Simen1 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 sluffy: Du er sikkert litt utmattet og zombie etter så lite søvn, men tyn deg selv til å gå en tur opp til Ulriken, ikke drikk kaffe eller noe annet oppvekkende hele dagen, spis sunnt og jevnt osv.. Når du kommer ned fra ulriken så får du sansynligvis sove mye bedre enn om du ikke gikk dit. Funker det ikke så gå opp en tur til. Repeter til du blir skikkelig trøtt. Hvis det ikke funker så kan du prøve å få ta i søvnlab'en på sykehuset og spørre om de kan teste deg. (overvåke deg når du "sover" med sensorer tilhodet osv) De kan sikkert finne ut noe. En kamerat av meg var på en sånn lab og de fant ut at han hadde pusteproblemer pga kronisk tett halsen så han våknet og gispet med få minutters mellomrom. Ikke rart han ble zombie etter en sånn natt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Skal til legen igjen på mandag. Så jeg får høre med henne hva hun mener jeg bør gjøre. Forhåpentligvis har jeg sovet en del til det, og muligens kommet inn i normal døgnrytme. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Da drar jeg på ferie i morgen, bare sånn hvis dere lurer på hvor jeg er... Sigve: God bedring! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Du kommer sikkert ikke til å svare på dette før du eventuelt kommer tilbake, men hvor skal du? Du får ha god tur uansett. Jeg satser på at det blir bedre nå, har pittelitt mindre vondt (men det går tregt framover), men jeg har hvertfall fått søvnen tilbake (om ikke helt som vanlig, så sover jeg hvertfall). Lenke til kommentar
magio Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 psilocybe: En inspirasjonskilde? :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hadde den sykeste drømmen i natt. Vi hadde arrangert ett nytt bergenstreff og denne gangen stilte alle opp med WRC biler, ja sånne som petter solberg kjører. Det var to lag, ene laget stilte på toppen av en ås og de andre i bunnen av dalen. Husker vagt at det var masse snø og jeg klarte å bulke taket til foxtrot sin bil. Reglene i dette gamet husker jeg ikke, ikke det at jeg tror det var noen Anyway...Psilocybe var gretten og ville ikke kjøre fordi han hadde laget for stort hull på en kunde så piercingen ikke passet og satt derfor inne på dobbeltrommet sitt og stakk hull på pizzaesker :!: ...hahha, Ikke spør om hva,hvordan og hvorfor, sånn er bare drømmer..mmkay.. Husker at det var veldig mangen med men bare få tall lot seg bemerke og verdt å huske, slik som sluffy da han festet rattet til tunga for så å styre uten hender ... og rett før jeg våkner kommer alle foreldra for å skifte bleier på oss.. ..Jeje.. tror jeg har skiftet littt mange bleier i det siste.. Som sagt, dette var bare en drøm. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Syke menneske Hvordan går det med den lille krabaten da? Har den forresten fått et navn (vet ikke hvor lang tid folk klarer å bruke på å bestemme slik). Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Syke menneske Hvordan går det med den lille krabaten da? Har den forresten fått et navn (vet ikke hvor lang tid folk klarer å bruke på å bestemme slik). hallo ja.. Ole heter ham Vel vel folk. da har vi skremt Vimenn ut i en av båtene til s-x-s. Kommer en repotasje neste uke )eller var det uken etter??, husker ikke) så følg med i bladet Synd det var lite vind den dagen, men heldigvis dukket en kongebåten opp (uten kongelige tror vi) som det ble noen luftige svev av. Faktisk ble det ett par sinnsyke 90 grader opp i luften og bråstopp med fronten ned i neste bølge hopp . Og omg for en kul sport dette er.. synd det er så dyrt... Hmm hvis jeg pantsetter hjem, unge og kjerring,sparer i noen år og tar opp ett "lite lån" kanskje kan jeg da ta meg råd til en sånn båt... (116900,- ferdig rigget koster en slik zabcat med 50hk med trimm) PS! zabcat kan også leveres med 90hk påhengs , Men da snakker vi hinsides Xtreme sport, langt vekke fra hvor all fornuft bor!!! God helg og nyt sommeren, den forsvinner snart Endret 30. juli 2005 av regga Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Du kommer sikkert ikke til å svare på dette før du eventuelt kommer tilbake, men hvor skal du? Du får ha god tur uansett. Jah, da var jeg hjemme igjen. Har vært på Sørlandet og i Danmark. En ting er sikkert, det er først når man kommer tilbake til Norge og kjører av fergen at man forstår hvor håpløs veiene og trafikken er i dette landet... I Danmark hadde jeg 100-140 km/t utenfor bygdene, nesten lovlig. Ikke en fotoboks eller en UP-patrulje å se. Det er en bred oppfatning blant dansker å kjøre etter forholdene, også fort. Kort sagt, det var herlig å kjøre i dette flate landet. Fikk et skikkelig antiklimaks da det presterte å dukke opp 4(!) fotobokser i løpet av de 15 først km på norsk jord. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Regga: Høres kult ut Tor Erik: Fra svenskegrensen til Halden (kort kjøretur) er det satt opp fem eller seks fotobokser. Og på en tur fra Halden til Fredrikstad mistet jeg tellingen etter å ha måttet slutte å telle på en hånd. Østlandet er helt ekstremt med tanke på fotobokser, og jeg synes egentlig det er gale her i vest. Nå vurderer jeg sterkt å få sjekket hodet mitt på Haukeland. Jeg hadde en god del søvnproblemer de fem-seks første dagene etter at jeg krasjet, etter det har det vært fint. Helt fra til torsdag, da det kom igjen, og siden det har jeg ikke sovet. Akkurat nå er jeg sinnsykt trøtt, men klarer ikke å lukke øynene, jeg har et hus fult av rot jeg ikke gidder å rydde enda (fest i natt ), og snart skal jeg trolig å bade ett eller annet sted. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Regga: Haha, jævlig bra drøm! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Nå vurderer jeg sterkt å få sjekket hodet mitt på Haukeland. Jeg hadde en god del søvnproblemer de fem-seks første dagene etter at jeg krasjet, etter det har det vært fint. Helt fra til torsdag, da det kom igjen, og siden det har jeg ikke sovet. Akkurat nå er jeg sinnsykt trøtt, men klarer ikke å lukke øynene, jeg har et hus fult av rot jeg ikke gidder å rydde enda (fest i natt ), og snart skal jeg trolig å bade ett eller annet sted. Klarer ikke å fysisk lukke øynene? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Regner med at de fleste har hatt en eller flere av de drømmene hvor man faller, og plutselig våkner, kvepper noe sinnsykt, og har alt annet enn hvilepuls. Hvis jeg blir liggende en stund med lukkede øyne, "våkner" jeg plutselig på den måten, uten å ha sovet i det hele tatt. Helt rar følelse, og utrolig vanskelig å forklare. Uansett så fikk jeg sovet et par timer midt på dagen i dag. Men da gidder jeg ikke å syte lenger, så jeg går og ser om jeg får laget meg noe middag. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Tror kanskje at du skal få sjekket deg for sjokkskader. Symptomene kan tyde på noe lignende i alle fall. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Wee, da var jeg 19 år. Noen som vet om ekstremt billige dekkforhandlere i Bergensområdet? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Wee, da var jeg 19 år. grattis.. føles dødskult å bli 19 høh? midt i ingenstedsland. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Wee, da var jeg 19 år. grattis.. føles dødskult å bli 19 høh? midt i ingenstedsland. Hehe, ja... For ung til de fete utestedene, for "gammel"(?) for Exodus & Co. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Wee, da var jeg 19 år. Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 For ung til de fete utestedene, for "gammel"(?) for Exodus & Co. Er jo 18år grense der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå