Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hugser vi kjøpte på IQ for lenge siden! Så gjekk straumforsyningen, når vi skulle reparere det på garantien fekk vi høyre "Nei, nei det er ikkje straumforsyningen, det er berre at denna knappen sikkert var på feil possisjon, eller så gløymte dykk å ha i stikkontakten!" eller noko sånt! Til slutt fant han ut at det var straumforsyningen som hadde gått!

Lenke til kommentar
Trodde iQ var gått konkurs jeg?

Bergenser her og ja :thumbup:

Tror faktisk at det er sant som du sier. IQ-Computer gikk konkurs for en stund siden. Men ble kjøpt opp av noen som valgte å skifte navn. Så det heter noe annet idag... Men vet ikke hva. Står så mange forskjellige navn på den boden der at er vanskelig å få med seg noe som helst. :p

Lenke til kommentar

Hatet IQ DATA! Møkka folk som aldri lot meg få prøve spill og greier. Dette går way back til amiga dagene og commodore64/128. Hehe husker at eg fikk lov å prøve spill hvergang eg kom inn der med foreldrene og sto der gjerne lenge og spilte men siden foreldrene var med så måtte de fint bare la meg teste.

De begynte å selge olivetti pc'r og greier og engang på purr faenskap så formatertet vi en av pc'ne deres uten at de la merke til det. :D

Ahh de tidene altså. :love:

Lenke til kommentar
Lillesotra, 3minutter med bil til Bergen kommune og 10minutter til sentrum hjemmefra. Så siden jeg har bare bergensere i min familie så er jeg nok bergenser :)

Sotra vgs. GK elektro og trives :yes:

EDIT: leifen som kom.

Ey! hey nabo!

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg en søndagsåpen dagligvarebutikk i Bergen? Og hvor lenge selger de alkohol?

Bjørn's Tippedisk på Toppe i Åsane har åpent til tippefristen er ute. Det re vel kl 4 eller noe, ikke sikker. De selger alkohol nå tror jeg. ;)

Lenke til kommentar
Tenkte mer i retning av butikk-i-sentrum. Stress å ta bussen fra Flaktveit -> Toppe -> Sentrum ;)

Jo, kanskje. Men med Flaktveit --> Åsane Terminal --> Toppe --> Sentrum får du betale gjennom mange morsomme soner og bytte buss masse! :fun:

Eller du kan spørre noen andre. :shrug:

Lenke til kommentar

Bjørns tippedisk ruler...

Har vært og handlet der som liten. Vokste opp i terassehusene rett ovenfor. Flyttet derfra som 7-åring...

Men ikke langt. Fra 7-20 år bodde jeg i en 2-mannsbolig rett ovenfor..

Men i sentrum er det jo en Rimi-butikk som har åpent hver dag til 23.00 tror jeg.. ganske sykt egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...