Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det ligger på Nordnes. Fra Galleriet går du mot gågaten, gå gjennom den. Fortsett rett frem til husene begynner å bli små og søte og du ser en fotballbane. Akvariet ligger rett over denne banen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Coke lovin chick : Hvor bor du? ;S btw; kart : http://www.gulesider.no/gsi/route.do?mode=...x=26&search.y=9 Fra torgalmenningen til Akvariet Endret 18. august 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg pleier alltid å si: gå ut til ende på den midterste steken i bokstaven E. Der de tre "tappene" står for, Øverst=laksevåg, midten=nordes og nederst=sandviken Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg pleier alltid å si: gå ut til ende på den midterste steken i bokstaven E. Der de tre "tappene" står for, Øverst=laksevåg, midten=nordes og nederst=sandviken Hvis vi ser bort i fra at sandviken ligger i nord, og laksevåg i sør, blir vel det omtrent rett. Jeg pleier å si: bare gå forbi gågaten og langt utover til du kommert til en liten haug. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg pleier alltid å si: gå ut til ende på den midterste steken i bokstaven E. Der de tre "tappene" står for, Øverst=laksevåg, midten=nordes og nederst=sandviken Hvis vi ser bort i fra at sandviken ligger i nord, og laksevåg i sør, blir vel det omtrent rett. Jeg pleier å si: bare gå forbi gågaten og langt utover til du kommert til en liten haug. øøø, men så fikk jeg ng i Orientering...Eller var det O-fag. LOL Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Coke lovin chick : Hvor bor du? ;S Bor langt ute på krokeide sjelden på Akvariumet. Sist kjørte eg, og eg pleier ikke å se ut av vinduet når vi kjører fordi eg blir så kvalm...uansett e hukommelsen= 0 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Coke lovin chick : Hvor bor du? ;S Bor langt ute på krokeide sjelden på Akvariumet. Sist kjørte eg, og eg pleier ikke å se ut av vinduet når vi kjører fordi eg blir så kvalm...uansett e hukommelsen= 0 Krokeide?...er det ute ved Milde? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Coke lovin chick : Hvor bor du? ;S Bor langt ute på krokeide sjelden på Akvariumet. Sist kjørte eg, og eg pleier ikke å se ut av vinduet når vi kjører fordi eg blir så kvalm...uansett e hukommelsen= 0 Krokeide?...er det ute ved Milde? Ah eg e dypt fornærmet ! Krokeide e jo etter fana og før austevoll.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Coke lovin chick : Hvor bor du? ;S Bor langt ute på krokeide sjelden på Akvariumet. Sist kjørte eg, og eg pleier ikke å se ut av vinduet når vi kjører fordi eg blir så kvalm...uansett e hukommelsen= 0 Krokeide?...er det ute ved Milde? På motsatt side av fjorden Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 ...Krokeide er mot Os. Punktum. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 Siste dag i byn på lenge dette! Reiser sørover i morgen, og kommer ikke hjem før til høstferien i alle fall. Hadde egentlig planlagt å aldri reise fra denne byen, men så er det nå bare for et år da. Menmen, jeg kommer til å fortsette i denne tråden regner jeg med, som überstolt eksilbergenser. Blir nok ikke like mye som vanlig, ettersom det nok skjer en del mer i løpet av en dag der nede, enn det som skjer i løpet av en gjennomsnittelig dag her hjemme... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Lykketil og REPRESENT der nede for oss da tor erik! Møkkavær idag. :/ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Møkkavær idag. :/ Ja, var fint vær i dag tidlig, så akkurat da skolen var ferdig så begynte det å pøse ned! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Lykketil og REPRESENT der nede for oss da tor erik! Jeg er fremme nå, og endelig online... Representing as we speak. For øvrig en god del bergensere her nede. Hva skjer i godbyen då? Sørlandsklimaet er forresten en god del bedre enn Bergensklimaet... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Sørlandsklimaet er forresten en god del bedre enn Bergensklimaet... Akkurat det er ikke vanskelig å få til i dag. Hvbordan bor dere der nede, er det samlet greier, eller må dere skaffe boplass selv? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Vil bare melde fra at eg ikke greide å finne Akvariumet på egenhånd. Det var ingen av dokkar som sa at det var en såå lang vei å gå !! Takk de høyere makter for tålmodige medelever som gadd å følge meg Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Coke lovin chick : Hvor bor du? ;S Bor langt ute på krokeide sjelden på Akvariumet. Sist kjørte eg, og eg pleier ikke å se ut av vinduet når vi kjører fordi eg blir så kvalm...uansett e hukommelsen= 0 Krokeide?...er det ute ved Milde? Ah eg e dypt fornærmet ! Krokeide e jo etter fana og før austevoll.. jeg ville nok vært mer fornærmet hadde jeg bodd på milde. krokeide er jo laaaaaangt vekk! bort på sandsli, "studerer" på skolen med samme navn Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg ville nok vært mer fornærmet hadde jeg bodd på milde. krokeide er jo laaaaaangt vekk! bort på sandsli, "studerer" på skolen med samme navn Krokeide e verdens navle ! så det så Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Hvbordan bor dere der nede, er det samlet greier, eller må dere skaffe boplass selv? Det er samlede internat. Egentlig kjempegreier. Bor to og to, på den måten er det ikke vanskelig å komme inn i miljøet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå