tor_erik Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hva var Vestlandstreffet i går? Så mange veteranbiler som kjørte rundt med "Vestlandstreffet" på frontfangeren... Og hvor var det? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Vet noen om Narvesen på Bystasjonen er åpen lenge? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ahh, da var jeg tilbake etter 5uker på Svalbard. Men været kunne ha vært bedre.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hvordan er det egentlig? Sånn 5 minusgrader, eller? Ingen som så noe til dette Vestlandstreffet? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvordan er det egentlig? Sånn 5 minusgrader, eller? Nei, om sommeren er det lite med minusgrader. Men den høyeste temp som er målt der oppe tror jeg er rundt 19-20grader. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hmm.. Og da bades det? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vet noen om Narvesen på Bystasjonen er åpen lenge? De er vel åpen til 23. så vidt jeg vet.. Men kanskje det er litt sent å svare på det nå Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ja ;P Fant det ut på nettet - de hadde egen nettsied :o Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hmm... Har faktisk bare 3-4 dager igjen i denne byen før jeg drar til Sørlandet for ett år... Skal på folkehøgskole. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hmm... Har faktisk bare 3-4 dager igjen i denne byen før jeg drar til Sørlandet for ett år... Skal på folkehøgskole. Jøss.. Er det fordi du ikke vet hva du skal bli? eller.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hmm... Har faktisk bare 3-4 dager igjen i denne byen før jeg drar til Sørlandet for ett år... Skal på folkehøgskole. Jøss.. Er det fordi du ikke vet hva du skal bli? eller.. Evt ett fri-år og lage minner for livet? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hmm... Har faktisk bare 3-4 dager igjen i denne byen før jeg drar til Sørlandet for ett år... Skal på folkehøgskole. Sørlandet er en fin plass det også vettu.....HIA da? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hmm... Har faktisk bare 3-4 dager igjen i denne byen før jeg drar til Sørlandet for ett år... Skal på folkehøgskole. Jøss.. Er det fordi du ikke vet hva du skal bli? eller.. Det også. Men hadde ALDRI orket å gå rett på studier. Som ketchez sier, jeg vil ha et "friår" med masse feitaopplevelser. Skal blant annet bygge min egen bilcrossbil, og kjøre løp med den. ...Men dere blir ikke kvitt meg, alle rom på folkehøgskolen er utstyrt med egen bredbåndsforbindelse. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Lurte på om det var noen andre bergensere her som har tenkt å begynne eller går på fana gymnas ? Første dag på fana i morgen for meg. Har en storesøster som går der også, og hun e forholdsvis positiv. Desverre synes jo de fleste eg kjenner at det e sosse skolen nr.1 ! Lei av å høre drit om skolen eg skal gå på i 3 år framover no. Altså hadde det vært flott å høre nokke positivt om fana gymnas Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Første dag på fana i morgen for meg. Har en storesøster som går der også, og hun e forholdsvis positiv. Desverre synes jo de fleste eg kjenner at det e sosse skolen nr.1 ! No shit! Beklager, men jeg må ærlig innrømme at Fana Gymnas ikke er den skolen som står høyest i kurs, i alle fall ikke blant sentrumskolene. Er jo i grunn ingen ting som sier at den er noe mer sosseskole enn andre skoler, det går jo normale mennesker på FG også. Men et rykte er vondt å vende, alle var f.eks. "etter" elever derfra i russetiden, etc. Men du får det sikkert fett du. EDIT: Leif was here. Endret 16. august 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 jaja, jeg skal gå et år til på Tanks tor_erik: sett PM ? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ja, da begynner man igjen på skolen. Endelig er det siste året Nå prøver jeg å finne de bøkene jeg har lånt av skolen. Skulle egentlig levere dem før sommerferien, men det er snakk om meg, slikt går meg hus forbi. Så nå mangler jeg tre av fem bøker vi fikk låne. Satser på at de ligger i skapet på skolen, er ikke spesielt interessert i å betale i dyre dommer for hauggamle bøker. Uansett, alt ser ut til at dette kan bli et bra år, bortsett fra at det sikkert forventes at vi skal jobbe. Jobb må jeg også skaffe meg, sånn at jeg kan invistere i en bil. Jeg tror ikke det finnes grenser for hvor dritt lei jeg er å ta bussen nå. Hvorfor kan ikke Gaia-bussene lukte normalt, ikke være 50% for sein, ha busser som ikke lager sinnsyke lyder (enkelte busser har så jævlig lyd når de bremser at du bare har lyst å hoppe ut fra et fjell, eller noe), og ansette hyggelige sjåfører? EDIT: Rettet litt på meg selv. Endret 17. august 2005 av sluffy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 tor_erik: sett PM ? Har det nå. Beklager, men jeg overser alltid PM-er. Ikke bra. Sigve: Har tatt HSD i tre år på videregående jeg. Nydelige busser som verken lager lyd eller har andre store problemer. Man kan legge ned setene, og bare slappe av på turen. Sjåførene er ikke så ille de heller. Gaia, lær av HSD! ...Men det er best å kjøre selv. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hjelp!! E det noen som vet kor Akvariumet ligger?? Har ikke vært der på åresvis og har glemt kor det e. Skal på utflukt med klassen i morgen og har ingen eg kan gå med. Må altså finne veien på egenhånd. Lenke til kommentar
Phone Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Gå langs strandkaien, til du kommer til gågaten, gå gjennom den, så bare fortsetter du langt fremover. Eller til enden om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå