Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... Har faktisk bare 3-4 dager igjen i denne byen før jeg drar til Sørlandet for ett år... :hm:

Skal på folkehøgskole.

Jøss.. Er det fordi du ikke vet hva du skal bli? eller..

Det også. Men hadde ALDRI orket å gå rett på studier. Som ketchez sier, jeg vil ha et "friår" med masse feitaopplevelser. Skal blant annet bygge min egen bilcrossbil, og kjøre løp med den. :)

...Men dere blir ikke kvitt meg, alle rom på folkehøgskolen er utstyrt med egen bredbåndsforbindelse. :)

Lenke til kommentar

Lurte på om det var noen andre bergensere her som har tenkt å begynne eller går på fana gymnas ?

Første dag på fana i morgen for meg. Har en storesøster som går der også, og hun e forholdsvis positiv. Desverre synes jo de fleste eg kjenner at det e sosse skolen nr.1 ! Lei av å høre drit om skolen eg skal gå på i 3 år framover no. :roll:

Altså hadde det vært flott å høre nokke positivt om fana gymnas :D

Lenke til kommentar
Første dag på fana i morgen for meg. Har en storesøster som går der også, og hun e forholdsvis positiv. Desverre synes jo de fleste eg kjenner at det e sosse skolen nr.1 !

No shit! :D

Beklager, men jeg må ærlig innrømme at Fana Gymnas ikke er den skolen som står høyest i kurs, i alle fall ikke blant sentrumskolene. Er jo i grunn ingen ting som sier at den er noe mer sosseskole enn andre skoler, det går jo normale mennesker på FG også. Men et rykte er vondt å vende, alle var f.eks. "etter" elever derfra i russetiden, etc.

Men du får det sikkert fett du. :)

EDIT: Leif was here.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Ja, da begynner man igjen på skolen. Endelig er det siste året :) Nå prøver jeg å finne de bøkene jeg har lånt av skolen. Skulle egentlig levere dem før sommerferien, men det er snakk om meg, slikt går meg hus forbi. Så nå mangler jeg tre av fem bøker vi fikk låne. Satser på at de ligger i skapet på skolen, er ikke spesielt interessert i å betale i dyre dommer for hauggamle bøker.

Uansett, alt ser ut til at dette kan bli et bra år, bortsett fra at det sikkert forventes at vi skal jobbe. Jobb må jeg også skaffe meg, sånn at jeg kan invistere i en bil. Jeg tror ikke det finnes grenser for hvor dritt lei jeg er å ta bussen nå. Hvorfor kan ikke Gaia-bussene lukte normalt, ikke være 50% for sein, ha busser som ikke lager sinnsyke lyder (enkelte busser har så jævlig lyd når de bremser at du bare har lyst å hoppe ut fra et fjell, eller noe), og ansette hyggelige sjåfører?

EDIT: Rettet litt på meg selv. :)

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
tor_erik: sett PM ?

Har det nå. ;)

Beklager, men jeg overser alltid PM-er. Ikke bra.

Sigve: Har tatt HSD i tre år på videregående jeg. Nydelige busser som verken lager lyd eller har andre store problemer. Man kan legge ned setene, og bare slappe av på turen. Sjåførene er ikke så ille de heller. :hm:

Gaia, lær av HSD!

...Men det er best å kjøre selv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...