Olethros Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Dæggeren, skal si det er mange som skal på black sabbat konserten. Blir sikkert korka fullt på koengen Skulle ønske jeg kunne gå, etterpå en liten tur på bryggen for å kjøle ned hue med noen kalde og glo litt på utelivet.. sukk!.Hvis noen her skal, please gi en liten rapport Koengen var stappfullt, været var perfekt og Ozzy var i god gammel form, selv om stemmen sviktet ganske fatalt mot slutten. Men fy og faen for et freak-show publikum var! Ingen tvil om at vestlandet er fullt av bygdetullinger, og denne konserten samlet dem alle på ett sted. Burde tatt noen bilder for å kunne dokumentere det vitenskapelig, men man har da moral tross alt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 jeg bor ikke så alt for langt fra koengen, og syntes det var merkelig at jeg ikke hørte noe som helst.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ahahaa, tøft :!: Jeg er ikke noe særlig fan av ozzy eller bandet hans men en konsert er en konsert, spesielt når været er fint og det skjer i bergen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Koengen var stappfullt, været var perfekt og Ozzy var i god gammel form, selv om stemmen sviktet ganske fatalt mot slutten. Men fy og faen for et freak-show publikum var! Ingen tvil om at vestlandet er fullt av bygdetullinger, og denne konserten samlet dem alle på ett sted. Burde tatt noen bilder for å kunne dokumentere det vitenskapelig, men man har da moral tross alt. Utdyp... EDIT: Quote... Endret 10. juli 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Utrolig flott dag i dag! Badet og spilt fotball i hele ettermiddag! Tenkte med meg selv... Er det mulig å få til et "badetreff" e.l. blant bergenserne på forumet mon tro? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Utrolig flott dag i dag! Badet og spilt fotball i hele ettermiddag! Tenkte med meg selv... Er det mulig å få til et "badetreff" e.l. blant bergenserne på forumet mon tro? Nordåsvannet? (men det må være om mer enn 3 uker) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Utrolig flott dag i dag! Badet og spilt fotball i hele ettermiddag! Tenkte med meg selv... Er det mulig å få til et "badetreff" e.l. blant bergenserne på forumet mon tro? Nordåsvannet? Langt unna... Jaja. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Yay, kom inn på BHG (VK1) til høsten Andre som begynner / går der? Black Sabbath var forresten ganske så digg. Jeg og fire andre begynte konserten ved baren (den nærmest scenen) og endte faktisk opp nesten helt foran scenen. Var noen som så litt surt på oss når vi banet oss forbi, men vi storkoste oss! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Går på Sandsli, jeg. (Er vel ingen andre herifra som går på Sandsli?) Vil ellers benytte anledningen til å si at det arrangeres nattåpent i forbindelse med lanseringen av Harry Potter and the Half-Blood Prince (natt til lørdag). Så hvis det er flere HP-interesserte bergensere her, så er det bare å ta turen. Håper det blir en del folk. (Link til arrangement-siden hos Norli.) Endret 14. juli 2005 av bhsand Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Yay, kom inn på BHG (VK1) til høsten Andre som begynner / går der? Black Sabbath var forresten ganske så digg. Jeg og fire andre begynte konserten ved baren (den nærmest scenen) og endte faktisk opp nesten helt foran scenen. Var noen som så litt surt på oss når vi banet oss forbi, men vi storkoste oss! Gikk du på BHG på GK? Hvilke av klassene isåfall? Lenke til kommentar
espinos Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 kom inn på mekanisk på slotthaug jeg første året, så gleder meg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Hoho, Slåtthaug, ja. Der gikk jeg for 9-10 år siden. Hvis Isachsen fremdeles er lærer der, har du ubegrenset med underholdning i friminuttene. Han hadde en hentesveis som er helt avsindig, fra bakhodet og over knotten. Aldeles artig når det blåser. Edit: og BHG gikk jeg på for 8 år siden. Endret 15. juli 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gikk du på BHG på GK? Hvilke av klassene isåfall? Nei, studerte GK som privatist. Det var kjipt det. Du kjenner kanskje en Geir med langt blondt hår? Lenke til kommentar
espinos Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hoho, Slåtthaug, ja. Der gikk jeg for 9-10 år siden. Hvis Isachsen fremdeles er lærer der, har du ubegrenset med underholdning i friminuttene. Han hadde en hentesveis som er helt avsindig, fra bakhodet og over knotten. Aldeles artig når det blåser. Edit: og BHG gikk jeg på for 8 år siden. må ha et ekstra øye etter den beskrivelsen ja Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvor bader dere da? Solsnes, Askøy og fra båt midt i byfjorden. Har badet mange timer i dag, og det har jammen vært fin temperatur i vannet... Storevatnet midt på Askøy er også ideelt. Har badet der hver dag det har vært fint vær. Det er rent, stort og alt av hoppehøyder og svømmeruter Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Kor mange "storavatnet" er det i bergen egentlig? Leste om en som druknet i storavatnet idag og eg var sikker på at det var den her i loddefjord men leser at det var i fyllingen og nå ser eg at det er enda en. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hoho, Slåtthaug, ja. Der gikk jeg for 9-10 år siden. Hvis Isachsen fremdeles er lærer der, har du ubegrenset med underholdning i friminuttene. Han hadde en hentesveis som er helt avsindig, fra bakhodet og over knotten. Aldeles artig når det blåser. Edit: og BHG gikk jeg på for 8 år siden. Jeg fikset backupen på Slåtthaug forleden Artig sted det.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Kor mange "storavatnet" er det i bergen egentlig? Leste om en som druknet i storavatnet idag og eg var sikker på at det var den her i loddefjord men leser at det var i fyllingen og nå ser eg at det er enda en. er det ikke storavannet det på storetveit heter også? er ikke vatnet, men det er da temmelig likt? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det på storetveit heter vel Storetveitvannet.. Det vi løp rundt med skolen het iallefall det Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hvordan er vaeret hjemme for tiden da? Her sitter jeg i over 30 grader paa kreta "Internet Cafe - Fast internett (ISDN)" - Haha :!: Noen andre som skal paa elektro paa slatthaug til h0sten? Endret 16. juli 2005 av magio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå