Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Artikkel hos BT.no

Får virkelig håpe på at han fikk inn et realt slag. 13-14 år gamle drittunger kan være så grenseløst irriterende. Og mange må jo omtrent læres folkeskikk av tilfeldig forbipasserende.

Skulle ønske jeg hadde vært ute med båten på det tidspunktet (kyrkjetangen ligger 30 sek. herfra med båt). De ungene skulle virkelig fått kjent det.

Jeg har sett en del grisekjøring opptil padlere/roere for å plage dem, men 13-14 åringer med soft-gun tar virkelig kaken. 18-åringen var virkelig en hedersmann som meldte fra.

Edit2: Når jeg tenker over det vet jeg faktisk om en 13-14-åring med Zodiak og 8 hk, og som ikke akkurat har mye mer enn 2'ere i karakterboken og LG i orden/oppførsel.

Edit: Huff... været er virkelig tragisk nå. :(

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fra Bergen jeg og, for et sammentreff!

Har kjørt båt fra kl. 11.00 til 16.00 i dag :D

Selv om det var drittvær så var det fett. Når regnbygene kom la vi (meg og noen kamerater) en presenning over båten. Anbefales :thumbup:

Jeg bor ved stendavannet rett ovenfor fanahammeren, i fana sef.

Skal på fana gymnas til neste år, hvis jeg kommer inn da :p

Vel, hvis været blir bedre så skal sommeren fordrives med båt, båt og båt.

Vannsport, bading, grilling i vannkanten, båtkjøring generelt, knall om sommeren :thumbup:

:glede seg til været kommer:

Lenke til kommentar

Har ikke vert ute i båten på et par dagen nå, sist gang var vel på fredag - da det var ganske fint vær utpå dagen hvertfall. Blåste litt da, men det gikk greit.

Meg og fattern tok båten til OS. (her fra nordåsen)

Får håpe det blir bedre vær fremover!

Lenke til kommentar
Været er faktisk ikke sååå forferdelig som jeg trodde det var. Jeg var faktisk ute i 4 timer i dag og stod på vannski (Nordåsvannet).

T-skjorte og shorts er ikke noe problem når temperaturen er slik den er nå.

nei, ikke når du står på vannski, da det regner så virker det varmere i vannet ;)

Lenke til kommentar
Været er faktisk ikke sååå forferdelig som jeg trodde det var. Jeg var faktisk ute i 4 timer i dag og stod på vannski (Nordåsvannet).

T-skjorte og shorts er ikke noe problem når temperaturen er slik den er nå.

nei, ikke når du står på vannski, da det regner så virker det varmere i vannet ;)

Det var faktisk opplett store deler av tiden. Og jeg badet en del også.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...