diversity Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvor mange er fra Fyllingsdalen? Er fra Bønes, Fyllingsdalen bydel. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvor mange er fra Fyllingsdalen? Jeg bodde på Bønes til jeg var 3½ år gammel (sommeren 1993). Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Noen som var på Flyshowet idag eller igår da? Jeg var der i dag, og det var knalldigg altså. Været var kanskje ikke det beste, men hva gjorde det når man hadde fine fly, og morsomme kommentatorer (i sform av autofil-larsen og tommy steine). Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg bor på bjørge i Fyllingsdalen og jeg så masse fra vinduet mitt. Veldig masse stilig. Fargerøyk og synkron flyging. ånkli tøft Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Noen som var på Flyshowet idag eller igår da? Jeg var der i dag, og det var knalldigg altså. Været var kanskje ikke det beste, men hva gjorde det når man hadde fine fly, og morsomme kommentatorer (i sform av autofil-larsen og tommy steine). Jepp, var der i 2-3 timer, og fikk meg med det viktiste, det italienske bidraget. Du kan se bildene jeg tok i "Fly tråden" Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Var på flesland i dag, og fikk med meg det meste tror jeg. Var ganske imponert av italierene, men engelskmennene (i russiske fly) tok virkelig kaken. Var helt sinnsykt å se på dem gjøre halsbrekkende stunt (f.eks steile kraftig med vilje). Ble egentlig litt skuffet av F-16 og Hunter'en. Var for lite akrobatikk synes jeg. Spesielt F-16'en synes jeg kunne vist en liten loop. (skal se om jeg får lagt ut noen fine bilder i flytråden. hadde bare 3x zoom på kameraet) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvor mange er fra Fyllingsdalen? Jeg bodde på Bønes til jeg var 3½ år gammel (sommeren 1993). Gammel er du? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Hvor mange er fra Fyllingsdalen? Jeg bodde på Bønes til jeg var 3½ år gammel (sommeren 1993). Gammel er du? 15 år og 240 dager Endret 28. august 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 I våkleivåsen? Våkleivbråtet hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hehe da gikk vi "nesten" i klasse Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hehe da gikk vi "nesten" i klasse Det ser da vitterlig ut som at du bor i Kristiansand. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvor mange er fra Fyllingsdalen? Jeg bodde på Bønes til jeg var 3½ år gammel (sommeren 1993). Gammel er du? det der fikk meg til å tenke på en vits jeg leste i donald da jeg var liten: Mann1: Hvilken dato er det i dag? Mann2: Vet ikke Mann1: Du kan jo se på avisen du har der Mann2: nytter ikke, den er fra i går... (no offence) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Prøver jo bare å snakke her da.... Ja bor i kristiansand men bodde i bergen...... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Herre så mye som skjer på folkehøgskole... Nesten aldri et ledig øyeblikk! Koser ræven av meg her. Savner utelivet i Bergen, men ellers er det greit så langt. Hva jeg gjør på? Får masse nye gode venner, og finner på alt mulig med dem. Timeplanen er heller ikke så verst, mesteparten er "Bil", "Fotball", og "Video". Pis out. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 huff, det har regnet drit mye i 3-4 dager elns.! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Steike helsiken det lyner i bergen idag da!! Har stått i altanen og snappet ca 400bilder og nå lader eg batteriet så skal ta tas flere bilder. Av de 400 var det bare en der man kan se selve lynet. Øving gjør mester. Psilocybe: du er vel ute og tar bilder?! Edit: http://www.bt.no/lokalt/bergen/article399259 Endret 1. september 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå