sluffy Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Gjør ikke meg noe at solen har slukket. Jeg kommer sikkert bare til å sitte inne og spille GTA: San Andreas de nærmeste dagene. Hvertfall intil jeg klarer å snakke normalt igjen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Gjør ikke meg noe at solen har slukket. Jeg kommer sikkert bare til å sitte inne og spille GTA: San Andreas de nærmeste dagene. Hvertfall intil jeg klarer å snakke normalt igjen. Syk? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 jeg er engelsk! men har aldri bodd i england. er dere ikke stolte av å ha en norsk engelskmann i forumet? bor i nesbru utenfor asker utenfor oslo Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 så lenge du ikke bor i Bergen så er vi ikke så stolte over noen egentlig.. Som det sto på det store banneret de hadde på stadion forrige søndag (da vi banket RBK forresten): "100 år er nok, Bergen ut av Norge!!" Har du aldri hørt uttrykket: "Eg e ikkje fra Norge, eg e fra Bergen" ? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Gjør ikke meg noe at solen har slukket. Jeg kommer sikkert bare til å sitte inne og spille GTA: San Andreas de nærmeste dagene. Hvertfall intil jeg klarer å snakke normalt igjen. klalel du å slnakke nolamlt njå dla?? PS! lydbokstaver Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Det begynner å komme seg. Jeg må si at jeg ikke akkurat har prøvd å snakke så masse, så det kunne nok vært bedre (men også værre, hvis det ikke hadde vært bra for groingen). Fant ut i sted at jeg klarte å spise popcorn uten problemer. Samme med julebrød (hvorfor heter det julebrød, de selger det hele året?). Så i morgen får vi se hvordan det går med spising av andre ting. Må si at jeg nesten begynner å bli litt lei av is og grøt (og jeg har ikke holdt på med det i lenger enn to dager). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Gratulerer med piercingen sluffy! Tok du den hos psilo? Gi oss en bruker test på om tungepiercing virkelig gir bedre nytelse ved oralsex! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Var nok hos Psilo ja. Og han kan sikkert bekrefte at hvis jeg ikke hadde hatt en tang (eller noe) i munnen, hadde jeg nok hylt som en gris. Oral kontakt (kyssing og annet snusk) frarådes til piercingen er grodd... Jeg velger å tolke det dithen at du får vente med demonstrasjon til saken er grodd, Mario. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Var nok hos Psilo ja. Og han kan sikkert bekrefte at hvis jeg ikke hadde hatt en tang (eller noe) i munnen, hadde jeg nok hylt som en gris. Au au au.... jeg kan kjenne smerten. Eneste jeg kan forbinne med piercing er at ting blir stukket gjennom dvs legemsdeler som igjen jeg da forbinner med alle de gangene jeg har skutt meg selv med spikerpistol. Au au au au Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Skjer visst ting her når jeg er borte! Får gratulere Sigve med gjennomhullet tunge! Jaja, i dag skal våre venner i sportsklubben til Skien (heter der Skien eller Skjeen?) for å banke tabelljumboen. *Glede seg* Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 man sier det vel skjeen, mens det skrives Skien... Blir jo enda mer moro i morgen på jobben enn sist mandag (Jobber med en Odd-fan, og en sogndal-fan, og begge tapte forrige søndag) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 man sier det vel skjeen, mens det skrives Skien...Blir jo enda mer moro i morgen på jobben enn sist mandag (Jobber med en Odd-fan, og en sogndal-fan, og begge tapte forrige søndag) tror du må ta med mye godt humør å dele med dem, tenker de er skikkelig gretten Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Ikke så voldsomt. Var jo en elendig forestilling av Brann i kveld som sørget for 0-0. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jøje meg.. nå har jeg jobbet i 11 timer i strekk. Vi flyttet faktisk hele studioet fra Bystasjonen til Marken på én dag. Fyttigrisen så bra det har blitt. Svært vindu mot gaten, med blodrød logo og hele pakken. Rent og pent og gjennomført, ingen radikalt forskjellige rom, slik som det var på det gamle stedet. Knipser bilder i morgen. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) ja, angående det psilocybe. liker du sopp??sopp . der du hentet nicket fra? få med den logoen i vinduet og da Endret 26. juni 2005 av regga Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nå sies det at det blir varmt og digg i denne uken men tror vi på det? Faen eg er lei det møkka været i år. Har jo nesten vinterdepresjon allerede. Anyways får håpe det stemme denne gangen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Hmm, fra onsdag skulle det vel bli sommer? Bilen gikk inn til reparasjon i dag for skadene etter at jeg ble påkjørt for noen uker siden. Midlertidig bil til slutten av uken er en Opel Vectra. Morsom bil. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Bare på onsdag Ikke torsdag og fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå