sluffy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Svamp, har slekt og hytte, og en pappa som er oppvokst der. Kjenner du til stedet da, i så fall, hvordan? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Bor jo i samme fylket, har vært der mange ganger. Har dessuten en god del slekt rundtomkring der, mest på Byrkjelo, men også i nærheten av Sandane. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 JA det var mye svin kjøring og faktisk mye fra vanlige billister som lot seg påvrike av rally kjøringen og som kjørte som faen fra en etape til den andre. Anyway kompisen her: http://www.bt.no/forbruker/bilogmotor/article382360 Hehe, hørte det ja... Kult med frieriet da! Forresten, hvilken bil kjørte kompisen din? Ruten gikk en runde fra Valestrand tilbake. Ikke så god på stedsnavn der ute, men de var i alle fall innom Hjelvik. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvor gikk ruta i rallyet? Gikk det gjennom Mjeldalen? Mener ikke det. Tror en etappe gikk i Hannisdalen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Hvor gikk ruta i rallyet? Gikk det gjennom Mjeldalen? Mener ikke det. Tror en etappe gikk i Hannisdalen. Jo, stemmer det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Åhh i helsiken det er varmt i bergen idag da. Er drit trøtt men å sove nå er umulig! Uten å overdrive så må idag være årets varmeste dag og være ca 28grader eller noe. Idag blir det lyderhorn tur også. Kommer til å renne vekk. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 jeg sjekket tempen nå.. det er 21 grader ute.. i skyggen. Men det er jo også ganske tidlig på dagen da. Jeg bor ikke i sentrum nå, så det kan jo hende det er varmere der Kanskje jeg må ned til sjøen i dag også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hihihi. De har stengt ned masse servere pga overoppheting på serverrommet her Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hehe. Dette er vel rette tiden til å nevne vannkjøling for dem Kine! Ved stort innkjøp av vannkjøling, merker de sikkert ikke at det forsvinner ett sett Jeg gikken tur på 45 minutter nå. Når solen kom frem ble det jo rene helvete på jord! Steike så varmt! ENDELIG ER SOMMEREN HER! :D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ikke så lenge. Nettop kommet hjem igjen fra lyderhorn turen. Steike kondisen er blitt mye bedre. Før gikk eg bare halveis og eg var skutt. Gikk opp i den stekende varmen nesten uten problemer borsett fra at kneet begynte å gjøre vondt. Poster bilde på RPP etterpå. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) lurer på hvor foxtrot har tatt veien?? Anyway... jeg sovnet i lunchen idag da ... grunnet en liten tass som hold leven inne på soverommet i natt, tanker jeg sparker dama og ungen inn i stuen så arbeidskaren for hvilt seg Endret 5. juli 2005 av regga Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Haha. Tipper det heller er du som må inn på sofaen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Sånn, da begynner det å ligne på noe. Selvfølgelig fikk vi feil ram.. Mini-ITX-kortene bruker SDRAM. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Sånn, da begynner det å ligne på noe. Selvfølgelig fikk vi feil ram.. Mini-ITX-kortene bruker SDRAM. Er det til sånn "ventesurfing" eller til å vise fram objekter og temaer? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Erkebergenser fra fana..begynner på fana vdg, neste år..yey brann 4 evah Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 gratulerer med barnet regga Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Aaaah, da satt vi her og gledet oss til overtid på jobben i morgen. Jippi. Har forresten også en god nyhet. Papsen og mamsen likte ikke at jeg skulle bruke alt jeg tjener på bil, så de låner meg likegodt den ene bilen vår hele neste år. Now that's nice! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 ... var det du som sto og maste med hu engelsktalende dama om plasseringen av de skjermene i går sånn i halv 4 tiden? Var såvidt innom og så på bildene på andre veggen da.. så bra ut det lokalet der.. Vurderer å ta meg en tattis, og etter å ha hørt om de andre sjappene i byn er nok det der stedet jeg ville gått.. *smiskesmiske* Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Aaaah, da satt vi her og gledet oss til overtid på jobben i morgen. Jippi. Har forresten også en god nyhet. Papsen og mamsen likte ikke at jeg skulle bruke alt jeg tjener på bil, så de låner meg likegodt den ene bilen vår hele neste år. Now that's nice! Grattis, da er det bare å kjøre så det ryk ette.. Hvis du ikke har hatt bil før så vet ikke hvor mye penger du sparer Takk James Idag har moi og madamen ommøblert i stuen. Tatt en seng fra soverommet inn i stuen og slengt sofaen inn der, tenker det blir godt for alle parter sånn. de sier at spedbarn har snud døgnet når de blir født, sover om dagen, våken om natten. Og når det er slik vekker den alle i samme rom, for min del så går det utover søvnen og uten søvn funker ikke jeg i hverdagen hvor jeg er avhengi av god fysikk. På dagtid når lille Ole sover, sover mamma også og alle er glad Til alle dere på denne tråden, hva er din ferieplan?? For min del har jeg ikke ferie så det blir nok, jobb og bleieskift en stund ja Bare koselig det, mange gode stunder i vente har jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg reiser til Øystese på familetreff 16. juli. 18. juli bærer det til Hellas en uke. Skal være på Sokna (rett utenfor Hønefoss) vel en uke før jeg drar hjem til Bergen for å jobbe i fire dager. Etter det er jeg offisielt ferdig med læretiden min, og flytter til Hønefoss. Vet ikke om jeg noen gang kommer til å flytte tilbake til Bergen Vi får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå