Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JA det var mye svin kjøring og faktisk mye fra vanlige billister som lot seg påvrike av rally kjøringen og som kjørte som faen fra en etape til den andre. :p

Anyway kompisen her: http://www.bt.no/forbruker/bilogmotor/article382360

Hehe, hørte det ja... Kult med frieriet da! Forresten, hvilken bil kjørte kompisen din?

Ruten gikk en runde fra Valestrand tilbake. Ikke så god på stedsnavn der ute, men de var i alle fall innom Hjelvik.

Lenke til kommentar

Åhh i helsiken det er varmt i bergen idag da. Er drit trøtt men å sove nå er umulig!

Uten å overdrive så må idag være årets varmeste dag og være ca 28grader eller noe.

Idag blir det lyderhorn tur også. Kommer til å renne vekk. :ohmy:

Lenke til kommentar

Hehe. Dette er vel rette tiden til å nevne vannkjøling for dem Kine! ;) Ved stort innkjøp av vannkjøling, merker de sikkert ikke at det forsvinner ett sett :D

Jeg gikken tur på 45 minutter nå. Når solen kom frem ble det jo rene helvete på jord! Steike så varmt! ENDELIG ER SOMMEREN HER! :D :D :mrgreen:

Lenke til kommentar

Ikke så lenge. Nettop kommet hjem igjen fra lyderhorn turen. Steike kondisen er blitt mye bedre. Før gikk eg bare halveis og eg var skutt. Gikk opp i den stekende varmen nesten uten problemer borsett fra at kneet begynte å gjøre vondt.

Poster bilde på RPP etterpå.

Lenke til kommentar

lurer på hvor foxtrot har tatt veien?? :dontgetit:

Anyway... jeg sovnet i lunchen idag da :D ... grunnet en liten tass som hold leven inne på soverommet i natt, tanker jeg sparker dama og ungen inn i stuen så arbeidskaren for hvilt seg :whistle:

Endret av regga
Lenke til kommentar

Aaaah, da satt vi her og gledet oss til overtid på jobben i morgen. Jippi.

Har forresten også en god nyhet. Papsen og mamsen likte ikke at jeg skulle bruke alt jeg tjener på bil, så de låner meg likegodt den ene bilen vår hele neste år. Now that's nice! :)

Lenke til kommentar
...

var det du som sto og maste med hu engelsktalende dama om plasseringen av de skjermene i går sånn i halv 4 tiden?

Var såvidt innom og så på bildene på andre veggen da.. :)

så bra ut det lokalet der..

Vurderer å ta meg en tattis, og etter å ha hørt om de andre sjappene i byn er nok det der stedet jeg ville gått.. *smiskesmiske* ;)

Lenke til kommentar
Aaaah, da satt vi her og gledet oss til overtid på jobben i morgen. Jippi.

Har forresten også en god nyhet. Papsen og mamsen likte ikke at jeg skulle bruke alt jeg tjener på bil, så de låner meg likegodt den ene bilen vår hele neste år. Now that's nice! :)

Grattis, da er det bare å kjøre så det ryk ette.. :D Hvis du ikke har hatt bil før så vet ikke hvor mye penger du sparer ;)

Takk James :thumbup:

Idag har moi og madamen ommøblert i stuen. Tatt en seng fra soverommet inn i stuen og slengt sofaen inn der, tenker det blir godt for alle parter sånn. de sier at spedbarn har snud døgnet når de blir født, sover om dagen, våken om natten. Og når det er slik vekker den alle i samme rom, for min del så går det utover søvnen og uten søvn funker ikke jeg i hverdagen hvor jeg er avhengi av god fysikk. På dagtid når lille Ole sover, sover mamma også og alle er glad :yes:

Til alle dere på denne tråden, hva er din ferieplan??

For min del har jeg ikke ferie så det blir nok, jobb og bleieskift en stund ja :w00t:

Bare koselig det, mange gode stunder i vente har jeg.

Lenke til kommentar

Jeg reiser til Øystese på familetreff 16. juli.

18. juli bærer det til Hellas en uke. Skal være på Sokna (rett utenfor Hønefoss) vel en uke før jeg drar hjem til Bergen for å jobbe i fire dager. Etter det er jeg offisielt ferdig med læretiden min, og flytter til Hønefoss. Vet ikke om jeg noen gang kommer til å flytte tilbake til Bergen :cry: Vi får se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...