Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Nytt modem og ny ruter koster maks 3-4000, en utgift jeg skal klare å leve med, det er ikke akkurat hver dag det slår ned (det har ikke skjedd hittil). En ny laptop ville komme på rundt 20000 pluss en tilsvarende sum i programvare, i tillegg til dokumenter og annet som måtte gå tapt.

3-4000kroner er en stor utgift hvis du må betale den bare fordi du ikke gidder å trekke ut strømkontakten når det lyner og tordner da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er fortsatt med |Darkness...

Altså jeg ville heller ha klart meg en kveld uten internett (oi! KRISE) enn å betale 4000 spenn....

Tenk på hvor mange nugattibokser 4000kr er!

Altså, det er jo ikke snakk om én enkelt kveld -- det er ikke akkurat slik at lynet slår og ødelegger alt utstyr hver gang det er tordenvær. Om vi antar at det er 10 dager i året med tordenvær, og at lynet slår ned hvert skuddår, vil det si at en vil ha fått 40 ekstra kvelder med Internet for 4000 kroner, eller hundre kroner per gang (og siden prisene nå sikkert ligger på omtrent halvparten av de nevnte, blir det snakk om en femtilapp). Dessuten er det grenser for hvor mye Nugatti jeg kan spise...

Lenke til kommentar

ok.. Tenkte kanskje det var din siden den var i signaturen, men da så.

Sorry..

Forresten.. Noen som var på Dagfinn Lyngøs show på Ricks for noen måneder siden? Jeg er nemlig Norges (dvs. verdens) største fan av Dagfinn Lyngbø. Det er ikke kødd. Mange sier jo at de er verdens beste fan av noen, men Dagfinn Lyngbø er min! ;)

Den måten jeg har lyst å dø på, er å le meg ihjel av Daffa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...