Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drange, skulle gjerne vært der, men det ble aldri slik, og så kom andre (viktigere :p) ting i veien.

Det er vel ikke noen som vet om butikker i Åsane (kan også være byn) hvor man får kjøpt ferdige is-biter? Vet at de selger på sju-elleve på Støletorget.

Lenke til kommentar

Hihi, da var Blib rekruttert, og snart får vi vel omvende han til den riktige dialekten også. ;) Selvfølgelig gjorde du et bra valg, det er tross alt Bergen det er snakk om.

Ja, da prøver jeg igjen, noen som er med på et lite treff om ikke så alt for lenge? Hvis vi er heldig kan vi mase på oss hagle-skyting med Foxtrot.

Lenke til kommentar
Næmmen! Blitt bergenser av deg, Blib? Hehe. Jobb?

Nope, studier. Starter på NITH. Bor ca 900m fra skolen.

Kom inn på Spill og Opplevelsesprogrammering, selv om jeg helst vil på Avansert Programmering da. Så jeg kommer nok sikkert til å ta meg et års pause for å jobbe eller noe etter første året.

Bor sammen med et par kamerater.

Forresten, angående dialekten kan det bli en katestrofe. Snakker allerede en blanding av østlandsk og haugesundsk :S

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Nei, faen heller. Denne kvelden er alt for fin til å sitte og kope foran PCen. Hvis noen trenger meg, blir jeg sikkert å finne i mørke klær i et mørkt hjørne på Garage hvor jeg drikker mørkt øl og tenker mørke tanker.

Skål, kosmonauter!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Garage = trist sted.

Dere har ikke tengt å mekke en gert-to-getter eller nokke i den durEn?

Heia fyllingsdalen

:dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...