diversity Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvorfor får alle dere slasker fri? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Fordi det er oversvømt Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ikke her..... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 På Nesttun i hvert fall. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nestun er n00b Lenke til kommentar
magio Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Måtte sitte 2 timer i buss fra lagunen til slåtthaug i dag Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Måtte sitte 2 timer i buss fra lagunen til slåtthaug i dag Haha! Jeg sitter to timer i buss hver vei til og fra skolen. Blææædiblæææ Er ikke noe synd i deg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Slapp bare første timen i dag. Læreren stod i kø fra Danmarksplass til Skjold i to timer. Iløpet av den fritimen, greide de aller fleste elevene å komme seg til skolen (bussene var kraftig forsinket). Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Bussen jeg skulle ta kom aldri i dag. Så jeg, med halve klassen, kom for seint. Dette skjedde da i Åsane, så langt vekke fra Nesttun du kommer, nesten. Fuktig dag har det hvertfall vært. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Thihi. Dette er en av de få gangene jeg føler det er godt å bo i Nord-Norge, langt der vekke fra der jeg har vokst opp og inntill et år siden bodde. På den andre siden er det vel ikke akkurat SÅ store mengder på Sotra... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Håhå, vi har sol og fint vær på Sørlandet vi! Leste at det visstnok var noen byger i går... Anyway, glad for å være på Birkeland nå ja! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Thihi. Dette er en av de få gangene jeg føler det er godt å bo i Nord-Norge, langt der vekke fra der jeg har vokst opp og inntill et år siden bodde. På den andre siden er det vel ikke akkurat SÅ store mengder på Sotra... Også er det jo kjempevarmt der oppe EDIT: Uansett er jo bare kos med litt regn Endret 14. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 De i Sentrum må begynne å koke vannet igjen... Stormen har gjort at renseanlegget ikke fungerer eller noe sånt. Har sett det på tv. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hehe, de sa det på nyhetene, rett etter jeg hadde drukket 1 liter vann fra springen ;P Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 oj oj :!: Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Uansett er jo bare kos med litt regn Ombestemmer meg. Veltet nettopp i en sving p.g.a det jævla regnet. Var faktisk rett vedsiden av der raset skjedde... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Uansett er jo bare kos med litt regn Ombestemmer meg. Veltet nettopp i en sving p.g.a det jævla regnet. Var faktisk rett vedsiden av der raset skjedde... gikk det bra med deg? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Også er det jo kjempevarmt der oppe Hehe. Joda, snøen har begynt å senke seg på fjelltoppene og slikt. Det er jo toppers det. Greit å bare slenge på seg noen ekstra klær, for så å vandre ut. Og så lukter det så godt når det det kaldt ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå