Onkel Kompost Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Vel. Da var jeg tilbake her hvor jeg er fra, og jeg må si jeg er en anelse skuffet. Her ligger vi og sniker rundt og aller helst under 15 varmegrader, mens det var 25 grader i Nord-Norge (narvik) når jeg reiste derfra. Hva er dette? Er Nord-Norge det nye Sør-Norge eller? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Æh! Da satt man hjemme og skulle forberede et foredrag til muntlig eksamen i morgen. Mind you, det er ikke mulig å presse kommunismens vekst og fall inn på 15-20 min! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Herlig dag.. Er helt i sluttfasen av et større prosjekt.. 2 er sykemeldt, 1 er borte (uten at jeg vet hvorfor) og jeg er alene her.. Skal presentere løsningen i morgen.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Herlig dag.. Er helt i sluttfasen av et større prosjekt.. 2 er sykemeldt, 1 er borte (uten at jeg vet hvorfor) og jeg er alene her.. Skal presentere løsningen i morgen.. ahhahehe, halve slekte mi sliter med eks. og prøver i hytt og dynevær... Da er det godt å ikke gå på skole Endret 14. juni 2005 av regga Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 ahhahehe, halve slekte mi sliter med eks. og prøver i hytt og dynevær...Da er det godt å ikke gå på skole Noen har det. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Jaja.. får gjøre litt lekser jeg da.. klippe og lime litt Her er S-X-S, meg i Ba...(Liten linse lus jeg). Sorry for det store bilde men ellers hadde oppløsningen blitt for dårlig til å lese skriften Endret 14. juni 2005 av regga Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det så jo bare sinnsykt digg ut Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 YES! Da er jeg endelig ferdig med eksamener, skolen og allting! Og tror dere ikke at Mr Sensor belønnet meg med en 6'er for mine synspunkter på kommunismens vekst og fall? Joda! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Æsj, det finnes faktisk ikke ord for hvordan verden utvikler seg for øyeblikket. Jeg går mitt livs tre lengste dager i møte (ene er snart ferdig), det hele avsluttes med en muntlig eksamen i ett av språkene på den germanske grenen av det indo-europeiske språktreet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er det bare meg, eller myldrer det med narkiser ute i bybildet nå for tiden? I går var det en 30-50 år gammel fyr som var innom jobben og ville ha en tatovering, på vei fra banken i dag møtte jeg på to "damer" som kranglet, på vei hjem møtte jeg på en politiutrykning som snakket med en ganske ustø fyr, og utenfor Coop (Grieghallen) satt et eller annet under et tonn med hår og svaiet i vinden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Er ikke bare deg... Er overalt... Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Født i Bergen, bodde der i 2 mnd. Er Brann Fan, temmelig godt kjent i byen, så jeg regner meg selv som litt Bergenser Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Har lagt merke til det jeg også. Gikk gjennom undergangen på Danmarksplass forleden, og der var det et par-tre stykker som virket en anelse ustøe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 De narkomane som trekker frem i varmen er vel et slags sykt vår/sommertegn det også.... Lenke til kommentar
total Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 på vei hjem møtte jeg på en politiutrykning som snakket med en ganske ustø fyr, og utenfor Coop (Grieghallen) jeg kjøper ikke sitronene mine der, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Mnei, jeg tror nok sitronomsetningen rundt nygårdsparken har gått drastisk ned siden 80-tallet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Mnei, jeg tror nok sitronomsetningen rundt nygårdsparken har gått drastisk ned siden 80-tallet. Narkotikaomsetningen derimot... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Noen som har erfaringer med Partybussen i by'n? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Noen som har erfaringer med Partybussen i by'n? Dyr maxitaxi Helt ok, men du føler deg passe harry hvis du tar partybussen til byen, bare så det er sagt heh Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har pønsket litt på dette, og jeg lurer egentlig litt på hva godt det gjør å "rense" nåler i sitrusfrukt. Noen som sitter inne med litt informasjon? Sterile injeksjonsnåler får man for 1-2kr på apoteket, så det er ikke verdens største utgift, sammenlignet med hva en dose heroin koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå