Edmund Blackadder Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Heia Bergen, Brann og Fyllingsdalen!!! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er det virkelig ingen andre enn meg som er på Lost Weekend? Det tar jo helt av! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Drange, skulle gjerne vært der, men det ble aldri slik, og så kom andre (viktigere ) ting i veien. Det er vel ikke noen som vet om butikker i Åsane (kan også være byn) hvor man får kjøpt ferdige is-biter? Vet at de selger på sju-elleve på Støletorget. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Lost weekend blir for rockete for meg. Idag skal vi endelig sette ut båten i havnen! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tjosann folket. Flyttet til Bergen bare 2 uker siden. Gjorde jeg et bra valg eller? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hihi, da var Blib rekruttert, og snart får vi vel omvende han til den riktige dialekten også. Selvfølgelig gjorde du et bra valg, det er tross alt Bergen det er snakk om. Ja, da prøver jeg igjen, noen som er med på et lite treff om ikke så alt for lenge? Hvis vi er heldig kan vi mase på oss hagle-skyting med Foxtrot. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Næmmen! Blitt bergenser av deg, Blib? Hehe. Jobb? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Næmmen! Blitt bergenser av deg, Blib? Hehe. Jobb? Nope, studier. Starter på NITH. Bor ca 900m fra skolen. Kom inn på Spill og Opplevelsesprogrammering, selv om jeg helst vil på Avansert Programmering da. Så jeg kommer nok sikkert til å ta meg et års pause for å jobbe eller noe etter første året. Bor sammen med et par kamerater. Forresten, angående dialekten kan det bli en katestrofe. Snakker allerede en blanding av østlandsk og haugesundsk :S Endret 6. august 2005 av Blib Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg er Bergenser helt fra beinmargen men bor i Kr.sand for øyeblikket. Kan jeg få henge meg på her da? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Rxj0n, emigrerte Bergensere er også velkommen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vil heller kalle det dradd ut av landet sitt..... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har en plan... Vi gjør om Bergen kommune til et eget Land!! Perfekt. Demokrati og monarki. Folk må betale svindyrt for å komme inn men det er gratis ut. Dagfinn Lyngbø eller Frode Øverli kan bli kronet Konge av NASJONEN Bergen. Se der! Der har vi en plan. La oss sleppe oss fri fra Norge! Vive le Revulation! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vive le Revulation! Vive la Revolution ! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Vive le Revulation! Vive la Revolution ! Takk! (Jeg tok Tysk istedenfor Fransk vel å merke) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 * "Immigrere" ræven min fort som faen inn igjen i landet Bergen Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Nei, faen heller. Denne kvelden er alt for fin til å sitte og kope foran PCen. Hvis noen trenger meg, blir jeg sikkert å finne i mørke klær i et mørkt hjørne på Garage hvor jeg drikker mørkt øl og tenker mørke tanker. Skål, kosmonauter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Garage = trist sted. Dere har ikke tengt å mekke en gert-to-getter eller nokke i den durEn? Heia fyllingsdalen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Noen som har vært på Nordsteam i helgen? Ikke for båtene, men for bilene. Sjekk spesielt ut en utrolig fet lyseblå Buick Eight som står ved bodene på Bryggen! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 nei jeg var der ikke, men herregud for et bråk da.. de tutet jo med de falske damp-tutene sine i ett sett jo... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 nei jeg var der ikke, men herregud for et bråk da.. de tutet jo med de falske damp-tutene sine i ett sett jo... Vekket meg i dag, de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå