SnowDOG_ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vil bare melde fra at eg ikke greide å finne Akvariumet på egenhånd. Det var ingen av dokkar som sa at det var en såå lang vei å gå !! Nordnes er jo ikke noe særlig stort!?! *Ha nordnes i baklommen* Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vil bare melde fra at eg ikke greide å finne Akvariumet på egenhånd. Det var ingen av dokkar som sa at det var en såå lang vei å gå !! Nordnes er jo ikke noe særlig stort!?! *Ha nordnes i baklommen* Nordnes e huge ! Blir et stykke å gå når du går helt fra bystasjonen... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg ville nok vært mer fornærmet hadde jeg bodd på milde. krokeide er jo laaaaaangt vekk! bort på sandsli, "studerer" på skolen med samme navn Que? Startet på GK i år da, regner jeg med(?). Da er vi ihvertfall tre på forumet som går på Sandsli. Går du allmenn, HN eller Salg og Service? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Været i Bergen, en introduksjon for nybegynnere: Hver gang man kikker ut av vinduet er det forholdsvis pent vær, og noen ganger til og med sol. Når man stikker nesen ut av døren med planer om å gå ut, er det så vidt litt yr, men ikke verre enn at det i alle fall ikke er noe behov for paraply. Når man så har gått halvveis dit man skal åpner himmelen seg og regnet pøser ned (dette er meget konsekvent). Dette er et passende tidspunkt for å begynne å banne og skvære over at du ikke tok på/med vanntett jakke eller paraply. For øvrig forsvinner morgentåken omtrent ti over fire, mens de daglige ettermiddags- og kveldsskyene har kommet på plass senest kvart over tre. Rent bortsett fra dette later Bergen til å være en ganske ålreit by, dog med noe begrensede shoppingmuligheter (noen tips?) og elendige parkeringsforhold. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Rent bortsett fra dette later Bergen til å være en ganske ålreit by, dog med noe begrensede shoppingmuligheter (noen tips?) og elendige parkeringsforhold. Shoppe etter hva? Rundt Torgallmenningen er det jo mange greie butikker uansett hva du vil shoppe etter. Klær, DVD'er, CD'er, mat, sminke for de som liker sånt, osv. Ellers har vi jo disse kjekke Storsentrene våre (Bergen Storsenter og Lagunen). Det er ikke så gale å handle der. Mange gode butikker, og man finner det meste man trenger der. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ellers har vi jo disse kjekke Storsentrene våre (Bergen Storsenter og Lagunen). Det er ikke så gale å handle der. Mange gode butikker, og man finner det meste man trenger der. Galleriet og Sundt. Er litt store de og Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det blir nok først og fremst klær det går i. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Det blir nok først og fremst klær det går i. HÅKKI er bra, så har du Stress. Ellers går det i vanlige kjede butikker. Eller gothbutikk i gågaten Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Været i Bergen, en introduksjon for nybegynnere:Hver gang man kikker ut av vinduet er det forholdsvis pent vær, og noen ganger til og med sol. Når man stikker nesen ut av døren med planer om å gå ut, er det så vidt litt yr, men ikke verre enn at det i alle fall ikke er noe behov for paraply. Når man så har gått halvveis dit man skal åpner himmelen seg og regnet pøser ned (dette er meget konsekvent). Dette er et passende tidspunkt for å begynne å banne og skvære over at du ikke tok på/med vanntett jakke eller paraply. For øvrig forsvinner morgentåken omtrent ti over fire, mens de daglige ettermiddags- og kveldsskyene har kommet på plass senest kvart over tre. Rent bortsett fra dette later Bergen til å være en ganske ålreit by, dog med noe begrensede shoppingmuligheter (noen tips?) og elendige parkeringsforhold. Kanskje like greit at jeg lever i eksil på Sørlandet i år. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ønsker meg Elkjøp som ligger litt mer sentralt! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har skjønt det slik at thomasr gjerne kjøper klær av den litt mer eksklusive typen (hvertfall mer eksklusivt enn den vanlige mannen i gata), og da vil jeg tørre å påstå at det ikke er mye å velge mellom her i byen. Man har gaten over kløverhuset (hva den heter vet jeg ikke), med Hans H. Så er det visst nok en ganske grei butikk i gaten som går over BT-bygget (Krinkelkroken 1?). Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 H&M er det eneste som er krevd - og det finnes det plenty av i Bergen&Omegn. Ellers har du komplett/osv. HVA MER TRENGER DU? MAT? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Er visst en Lacoste-butikk på Xhibition.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Noen som vet om kø-helvetet i busskranken på Bergen Storsenter/togstasjonen begynner å gi seg nå? Noen som har skaffet seg busskort på Mannsverk istedet? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Noen som vet om kø-helvetet i busskranken på Bergen Storsenter/togstasjonen begynner å gi seg nå?Noen som har skaffet seg busskort på Mannsverk istedet? Har du prøvd på togstasjonen? En i klassen gikk der, og mener at han slapp unna den værste køen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Er visst en Lacoste-butikk på Xhibition.. Med verdens dårligste utvalg. Ricco Vero rett ved siden av er en smule bedre. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har skjønt det slik at thomasr gjerne kjøper klær av den litt mer eksklusive typen (hvertfall mer eksklusivt enn den vanlige mannen i gata), og da vil jeg tørre å påstå at det ikke er mye å velge mellom her i byen. Man har gaten over kløverhuset (hva den heter vet jeg ikke), med Hans H. Så er det visst nok en ganske grei butikk i gaten som går over BT-bygget (Krinkelkroken 1?). Monsieur Scabal og Bertoni(?) i Kløverhuset selger pene og dyre klær. Det samme med Vincci. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har skjønt det slik at thomasr gjerne kjøper klær av den litt mer eksklusive typen (hvertfall mer eksklusivt enn den vanlige mannen i gata), og da vil jeg tørre å påstå at det ikke er mye å velge mellom her i byen. Man har gaten over kløverhuset (hva den heter vet jeg ikke), med Hans H. Så er det visst nok en ganske grei butikk i gaten som går over BT-bygget (Krinkelkroken 1?). Monsieur Scabal og Bertoni(?) i Kløverhuset selger pene og dyre klær. Det samme med Vincci. Ah yes, mine favoritt butikker! Sammen med Boys of Europe. Jeg handler vanligvis på Boys, Bertoni, Scabal og av og til vic og jack and jones. Vincci liker jeg godt men det er så sinnsykt dyrt der. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Noen som vet om kø-helvetet i busskranken på Bergen Storsenter/togstasjonen begynner å gi seg nå?Noen som har skaffet seg busskort på Mannsverk istedet? Har du prøvd på togstasjonen? En i klassen gikk der, og mener at han slapp unna den værste køen. Broderen stod 1 time i kø der (togstasjonen) rett før dem stengte på mandag. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Noen som vet om kø-helvetet i busskranken på Bergen Storsenter/togstasjonen begynner å gi seg nå?Noen som har skaffet seg busskort på Mannsverk istedet? Har du prøvd på togstasjonen? En i klassen gikk der, og mener at han slapp unna den værste køen. Broderen stod 1 time i kø der (togstasjonen) rett før dem stengte på mandag. Ok, for når jeg var der idag(rundt 15.30) var det lite kø der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå