-jH Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Neineinei... yrkesskolen på danmarksplass! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Så? Hvor mange fant dere ut at dere var? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ' date='28/09/2005 : 22:21'] Neineinei... yrkesskolen på danmarksplass! Ja, for det finnes bare en yrkesskole Bergen Yrkesskole über alles. En av de absolutt styggeste betongklossene jeg noensinne har hatt "gleden" av å være inni. Det var en bukett med spesielle regler som gjaldt der under min tid. Ikke kunne man få bruke heisen (selv om man hadde klasseromme i toppen av verkstedbygget), dette mest sannsynlig fordi at "Beinet" (engelsklæreren) måtte vente på heisen. Man måtte heller ikke si for meget om noe så helst for da ville inspektøren (faren til Abbath i Immortal) ta deg. En annen morsom ting var jo det at Bergen Yrkesskole var nesten Bergen sitt største omsetningssted for narkotikum. Men jeg savner den litt for det, jeg... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 ' date='28/09/2005 : 23:21'] Neineinei... yrkesskolen på danmarksplass! Åh... Er det Akademiet der også altså? Jaja. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Niks, akademiet ligger faktisk oppe i Fabrikkgaten Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 ' date='29/09/2005 : 11:50'] Niks, akademiet ligger faktisk oppe i Fabrikkgaten Det høres bedre ut. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Da var jeg kommet hjem for høstferien, og alt er ved det gamle. Regn og atter regn. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er på NDT-lan på laksevåg. Ganske kult. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er på NDT-lan på laksevåg. Ganske kult. Hvorfor er du ikke på ByLAN i stedet? Det må jo være mye kulere. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Altfor stort for meg. Så mye stress. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Noen som har tenkt seg på byn i kveld? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Da var jeg kommet hjem for høstferien, og alt er ved det gamle. Regn og atter regn. hva hadde du i grunnen forventet? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Æsj, hvorfor klarer ikke kranglesyke bønder, og annet avskum å holde seg vekke fra byn en lørdags kveld? Og hvorfor skal folk gidde å yppe til bråk med lille meg, jeg trodde slike folk var på jakt etter litt utfordringer. Jeg begynner etterhvert å få en uvanlig god evne til å snakke meg ut av dritten, så kanskje det ikke er så negativt likevel. Ellers var kvelden fin, alt for mange folk, jeg fikk beskjed om å melde meg på den norske versjonen av "So you think you can dance", og jeg møtte masse folk jeg kjenner, som jeg ikke har sett på lenge. Kan vel også tilføye at kvelden var et lite "prosjekt", så jeg var klink edru, og hadde det likevel knallgøy. Det er herved bevist, man kan ha det gøy uten alkohol. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Da var jeg kommet hjem for høstferien, og alt er ved det gamle. Regn og atter regn. hva hadde du i grunnen forventet? Si det... Var i alle fall på fest hos en kompis i går, der et lokalt band, kompiser osv, hadde livekonsert. De var overraskende bra, musikken var ikke helt min sjanger, men likevel var det utrolig fett å høre på! Den gjengen kan nå langt! ...Var forresten i Hordvik. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Urk. Forbanna jævla fylliker utover alt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Urk. Forbanna jævla fylliker utover alt. "Tissemannen" som har vært på ferde igjen? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 ,28/09/2005 : 22:21] Neineinei... yrkesskolen på danmarksplass! Ja, for det finnes bare en yrkesskole Bergen Yrkesskole über alles. Ikke vet jeg om det var ironi , men finnes en del flere yrkesskoler i bergen. Slotthaug, Laksevaag os.v. Og det er ingen skoler som heter Bergen Yrkesskole. Årstad vidergående du tenker på sikkert. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Urk. Forbanna jævla fylliker utover alt. De henger vel rett utenfor sjappen deres der i Marken..? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Bakgården her er et populært alkis-sted, ja. Mer spesifikt var det et godt bedugget par på 40+ som sjanglet innom og ville ha tatovering, og en eller annen voldsom fyllik som veltet rundt på Kaffaan. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ikke vet jeg om det var ironi , men finnes en del flere yrkesskoler i bergen. Slotthaug, Laksevaag os.v. Og det er ingen skoler som heter Bergen Yrkesskole. Årstad vidergående du tenker på sikkert. Hehe, det var vel litt overdrivelse. Men jeg står fremdeles fast på at Bergen Yrkesskole eksisterer, særlig siden jeg gikk på den for 10 år siden. Det er den grusomt stygge betongklossen som troner over danmarksplass, rett ovenfor Essoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå