tor_erik Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Noen som har historier å fortelle en eksilbergenser etter ekstremværet? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har nesten ikke merket noe i sentrum, virker som om alt kom på Nesttun/Fana... ;-P Lenke til kommentar
lodott Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Nesttun var en eneste stor elv. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Trodde det var kaos i byn også eg..så bilder av en haug med trapper som var forvandlet til fosser! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Hmm... Var visst lite hjemme hos oss også. Grusveien vår var riktignok ferdig, men det hjalp bare på å få naboen med på å asfaltere. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Jaja, var det bra på byn i Bergen i går? Var ute i Kristiansand, på Club Leopold eller noe. Var sikkert 30 stk. av oss. Faen så gøy! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Byn i går var dødelig vått. Jeg fikk ødelagt ett stykk genser, grunnet tomsinger som ikke klarer å la være å vifte rundt med sigarettene sine. Ellers var kvelden fin, med alt for mange folk på Ovenpå (som vanlig). Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Leste nettopp på VG at det var nye orkanrester på veg mot Norge... Aner vi et deja vu? (Aner ikke hvordan "deja vu" skrives...) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det regnet hvertfall noe sinnsykt nå når jeg kjørte fra Sletten og hjem, klokken litt over ti. Skal det bli værre enn det, må man nesten gå til anskaffelse av dykkerutstyr. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Her i fana var det helt sykt med regn altså. Lenge siden eg har sett noe slikt. En liten bekk her i området var rene amasonaz elv i forhold. Ellers er det rart å bo her i fana. Er liksom så lite som skjer og alt er så stille. Sosser overalt og golfspillere. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Så Mario har flyttet til Fana... Jøss. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvor i Fana bor vår hundeelskende moderator da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Råtræet eller noe. Råvarden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Urk, irriterer meg med han der skjeggete urin-mannen i blå lagerfrakk. Det virker som om han er i Marken hver dag i 12-tiden, og det alltid like kos med en god whiff med urin-lukt før jobb. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Koslig med en egen bergensertråd! Var ikke få sider heller Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tut tut folk. Nå er det jaggu lenge sia siste jeg var her. Merkelig at det skal ta så lang tid å koble om inne hos tele 2 da, jeg har bare flyttet noen få kilometer Jeje, nå må jeg stikke, sitter på min fetter sin maskin, måtte bare betale noen regninger Sees om noen uker da.. skal bli gøy med 4mb linje Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Urk, irriterer meg med han der skjeggete urin-mannen i blå lagerfrakk. Det virker som om han er i Marken hver dag i 12-tiden, og det alltid like kos med en god whiff med urin-lukt før jobb. Ah, tror jeg har "truffet" på ham en gang eller to... Er ikke spesielt delikat med en elv av piss som brer seg nedover buksebeinet. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Han er psykisk syk... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Han er psykisk syk... Det er han sikkert, men noen burde i såfall ta vare på mannen. Han har et hus/hjem, og likevel går han og tigger fra folk. I tillegg kan han bli ganske så hissig. Han driver og plager folk hver bidige dag. Greit nok at folk tigger, men han der går jeg en stor omvei rundt. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jaja, sprang Stoltzen idag. Klarte å klokke meg opp på 13.34. Noe jeg selv er litt imponert over.. Virker egentlig som at du aldri når toppen, og nå har de fjernet de skiltene som pleide å si hvor langt du var kommet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå