Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har skjønt det slik at thomasr gjerne kjøper klær av den litt mer eksklusive typen (hvertfall mer eksklusivt enn den vanlige mannen i gata), og da vil jeg tørre å påstå at det ikke er mye å velge mellom her i byen. Man har gaten over kløverhuset (hva den heter vet jeg ikke), med Hans H. Så er det visst nok en ganske grei butikk i gaten som går over BT-bygget (Krinkelkroken 1?).

Jeg var innom Hans H. for et par dager siden, der hadde de en del forholdsvis pene, klassiske klær, blant annet et veldig godt utvalg i dresser fra Hugo Boss og Corneliani. Til mer hverdagslige klær har jeg ikke funnet noe særlig ennå, jeg har tuslet rundt i det som er av kjøpesentra, og var også innom Companys en tur, uten at jeg var voldsomt imponert av noen av disse. Vincci har jeg ennå ikke vært innom, får ta en tur dit snart.

Lenke til kommentar

To greie butikker som ikke er nevnt: Pepper, som ligger i Christies gate 9. De har litt forskjellig av ungdomsklær, noen av de samme merkene som Companys. I tillegg har vi Paper Moon. De har ganske eksklusive klær, men ikke særlig godt utvalg. De har blant annet D&G (står at de har Dolce&Gabbanna på hjemmesiden, men har aldri sett det i butikken. Trodde at det bare var Kamikaze som hadde Dolce&Gabbanna i Norge) Denne butikken ligger på høyre side på vei opp mot Fløibanen.

Lenke til kommentar
Noen som vet om kø-helvetet i busskranken på Bergen Storsenter/togstasjonen begynner å gi seg nå?

Noen som har skaffet seg busskort på Mannsverk istedet?

Skaffet meg studentkort på bystasjonen i forgårs og det tok hele 10 min... Var vel en 15-20 stykker i kø, men de hadde ordnet det slik at det gikk radig unna. Stenger forresten klokken 17

Lenke til kommentar

Glemte to til som egentlig ikke er så fantastiske, men verdt å nevne: Fellini i Galleriet. De har mest JL og greit utvalg av Diesel-bukser, så det interesserer nok ikke deg. I tillegg er det en egen Peak-butikk i Kløverhuset, i etasjen over Scabal.

Lenke til kommentar
Noen som skal på flyoppvisningen på Flesland i helgen?

eee. nei. Jeg skal holde meg langt unna flessa, Jeg stoler ikke ett sekund på de flyverne der. Før du vet ordet av det så har en pilot mistet kontroll og plantet skroget godt ned i baklomma di :no:

Sitter heller på Liatårnet med stjernekikkert og ser :whistle:

Lenke til kommentar

eee. nei. Jeg skal holde meg langt unna flessa, Jeg stoler ikke ett sekund på de flyverne der. Før du vet ordet av det så har en pilot mistet kontroll og plantet skroget godt ned i baklomma di :no:

Seriøst?

Jeg var der flere ganger da jeg var liten, og kan ikke huske noe som helst oppstyr. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Seriøst?

Jeg var der flere ganger da jeg var liten, og kan ikke huske noe som helst oppstyr. :dontgetit:

jeje, har bare hørt at piloter fra British airway skal komme og dem er ikke serlig tam gitt, neida.. drikker gjør de før de flyr..:p

Og en annen ting er de lave skyene som det er meldt. Det gjør at flyene må fly lavere... :ermm: Tsk Tsk, nei, jeg holder meg hjemme på godt avstand så ikke frisyren blir ødelagt :cool: .

God helg!

Lenke til kommentar
Ok, for når jeg var der idag(rundt 15.30) var det lite kø der.

Flott. Når stenger de egentlig rundt om kring? Jeg har hørt kl. 3 og 5, men synes det høres litt tidlig ut.

i følge nsb.no stenger de kl 23 på hverdager. Altså har du tid en sein kveld, tror jeg nok du skal slippe alt som heter kø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...