Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Jeg reiser til Øystese på familetreff 16. juli.

18. juli bærer det til Hellas en uke. Skal være på Sokna (rett utenfor Hønefoss) vel en uke før jeg drar hjem til Bergen for å jobbe i fire dager. Etter det er jeg offisielt ferdig med læretiden min, og flytter til Hønefoss. Vet ikke om jeg noen gang kommer til å flytte tilbake til Bergen :cry: Vi får se :)

Hønefoss!! ikke stort der å se der men koselig er det. Det blir vel noen runder i baren BarToBe og de derre.. hehe.

Var i millitæret i hønefoss og sokna lå vi å "campet" med AG3 og full gru-faen :cool: , heheh, det var tider det. God ferie!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi, denne tråden var lang. (mange bergensere?) Jeg ser at tråden egentlig har sporet av og blitt en slags SO5-tråd. Kanskje den burde endret navn?

Hvis ikke så er dette reaksjonen min på tilsvarende tråder:

Sorry men denne tråden er for meningsløs. Vi ønsker ikke et ras av "noen her fra..." tråder eller "noen her som ikke er fra ..."-tråder.

Hvis dere vil fortelle forumet hvor dere er fra så er det et eget felt for det i profilen deres.

Stenges

Men jeg avventer svar på om den bør bytte navn først.

Lenke til kommentar

Ehrm.. Denne tråden ble vel laget fordi det er relativt mange bergensere her. Et kjekt sted å møtes, der vi kan disktuere litt mer "lokalisert". Vi har blant annet arrangert flere treff med folk fra forumet.

Joda, det er litt småpjatt rundt "dagliglivet". Men litt av greien er jo at vi er såpass mange, og som sagt - at vi kan diskutere mer "lokalisert". Lokale happenings med mer. Vi har dessuten hatt "besøk" med folk som har lurt på hva de skal finne på i Bergen med mer.

Sporet av? Nei, jeg vil heller si at den har videreutviklet seg til det bedre. Det er langt ifra noen telletråd, og ikke helt SO-materiale heller.

Edit: Med unntak av innlegg som det rett over, av qzR. Som bare er spam og ødelegger.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar
Jej, steng alle de andre, men ikke denne. :thumbup:

Det er da en vesentlig forskjell. Se bare nedover på trådlisten her i OT-baren nå. Det er jo bare telletråder/spam, eller så godt som bare det. Dette er en tråd som er skikkelig videreutviklet, dessuten (som jeg sa) - vi er mange bergensere på forumet. Du ser ikke forskjellen på trådene?

Lenke til kommentar

bhsand: Det var gode argumenter. Jeg har ikke lest gjennom hele tråden (naturlig nok siden den er 146 sider). Tråden får leve :woot:

Men de andre forblir stengt siden de på ingen måte var velutviklet eller hadde potensiale til det. (F.eks "Er det noen her som ikke er fra moldova"-tråden)

Jeg skal rådføre meg med resten av moderatorteamet så vi kan komme med en felles beslutnign om hvor grensen skal gå. Stay tuned.. (og ha god tolmodighet)

Lenke til kommentar

La meg først få si at jeg ikke har noe i mot Bergen eller bergensere eller bergenstråden i sin helhet. Synes det er en koselig tråd jeg.

Men ta f.eks. Bærumstråden. Den startet med et ganske så likt innlegg som denne. Og den rakk å utvikle seg, det startet en liten diskusjon om bygdens barn (i dette tilfellet Idol-Christian). Ergo "lokal småpjatt" som BHsand så fint kaller det. Jeg beklager, men hvorfor skal bergensere få bedrive lokalt småpjatt men ikke andre? Jeg tror det er en god del mennesker fra eksempelvis Bærum på dette forum også.

Hvem har liksom sagt at vi ikke kan arrangere bærumsmøte? Det er jo høyst aktuelt.

Skjerpings moderator, skjerpings.

Lenke til kommentar

Det er eit par ting som gjer denne tråden litt anderledes enn dei andre som blei stengt

1)Då denne tråden blei starta kom det ikkje 10 tråder som handla om diverse andre plasser.

2) Dei andre trådane gjekk på spesifikke geografiske plasser, mens denne tråden gjelder heile landet (det er nok minst 1 bergenser i kvar kommune i landet, sølv om det er størst opphopning av dei i Bergen og omegn)

3) Tråden har fått modna seg og fått det innholdet tråden bør ha for å ha livets rett.

Når tråder blir starta som ein reaksjon på at andre starta liknade tråder, så tyder det vel heller på at det er ein del som ikkje har så mykje å gjere på enn behovet for ein sakleg og konstruktiv om plasen ein bur på.

Lenke til kommentar
Jeg skal rådføre meg med resten av moderatorteamet så vi kan komme med en felles beslutnign om hvor grensen skal gå. Stay tuned.. (og ha god tolmodighet)

Dette sitatet er ment til dere som savner deres hjemplass-tråder. Stay tuned, det kan hende det skjer noe der. I mellomtiden kan dere legge en plan for hva som kan gjøres i trådene for at den skal få så høyt nivå at den har livets rett, så kan vi komme med litt instruksjoner og krav når vi har kommet frem til en god løsning. Stay tuned..

Edit: Se på dette som et tillegg til det Jankee sa.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...