Shinobi Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Jepp, helt klart. Jeg pleier som regel å gjøre det, men missa nå. Hvis du ser på mine tidligere innlegg, ser du at det er sant. Beklager. Endret 27. april 2004 av Shinobi Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Kan ikke være annet enn Bergensere som klare å spore så til de grader av topic'n som det det er gjort i her altså... des,OUT! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Dette har kanskje ikke noe her å gjøre men men... Jeg skal kjøpe noen kabinettvifter, så vil helst ikke kjøpe fra weben, så lurer jeg på om det er noen butikker i Bergen, som selger f.eks : denne Butikken bør helst være i sentrum... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ingen i sentrum som jeg vet om. Du kan enten kjøpe på Datakjeden på Laksevåg (tidligere komplett), eller på Flexi Data, også Laksevåg, men der må du bestille via web først. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) R*278 Endret 27. april 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Shinobi, Toolshed: Oppfør dere som voksne - Dere kan bedre. Ikke piss på denne tråden - Bergenser tråden. Hvordan våger dere? Ta det over private meldinger. ############### Så, vinner Brann hjemme mot Odd? Noen som skal på stadion? Endret 27. april 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Så, vinner Brann hjemme mot Odd? Noen som skal på stadion? Hehe, hadde stor tro på Brann i år, men så tapte de borte mot Enga. Det var ikke noe greit... Kan bli lite folk på stadion på søndag, det er tross alt konfirmasjonen. Min lillebror har f.eks, så det var den kampen... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Vil bare si at den som opprettet brukeren "Heia RBK" på http://bergen.lagring.net har fått IP-adressen sin logget. Abuse-mail vil selvsagt bli sendt hvis dette skulle gjenta seg. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Omg. Jeg hører kneskåler knuse. Brann vinner serien i år. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Edit: dual-oppsett Endret 3. mai 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 http://www.adressa.no/nyheter/article.jhtml?articleID=487281 Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) EDIT: Utsagn revurdert. Endret 4. mai 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Øyh! Pappa vokste opp på møhlenpris. F... ikke noe dårlig sted Hvis man liker narkoholikere som dilter rundt omkring, sprøytespisser og hjemmelagde hasj-piper (colaflaske med hull i) som ligger og slenger rundt, samt en muslim-ghetto uten sidestykke, så er det nok et fint sted. Det er godt mulig at møhlenpris har forandret seg på 30-40 år, men man har alltid hatt nygårdsparken like i nærheten. Ikke et sted jeg vil at mine unger skal vokse opp, iallefall. Bor: Tertnes, Åsane. Bodde mine 10 første år av lvet: Møhlenpris/utkanten (Dokken). Det jeg opplevde av Møhlenpris den gang, var ikke så fælt, men 10-åringer får gjerne ikke med seg alt det fæle som foregår. Alt i alt er Møhlenpris et ganske fælt sted å bo... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Kult... Dette slår jo alle grenser... 65 brukere registrert her... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Og hvor blir årets julebord arrangert ? Regner med at HW-folk fra Sogn og Fjordane vil bli invitert på Big happening ? Endret 4. mai 2004 av jarmo Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vi får leie Banco Rotto, eventuelt Kafe Kafaan. Dette blir avgjort ut i fra antall påmeldte Lenke til kommentar
Abben Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Finnes det folk her som går på Kafè Kafan? ... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Den har egentlig aldri virket særlig innbydende.. så, nei. Skal jeg på kafé, er det helst på Vaagen fetevare eller Kvarteret. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 En til bergenser melder sin tilstedeværelse. Lever fortiden i eksil (bosatt i utlandet, litt lenger borte enn vårt naboland Norge) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå