SnowDOG_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Sluffy: Er tilbake for godt.....vel til eg finner ut at eg skal ta meg en tur til et eller annet sted. Er ikke spesielt kaldt ute nå selvom det er overskyet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Edit: noen som har sett det nye bygget i åsane, ser ut som en heissjakt som stikker langt til værs?? Hvor er vi nå? Anyway, velkommen tilbake Mario! Selv om ikke været er allverdens her nå, så kommer det seg nok... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Velkommen tilbake da Mario. Regga, tenker du nede der med vareutleveringen til Ikea og Haukedalen transport? Vellykket kveld på byn i går, det merkes på tilstanden til hodet i dag. Men vi klarte ikke å dra rumpene våres til byn før seint, så å betale seg inn noe sted var ikke så veldig aktuelt. Da er det kjekt å kjenne folk som kan få deg inn "bakveien" på Sachen (hvor ingen av oss egentlig har lov å være heller). Endret 19. juni 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Inc Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Vet ikke helt hvor det er , har ikke sett det selv. Bare hører mange som sier at det er så stygt. Skal vistnok være en arkitekt som har fått fritt utløp for sine fantasier.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Sachen Zachen Spiller vel ingen trille, du skjønte hva jeg mente, og jeg har ikke lov å være der. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Da er det kjekt å kjenne folk som kan få deg inn "bakveien" på Sachen (hvor ingen av oss egentlig har lov å være heller). OMG!!!!111oneoneone!! du er driiiitkul!!! ------------------------- Ok.. greit jeg er misunnlig :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det er ikke noe fysisk på gang altså. Eg tenner ikke på henne selvom hun ikke er så verst. Gjorde det ikke da og gjør det ikke nå. Et hull er et hull Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Ehhh, noen som ikke har klart å finne slutten av tråden, eller? Endret 19. juni 2005 av sluffy Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Oioi, det ser ut til å bli en spennende kamp i kveld Heia Brann! EDIT: *le av taperene i 'Trøndere på forumet?'-tråden* Endret 19. juni 2005 av PT Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Ah, for en kveld! Kom meg aldri på Stadion, men NRK var snille og viste kampen! Og hvilket resultat! Kom dere hjem, trønderpakk! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Er det nå alle bergenserene tar seg en tur innom trønderdelen av forumet og mobber de litt?? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Må få gratulere dere! Er j***** godt å se RBK få grisebank! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Konge kamp av brann! Hoho! Anyways... Darkness| 04.042004. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Artikkel hos BT.no Får virkelig håpe på at han fikk inn et realt slag. 13-14 år gamle drittunger kan være så grenseløst irriterende. Og mange må jo omtrent læres folkeskikk av tilfeldig forbipasserende. Kipt vær i dag, men temperaturen har ikke vært så gale. De to siste dagene på skolen er så utrolig unødvendig, det er nesten irriterende å skulle gå. Men fravær registrerer lærerne. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) *snip* :!: stygge drittunger.. ---- Lærerne våre sluttet å ta fravær for 2 uker siden Endret 20. juni 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Var ute og jogget (!!!) med hunden og greier og svettet som en idiot siden det er sånn varm og fuktig luft ute. Gikk tilsammen ca 6-7km eller noe. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Da var man hjemme fra jobben... Hardt arbeid, men det er verdt det! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Var ute og jogget (!!!) med hunden og greier og svettet som en idiot siden det er sånn varm og fuktig luft ute. Gikk tilsammen ca 6-7km eller noe. Nice Skal selv på fottur på onsdag.. En uke med gåing Lenke til kommentar
Phone Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Artikkel hos BT.no Får virkelig håpe på at han fikk inn et realt slag. 13-14 år gamle drittunger kan være så grenseløst irriterende. Og mange må jo omtrent læres folkeskikk av tilfeldig forbipasserende. Kipt vær i dag, men temperaturen har ikke vært så gale. De to siste dagene på skolen er så utrolig unødvendig, det er nesten irriterende å skulle gå. Men fravær registrerer lærerne. Så noen unger som kjørte litt villt i går, var sikkert dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå