, hvor hun hyler og skriker under tatoveringen. Og nå kommer jammen et par folk med knekk i knærene inn og mumler om priser. Festlig. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 E fra Straume rett utenfor Bergen. Noken andre som er her ifra? Gidder liksom ikke å lese igjennom alle 166 sidene Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Det er vel fordi det er en del sånne folk som vil ha tatovering i det hele tatt. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Noen bergensere herfra som skal på SwitchLAN på Sandsli i romjulen da ? Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er vel fordi det er en del sånne folk som vil ha tatovering i det hele tatt. 4994763[/snapback] Godt mulig, hvis jeg har penger.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hvis du gir meg gratis inngang, og betaler flybilletten min Endret 15. oktober 2005 av darkness| Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Er det noen som ikke helt har lært seg det nye designet enda? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Er det noen som ikke helt har lært seg det nye designet enda? 5004798[/snapback] Ja! "Mine Innlegg" er jo flyttet.. Det er den jeg bruker mest.. Og nå kan man jo ikke se hvor mange innlegg en har hatt... Men ellers var det ganske stilig. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Æsj, der gjorde jeg den feilen ja Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Æsj, der gjorde jeg den feilen ja 5005307[/snapback] Quoten er i alle fall ny... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hehe! det var vel egentlig alt jeg ville si... har forumet vært på extrem oppussing eller... skjønner faen meg ikke løvbære av disse nye "buttonene".. tjobing, Skulle bare innom for å bestille noen sata disker og en trådløs ruter. HELVEt... enda en uke å vente på tele2.. zzzzzzzzzz ps Noen som vet hva dem gjør på der borte.? skal det ta så lang tid??dra ut en kable og plugge den i ett annen sted. æsj. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Jaja, får kjøre en liten oppdatering fra en eksilbergensers liv på folkehøgskole. Her nede i indre deler av Sørlandet har det for lengst rukket å bli kaldt, hvordan ligger det an i Bergen? Snart kommer vel snøen også. Æsj heller, en eksilbergensers liv er ikke enkelt. Muligens derfor vi egentlig skal bo i Bergen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Her er det hvertfall kaldt og jævlig. Og i morges holdt jeg på å gå på tryne da jeg skulle løpe etter bussen, fordi det var glatt i veien. Ellers er været helt supert, men jeg mistenker både skyer og varmere temperaturer om ikke lenge (kommer sikkert på lørdag, når man skal ut). Lenke til kommentar
magio Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gruer meg til det begynner å komme is på veien, for jeg må jo løpe etter bussen hver morgen og før eller siden kommer jeg til å gå rett på trynet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Er det bare eg som gleder meg til snøen kommer? Jaja. Det kaldeste eg har registrert med termometer er 3+grader. Er vel ikke lenge nå. Sjokkerende å tenke på at det kun 1.5uke siden var 23grader ute. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Er det bare eg som gleder meg til snøen kommer? Jaja. Det kaldeste eg har registrert med termometer er 3+grader. Er vel ikke lenge nå. Sjokkerende å tenke på at det kun 1.5uke siden var 23grader ute. 5028745[/snapback] Joda jeg gleder meg til snøen kommer sånn jeg ikke får for dårlig samvittighet for å være inne å spille. I fyllingsdalen er det nok like bikkjekaldt som resten av Bergen. E jo vondt å pustse ute. Ikke så værst idag faktisk. En annen ting: Brann spilte eeelendig mot Rosenborg. Trodde knapt mine egne baller (Merk: øyeballer). Men jeg elsket at de bommet på straffen. Så på publikum når det skjedde i reprisen. DET var et flott syn! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Er det bare eg som gleder meg til snøen kommer? Jaja. Det kaldeste eg har registrert med termometer er 3+grader. Er vel ikke lenge nå. Sjokkerende å tenke på at det kun 1.5uke siden var 23grader ute. 5028745[/snapback] 3+? :o Da kan jeg informere om at her i Hønefoss har det vært minusgrader. Brrr! Dette stedet er iskaldt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå