Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg pleier alltid å si: gå ut til ende på den midterste steken i bokstaven E. Der de tre "tappene" står for, Øverst=laksevåg, midten=nordes og nederst=sandviken :D

Hvis vi ser bort i fra at sandviken ligger i nord, og laksevåg i sør, blir vel det omtrent rett. :p

Jeg pleier å si: bare gå forbi gågaten og langt utover til du kommert til en liten haug.

Lenke til kommentar
Jeg pleier alltid å si: gå ut til ende på den midterste steken i bokstaven E. Der de tre "tappene" står for, Øverst=laksevåg, midten=nordes og nederst=sandviken :D

Hvis vi ser bort i fra at sandviken ligger i nord, og laksevåg i sør, blir vel det omtrent rett. :p

Jeg pleier å si: bare gå forbi gågaten og langt utover til du kommert til en liten haug.

øøø, men så fikk jeg ng i Orientering...Eller var det O-fag. LOL

Lenke til kommentar
Coke lovin chick : Hvor bor du? ;S

Bor langt ute på krokeide :p sjelden på Akvariumet. Sist kjørte eg, og eg pleier ikke å se ut av vinduet når vi kjører fordi eg blir så kvalm...uansett e hukommelsen= 0

Krokeide?...er det ute ved Milde?

På motsatt side av fjorden :)

Lenke til kommentar

Siste dag i byn på lenge dette! Reiser sørover i morgen, og kommer ikke hjem før til høstferien i alle fall. Hadde egentlig planlagt å aldri reise fra denne byen, men så er det nå bare for et år da.

Menmen, jeg kommer til å fortsette i denne tråden regner jeg med, som überstolt eksilbergenser. Blir nok ikke like mye som vanlig, ettersom det nok skjer en del mer i løpet av en dag der nede, enn det som skjer i løpet av en gjennomsnittelig dag her hjemme...

Lenke til kommentar
Lykketil og REPRESENT der nede for oss da tor erik! :p

Jeg er fremme nå, og endelig online... Representing as we speak. :p

For øvrig en god del bergensere her nede.

Hva skjer i godbyen då?

Sørlandsklimaet er forresten en god del bedre enn Bergensklimaet... :hm:

Lenke til kommentar
Coke lovin chick : Hvor bor du? ;S

Bor langt ute på krokeide :p sjelden på Akvariumet. Sist kjørte eg, og eg pleier ikke å se ut av vinduet når vi kjører fordi eg blir så kvalm...uansett e hukommelsen= 0

Krokeide?...er det ute ved Milde?

Ah eg e dypt fornærmet ! :p Krokeide e jo etter fana og før austevoll..

jeg ville nok vært mer fornærmet hadde jeg bodd på milde. krokeide er jo laaaaaangt vekk!

bort på sandsli, "studerer" på skolen med samme navn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...