Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Dette har kanskje ikke noe her å gjøre men men...

Jeg skal kjøpe noen kabinettvifter, så vil helst ikke kjøpe fra weben, så lurer jeg på om det er noen butikker i Bergen, som selger f.eks : denne

Butikken bør helst være i sentrum...

I sentrum har du i hvert fall IQ data (hvis den lever fremdeles) og ellers så har du Absolutt data som ligger ikke akkurat i sentrum, men på Minde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
man kjøper ikke klær på coop heller :p

Tydligvis noen som gjør det siden de selger klær.

Dette er jo i tillegg fenomener som gir meg mulighet til å være overlegen og kritisere enkeltes dårlige smak (eller manglende kunnskaper om PC-utstyr). :thumbs:

(Hvis det skulle være nødvendig å si: det siste var bare kødd)

Lenke til kommentar
Dere skremmer meg.

Er det noe gale i å ikke kjøpe klær som er produert for 50 øre timen av jenter på 16 - 20 år i India og som blir solgt til 700,- fordi de har æren av å ha på Ralph Lauren-merket på brystet?

Lenke til kommentar
Sssh. Det finnes da andre alternativ enn slike merker. Dessuten så får du det du betaler for som oftest.

:lol:

Hahaha! Ignorance is bliss av og til... Saken er at som oftest er det samme ungjenter, samme fabrikker og samme stoff... Forskjellen er bare at merket som blir trykket på er "ekte" eller ikke...

Og folk går rett i fella... Hvorfor? Jo, fordi det er status å ha en Tommy Hilfiger-bukse!

Jeg ler av de! :laugh:

Lenke til kommentar
Den har egentlig aldri virket særlig innbydende.. så, nei. Skal jeg på kafé, er det helst på Vaagen fetevare eller Kvarteret.

Vaagen liker vi. Går jo på Tanks, så det har blitt en del turer bort dit i midttimer... Fint med gratis kortstokk da! Vi har lånt den _litt_ for mye, så nå skal de ha mobilen i pant for å låne den til oss, eventuelt at vi kjøper noe. Og de er jo ikke alltid en stakkar på snart 18 har penger til kafe-kaffe... :D

Flexi er konge, selv om tingene må hentes slipper man jo den dømrade portoen til Komplett! Hiv dere i bilen og tut til Flexi ,gutter! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...