Onkel Kompost Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 2625 g og 46 cm, liten, men det kommer fra morra Heheh. Gratulerer. Lite barn kan ende bra det. Jeg var 47 cm og 3.3 kg når jeg ble født. Ble mer eller mindre menneske av meg for det. Du må slenge inn noen bilder da Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Tusen takk alle. Skal hive inne ett bilde når jeg husker å få med meg kameraet hjem Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Tok heldigvis av meg klærne med engang og solte meg buttnaked isted. Nå er det skyer som dekker solen igjen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Hey hey! Solen er jo kommet for full, og jeg har prestert å bli smålig solbrent rett over albuen. Første gangen jeg synes solbrenthet er digg. Digg å sprade rundt med kort shorts og bar overkropp under knall blå himmel. Her (Søreide) er det fremdeles knal blå himmel, og det har det være leeeeenge (selv om jeg har oppholdt meg på Paradis i hele dag). Endret 29. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Synes det blåste litt for mye. Dessuten så har jeg ikke noen sted å sole meg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Synes det blåste litt for mye. Dessuten så har jeg ikke noen sted å sole meg Jobbet ute i solen i 7 timer og fikk skikkelig nakkeskille. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Var nesten bare hyggelig å jobbe i dag... Stå i solen, høre på musikk... Kos med fint vær Endret 29. juni 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Da kom solen og greier. Jaja, ble ikke så mye soling på meg, jobber jo en god stund utover ettermiddagen. Var da egentlig ikke sååå varmt heller da. Menmen, det går framover! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Fant et av Jørgens/psilocybes visittkort, utenfor tattoo-stedet... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hehe noen som kastet det eller bare merkelig reklame? Vært ute i eikås idag og sto og filmet kompisen som kjørte. Ble 3 timer i solen så eg tror eg har fått litt farge i meg. Tok noen kule bilder og. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hehe noen som kastet det eller bare merkelig reklame? Vært ute i eikås idag og sto og filmet kompisen som kjørte. Ble 3 timer i solen så eg tror eg har fått litt farge i meg. Tok noen kule bilder og. Hvordan type kjøring var det da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hehe noen som kastet det eller bare merkelig reklame? Kanskje det... Det stod noen greier bakpå, så og si uleselig... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Vært ute i eikås idag og sto og filmet kompisen som kjørte. Ble 3 timer i solen så eg tror eg har fått litt farge i meg. Tok noen kule bilder og. Heey, Eikås er flotte greier. Har du peil på hvor mye han betalte i baneleie? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Han øver til rally bergen som starter på fredag eller lørdag. Vet ikke kor mye han betaler men det er flere utpå banen. Var vel 8stk der idag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er det forresten noen som vet om hvilken rørlegger firmaer som er gode OG billiger her i bergen? Vasken er helt tett og eg har prøvd alt eg kan men like tett er den. Trenger en idag pronto. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Da løper vi ut i solen! FOR ET VÆR! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Er det forresten noen som vet om hvilken rørlegger firmaer som er gode OG billiger her i bergen? Vasken er helt tett og eg har prøvd alt eg kan men like tett er den. Trenger en idag pronto. Har du prøvd Plumbo? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har du prøvd Plumbo? Yup. Brukte hele dritten opp og ingenting. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Skru av vannet, skru løs røret og se hva som tetter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå