diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noen som vet hvor dvd2000 har blitt av Ikke rett over McD, hvor den alltid har vært? Er helt tomt der.. Står ikke noe om at de har flyttet eller noe.. *Savne dvd2000* Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hmm..... hvorfor blir ikke denne stengt? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hmm..... hvorfor blir ikke denne stengt? Godt poeng Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hmm..... hvorfor blir ikke denne stengt? Fordi! Les hele tråden så finner du årsaken der en eller annen plass. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 DVD2000 har flyttet lengre opp, eller noe. I et mye mindre lokale. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 DVD2000 har flyttet lengre opp, eller noe. I et mye mindre lokale. må sjekkes ut Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 når jeg flytter til oslo nå, blir jeg bannet fra denne tråden? Har jo bodd i bergen i 24 år nå.. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 når jeg flytter til oslo nå, blir jeg bannet fra denne tråden? Har jo bodd i bergen i 24 år nå.. Nei, tråden er for BERGENSERE, og så lenge du ser på deg som en bergenser er du velkommen. Ikke sant?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kine har vel nettopp fått innvilget tillatelse til å leve som eksilbergenser. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 hmm..... hvorfor blir ikke denne stengt? Henviser til tidligere poster av moverator Simen1, og oppfordrer samtidig til å legge det spørsmålet dødt en gang for alle. Tråden er selvsagt for både erkebergensere, eksilbergensere, innflyttede bergensere, vanlige bergensere, osv. Poenget er jo å ha et omfattende forhold til byen, ikke sant? Dekkompaniet ble nevnt av regga, du skulle ikke ha en aldri så liten veiforklaring til meg? Når jeg tenker på Kokstad, tenker jeg "før Flesland", og pretty much bare det. Er med andre ord veldig lite kjent der... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 1337 :!: Håper det hjelper Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ops.. det ovenfor var dekkmann.. :!:her da: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Flotters, takker! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Da blir det vel en stund til jeg kommer tilbake til Bergen neste gang. Har flyttet over til Hønefoss i dag. Neste gang jeg er tilbake i Bergen forventer jeg at alle stiller opp på #hw.no-treff. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvor i Hønefoss? Kan du komme til sentrum den 9. klokken 13:00? Se etter ei gal dame som sikkert har på seg grønne sko og litt sånn? ^^ Ps. Føler meg som en bergenser, har kusine, onkel og fetter der. Vet ikke hva barna til kusiner heter (om de har navn(Altså, navn som fetter, ikke navn som Kåre)) men jeg har ihvertfall tre trøll der også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva skjer der den 9.? Jeg flytter opp i Lagesensgate (eller hvordan det nå staves), men bor foreløpig på Sokna. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hmm, ok. Er ikke såå langt unna meg, må bare over en bru! Bare syv, åtte folk (til nå) som skal møtes og prate litt sammen. Driver på og samler folk så det ikke blir så få som sist. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hønefosstreff fra hw.no? Godt mulig at jeg kan stille da, ja. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er ikke akkurat folk fra HW.no, men jeg håper det kommer noen herifra også. Hadde tenkt til å lage en tråd på søndagen eller noe, er nytteløst å ta det for tidlig her på forumet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 ...Og med det svinger vi tilbake til mer hjemlige forhold eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå