Epstein Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei!Har litt lyst til å vite hvor mange det er som er fra Bergen her på forumet. Gjerne si hva dere gjør på, osv. Begynner jeg: Bor i Salhus i Åsane, går på Tanks VGS i Bergen, og henger litt her og der... Noen andre? Hallo Jeg har vært så og si over hele verden, og hvor jeg enn har kommet, enten det er i Tyskland. Cypros, Kina, Japan, USA, eller England, treffer jeg en Bergenser, eller hører dem et sted. Spørsmålet er Bergensere over alt? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 For ung til de fete utestedene, for "gammel"(?) for Exodus & Co. Er jo 18år grense der. Hehe, vet det, men det er bare noe som vi kødder med... Det der med at det er de som er yngre sin tur til å bli drita på Exodus. Takker for hilsninger! BTW; mildt sagt aldrende quote på Epstein her... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Gratulerer med dagen Tor Erik. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg har vært så og si over hele verden, og hvor jeg enn har kommet, enten det er i Tyskland. Cypros, Kina, Japan, USA, eller England, treffer jeg en Bergenser, eller hører dem et sted. Spørsmålet er Bergensere over alt? Jeg har tenkt så det knaker her, men kommer ikke på at jeg har truffet noen Bergensere på mine turer. Vel, bortsett fra en jeg avtalte å møte i tyskland og to jeg anvtalte å møte i Venezuela. Ellers kan jeg ikke huske å ha møtt noen bergensere utenfor norges grenser. (Har vel vært i 30+ land eller noe sånt, til sammen ca 12-15 måneder, uten at jeg gidder å telle etter ) Edit: Grattis med dagen Tor Erik Endret 3. august 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Gratulerer med dagen Tor Erik. Takk. Lenke til kommentar
Epstein Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei!Har litt lyst til å vite hvor mange det er som er fra Bergen her på forumet. Gjerne si hva dere gjør på, osv. Begynner jeg: Bor i Salhus i Åsane, går på Tanks VGS i Bergen, og henger litt her og der... Noen andre? Hallo Jeg har vært så og si over hele verden, og hvor jeg enn har kommet, enten det er i Tyskland. Cypros, Kina, Japan, USA, eller England, treffer jeg en Bergenser, eller hører dem et sted. Spørsmålet er Bergensere over alt? Var en uke i Tokyo og møtte nesten bare japanere, den første normann jeg traff var en fyr fra Fyllingsdalen. Bodde også en stund i New York, og den første normann jeg traff det var fra en kar fra Osterøya. Var 2 uker i Tyskland, og midt i Berlin traff jeg et ektepar fra Lindås,og På Kypros var det det første vi hørte da vi kom ut av feriebussen en Bergenser, (vet ikke hvor han var fra) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Joho grattis tor_erik !! henge på Exodus nå da , Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Mange som skal på Lost Weekend i dag og utover helgen? Jeg skal ihvertfall. Dagen i dag er jo klart den beste! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 I morgen tidlig flytter jeg fra Bergen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kine, jeg synes nesten at du heller skulle dradd han med til Bergen. Hva er Hønesfoss i forhold til Bergen? Du får ha.. ehh.. god tur(?) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hehe. Han har fast jobb. Men du sier noe. Bergen er mye finere Vi får se om jeg en dag kommer tilbake. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Du får ha lykketil da kine. Eg hadde også flyttet fra byen min hvis eg traff.....yeah. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Noen som vet hvor dvd2000 har blitt av god tur darkness| Endret 4. august 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Gratulerer med dagen Tor Erik. Takk. bare for å si det.. jeg postet det i SO.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noen som vet hvor dvd2000 har blitt av Ikke rett over McD, hvor den alltid har vært? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Den virker å være lagt ned der i hvert fall. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Nok en gang, takk til alle! Kine til Hønefoss? Skandale! Jaja, du får være eksilbergenser så godt du kan... BTW; jeg spør igjen: Noen som vet om billige dekkforhandlere i Bergensområdet? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nok en gang, takk til alle! Kine til Hønefoss? Skandale! Jaja, du får være eksilbergenser så godt du kan... BTW; jeg spør igjen: Noen som vet om billige dekkforhandlere i Bergensområdet? Jeg fikser alle mine dekk hos dekkcompaniet på kokstad, billig der. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Nok en gang, takk til alle! Kine til Hønefoss? Skandale! Jaja, du får være eksilbergenser så godt du kan... BTW; jeg spør igjen: Noen som vet om billige dekkforhandlere i Bergensområdet? Jeg fikser alle mine dekk hos dekkcompaniet på kokstad, billig der. Dekkompaniet skal sjekkes ut... Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå