endrebjo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Artikkel hos BT.no Får virkelig håpe på at han fikk inn et realt slag. 13-14 år gamle drittunger kan være så grenseløst irriterende. Og mange må jo omtrent læres folkeskikk av tilfeldig forbipasserende. Skulle ønske jeg hadde vært ute med båten på det tidspunktet (kyrkjetangen ligger 30 sek. herfra med båt). De ungene skulle virkelig fått kjent det. Jeg har sett en del grisekjøring opptil padlere/roere for å plage dem, men 13-14 åringer med soft-gun tar virkelig kaken. 18-åringen var virkelig en hedersmann som meldte fra. Edit2: Når jeg tenker over det vet jeg faktisk om en 13-14-åring med Zodiak og 8 hk, og som ikke akkurat har mye mer enn 2'ere i karakterboken og LG i orden/oppførsel. Edit: Huff... været er virkelig tragisk nå. Endret 20. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg er fra Bergen jeg og, for et sammentreff! Har kjørt båt fra kl. 11.00 til 16.00 i dag Selv om det var drittvær så var det fett. Når regnbygene kom la vi (meg og noen kamerater) en presenning over båten. Anbefales Jeg bor ved stendavannet rett ovenfor fanahammeren, i fana sef. Skal på fana gymnas til neste år, hvis jeg kommer inn da Vel, hvis været blir bedre så skal sommeren fordrives med båt, båt og båt. Vannsport, bading, grilling i vannkanten, båtkjøring generelt, knall om sommeren :glede seg til været kommer: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Sommeren kommer sikkert ikke i år. En kompis har kjøpt en rimelig stor båt som vi nå skal pusse opp. Tviler dog på at vi er ferdig før høsten eller no. Faen ta værgudene! Lenke til kommentar
Phone Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har ikke vert ute i båten på et par dagen nå, sist gang var vel på fredag - da det var ganske fint vær utpå dagen hvertfall. Blåste litt da, men det gikk greit. Meg og fattern tok båten til OS. (her fra nordåsen) Får håpe det blir bedre vær fremover! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 For min del kan det bare regne. Skal jobbe hele sommeren uansett. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 For min del kan det bare regne. Skal jobbe hele sommeren uansett. Blir sikkert slik til slutt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 For all del, unner bergensere sol, men jeg kommer nesten ikke til å få brukt den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 For all del, unner bergensere sol, men jeg kommer nesten ikke til å få brukt den. 29. reiser jeg til Texas, 5 uker i steikende sol, så jeg klarer meg en liten uke med regn. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 det kan bare regne så mye det vill, jeg venter unge om tre uker, og at jeg har masse godt innearbeid å gjøre.. tenker det blir mye bleieskift og tåteflaskearbeid... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Gratulerer på forhånd! Vet du kjønnet til barnet? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Været er faktisk ikke sååå forferdelig som jeg trodde det var. Jeg var faktisk ute i 4 timer i dag og stod på vannski (Nordåsvannet). T-skjorte og shorts er ikke noe problem når temperaturen er slik den er nå. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Været er faktisk ikke sååå forferdelig som jeg trodde det var. Jeg var faktisk ute i 4 timer i dag og stod på vannski (Nordåsvannet). T-skjorte og shorts er ikke noe problem når temperaturen er slik den er nå. nei, ikke når du står på vannski, da det regner så virker det varmere i vannet Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Været er faktisk ikke sååå forferdelig som jeg trodde det var. Jeg var faktisk ute i 4 timer i dag og stod på vannski (Nordåsvannet). T-skjorte og shorts er ikke noe problem når temperaturen er slik den er nå. nei, ikke når du står på vannski, da det regner så virker det varmere i vannet Det var faktisk opplett store deler av tiden. Og jeg badet en del også. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Du hadde vel våtdrakt på vannski vel? Da blir det jo ikke sååå kaldt. Må også forsiktig få gratulere regga på forskudd med å bli far også! Den ordentlige gratulasjonen kommer vel om en tre ukers tid. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ble ganske behagelig temperatur innimellom her og solen tittet fram tilåmed. Thank god at eg hadde med meg kamera for eg fikk tatt noen fine bilder av vofsen. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Du hadde vel våtdrakt på vannski vel? Da blir det jo ikke sååå kaldt. Ikke noe våtdrakt her i leiren. Været i dag har jo vært knall. Stod faktisk og svettet da jeg slipte på båten i formiddag. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Hva er dette? Jeg har endelig en fridag, og så er det overskyet?!? FFS! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Til helgen blir det sol og bla bla bla! Yeah right! Forbanna møkka sommer! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Sol? Jeg trodde den var sloknet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå