SnowDOG_ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Skru av vannet, skru løs røret og se hva som tetter? Been there done that. Virker som det er lengre nede i rørene. Har ringt til en eller annen rørleggerfirma og de kunne komme imorgen. Måtte ringe til 4firmaer men de fleste var booket i langt tid framover. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvilke butikker selger kule shortser i byen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ja si det... Regga: Han var nydelig! Funnet navn til han? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvilke butikker selger kule shortser i byen? Ja, det lurer jeg også på. Steike så varmt det har vært de siste dagene. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Idag er det virkelig varmt ja. Tenker eg tar meg en tur i vannet her borte og bader litt. Blir ikke noe sosiale greier idag heller siden alle er så forbanna opptatt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Ja si det... Regga: Han var nydelig! Funnet navn til han? hahaha, steike, tusen takk all. Navn..nja... vi tygger litt på om han ikke er en liten Ole Varmt er det, uheldighvis har jeg ikke fått koblet inn sommertermostaten så jeg synes det er litt kald enda.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hvilke butikker selger kule shortser i byen? Ja, det lurer jeg også på. Steike så varmt det har vært de siste dagene. Ja, håper at det ikke blir like varmt som sensommeren ifjor... Vet at de har 4-5 stk. på H&M... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hva med å sjekke Jack & Jones, Selected og Carlings for shortser? Finner egentlig en del greit der... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Rally bergen var utrolig bra! Var heftig kjøring og kompisen gjorde det ganske bra til å være så "n00b" med tanke på at han deburte med bare å ha trent på eikås 4 ganger før og han kjørte mot andre debutanter som tidligere kjørte rallycross/bilcross og som hadde heftigere bil. På en av etappene kjørte han fortere enn fyren som kom på 4 plass totalt. Anyways ble litt action og en kjørte ut og snurret vist i luften noen ganger. Var akkurat på et sted eg skulle plasere meg men valgte å plasere meg et annet sted. http://www.bt.no/trafikk/article382300 Tok bildet av aftermath'n. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg var også ute på Osterøy i går. La vel egentlig merke til at det manglet en Evo andre gangen bilene kjørte forbi oss, men visste ikke om ulykken før jeg så det i avisen. Anyway, det var utrolig kult da, men mye grisekjøring... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Da får vel jeg titte innom her igjen "etter gammelt". Jeg befinner meg for øyeblikket på det stedet gud glemte at han/hun laget (i den grad gud finnes), altså Sandane i Nordfjord. Og på merkelig vi har jeg klart å få en rimelig god sprekk i telefonen min, så det spørs om jeg ikke må ta meg råd til en Motorola Razr V3 (den svarte versjonen), hvis/når denne dør. Må bare se på pengebeholdningen etter ferien. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hvor gikk ruta i rallyet? Gikk det gjennom Mjeldalen? sluffy: Sandane er et kjedelig sted, ja.. Har du slekt der eller? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 JA det var mye svin kjøring og faktisk mye fra vanlige billister som lot seg påvrike av rally kjøringen og som kjørte som faen fra en etape til den andre. Anyway kompisen her: http://www.bt.no/forbruker/bilogmotor/article382360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå