Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nå restartet akkurat PC'en pga. spenningsfall på strømnettet (og gjett hva som forårsaket det da karer).

BTW, lyden av ekte torden er sinnsykt mye diggere enn de tørre og kjedelige lydene man får servert på alle disse undergangsfilmene.

Her rister både tak og vegger pga. lyden utenfra.

Lenke til kommentar
Nei, nå restartet akkurat PC'en pga. spenningsfall på strømnettet (og gjett hva som forårsaket det da karer).

BTW, lyden av ekte torden er sinnsykt mye diggere enn de tørre og kjedelige lydene man får servert på alle disse undergangsfilmene.

Her rister både tak og vegger pga. lyden utenfra.

Jeg ligger rett med vinduet, og det ristet litt i veggen der ja.. Så også ut som noen hadde rave utenfor :p

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg har spurt om dette tidligere, hvis det er tilfelle prøver jeg igjen. TEEBEE (kjent Drum & Bass-artist) spiller annenhver torsdag ett eller annet sted i byn. Jeg lurte på on noen vet hvor dette er, aldersgrense, og eventuelt hvilke torsdager han spiller. Det hadde vært veldig fint om noen hadde klart å spore opp den informasjonen for meg. :)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om jeg har spurt om dette tidligere, hvis det er tilfelle prøver jeg igjen. TEEBEE (kjent Drum & Bass-artist) spiller annenhver torsdag ett eller annet sted i byn. Jeg lurte på on noen vet hvor dette er, aldersgrense, og eventuelt hvilke torsdager han spiller. Det hadde vært veldig fint om noen hadde klart å spore opp den informasjonen for meg. :)

TeeBee er konge..

Spiller på Miles Ahead (eller Fatboy) er i smuget under Bt klokken på torgallmenningen.. Men det er 23 :!:

Lenke til kommentar

TeeBee er konge..

Spiller på Miles Ahead (eller Fatboy) er i smuget under Bt klokken på torgallmenningen.. Men det er 23 :!:

Alltid må det være slik. Jeg får ringe inn og høre om muligheten for å komme der og høre på.

Lenke til kommentar
Luringer! Burde ikke dere dra ut kontaktene når det lyner?

Laptop og WLAN løser problemet! Jeg kan ikke helt se for meg at lynet skal hoppe inn i laptopen, og om ruteren, modemet eller lignende tar kvelden er ikke det verdens undergang.

:ohmy: Er det ikke verdens undergang om ruteren/modemet tar kvelden?

Lenke til kommentar

Nytt modem og ny ruter koster maks 3-4000, en utgift jeg skal klare å leve med, det er ikke akkurat hver dag det slår ned (det har ikke skjedd hittil). En ny laptop ville komme på rundt 20000 pluss en tilsvarende sum i programvare, i tillegg til dokumenter og annet som måtte gå tapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...