Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har jo Veten som nærmeste nabo, nesten. :p Regner nesten med at Telleviksfjellet er oftere besøkt.

Jeg klarer ikke helt å se for meg hvor dette har skjedd. Du skulle over broen, over motorveien, ved Ikea?

apropos: gikk du helt til toppen? gadd bare halvveis... Vi var litt sene også, etter en stor og god kontinentalfrokost på ikea til bare 15 kr.

Kom nettopp hjem etter konsert på Garage forresten! Jeg gammel nok til å komme inn der da? Nix, jeg spilte :p

(sånn derre kulturskoleavslutningskonsert... jeg sugde ;) )

Lenke til kommentar

Jeg gikk nok helt opp ja. Etter å, mer eller mindre motvillig, ha blitt dratt med på fletturer av et par foreldre her i huset, gjennom hele oppveksten, har jeg innsett at det egentlig ikke er så gale. Dessuten er vel Veten en rimelig smal sak å forsere. :p

Hvilket instrumet spiller du da? *Håpe på det kuleste av alle*

Lenke til kommentar

Mornings. Dere må følge med i BA på lørdag, da kommer det en stor artikkel om havrafting med zapcater til havs utenfor solsvik på sotra. Jeg var en heldig fjør som fikk være pilot da de skulle ta bilder av båtene i sitt rette element. Må bare si at det er noen av villeste jeg har vært med på og skulle dere få sjangsen så ikke nøl med å hive dere på.

Vi hadde noen luftige svev, spesielt ett hopp som en kollega av meg hadde (ståle, en meget "syk" man :!: ) der båten landet på motoren, steilet 90 grader opp. synd de ikke fikk bilde av det. Åsså ble det litt bading etter på da..hehe, med våt drakt seff. :whistle:

ps! kan legge til at vi hadde to zapcat og en rib(250hk ca 60knop) som standby.

zapcatene har en motor på 50 hk, båten veier ca 80 kg og er ca 10 fot lang. Toppfart på disse er 50 knop :dribble:

Endret av regga
Lenke til kommentar
Mornings. Dere må følge med i BA på lørdag, da kommer det en stor artikkel om havrafting med zapcater til havs utenfor solsvik på sotra.

Solsvik! Det er en bra plass det. Det er stort sett det nærmeste Øygarden jeg kunne tenkt meg å bo. Der får dere vel havdønningene direkte inn i trynet da, og det er vel det som gjør at det blir så bra med havrafting.

Forresten, er Havrafting den harde versjonen av vanlig rafting; Gummibåt og sånn, eller? Jeg bor i Narvik akkurat nå, og kommer ikke hjem før på mandag, så jeg vet ikke om jeg får sett den artikkelen. Kanskje den står på nettutgaven...

Lenke til kommentar

Ååå... f***s drittvær! Har drevet med eksamen fra mandag til onsdag, og så nå frem til to dager med fri og nydelig vær (som tidligere i uken), mens resten av klassen har eksamen.

Men så kommer dagen i dag med høljeregn og masse annet drit.

:mad:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Urettfeigt! Det er absolutt ingen som vil ansette meg, og jeg har prøvd ganske masse på å få meg jobb i det siste. :p

EDIT: Kanskje det passer seg å si gratulerer også ;)

Hehe, er ikke lett, det har jeg også fått erfare... Men det har hjulpet veldig å møte opp i egen person for å snakke med de som har med ansettelser å gjøre, samt å levere søknaden til dem i hånden.

BTW; takk for det! :)

Lenke til kommentar
Forresten, er Havrafting den harde versjonen av vanlig rafting; Gummibåt og sånn, eller? Jeg bor i Narvik akkurat nå, og kommer ikke hjem før på mandag, så jeg vet ikke om jeg får sett den artikkelen. Kanskje den står på nettutgaven...

Havrafting er den extreme versjonen av den harde versjonen ;) . ja, det går vilt for seg,en blir som regel våt ja.

Når en har en gummibåt som veier null&niks for så å sette på 250 hk.. da går det styg fort :dribble:

Endret av regga
Lenke til kommentar
Havrafting er den extreme versjonen av den harde versjonen ;) . ja, det går vilt for seg,en blir som regel våt ja.

Når en har en gummibåt som veier null&niks for så å sette på 250 hk.. da går det styg fort :dribble:

Oooh. JEg er med, det høres stygt ut ja. Men elverafting er som regel uten motor, er det ikke? (bare så jeg ikke roter). Jaja, nå på mandag er det tilbake til Bergen, så detter vel skattepengene inn på konto snart, og da blir det utepils på verftet. Fy fisken som jeg har savnet det...

Lenke til kommentar
Hvilket instrumet spiller du da? *Håpe på det kuleste av alle*

Hva er det kuleste av alle da? Jeg spiller el-gitar...

Må bare si at jeg er glad for at jeg ikke var eneste gitaristen i bandet vårt, og at jeg var den som hadde lavest lyd, for ellers hadde det nok hørt 3 ganger styggere ut enn det nå var ;)

Neida, Veten er ikke den verste turen, men jeg hadde som sagt en kontinentalfrokost fra ikea innabords, pluss at skoene var tidligere ubrukte, dermed ikke inngåtte og sålene var skamharde. Sier bare au au fot.

regga: hehe, det hadde vært noen båter å låne når jeg og en kompis muligens skal begynne med wakeboarding til sommeren ;) (eller nei, bare for å ha det sagt)

Lenke til kommentar

Oooh. JEg er med, det høres stygt ut ja. Men elverafting er som regel uten motor, er det ikke? (bare så jeg ikke roter). Jaja, nå på mandag er det tilbake til Bergen, så detter vel skattepengene inn på konto snart, og da blir det utepils på verftet. Fy fisken som jeg har savnet det...

elverafting er uten motor ja :thumbup: , det kan vel ikke sammenlignes selv om det høres ganske likt...

når kald hjemmepils er godt da er søren meg utepils i solvarmen hakke vassere ja.. digg å sitte ute i byn å se på båt og folkelivet. Gid om jeg hadde hatt tid til det, tidsbudsjettet mitt er så sprengt atttee...ahh, gleder meg til sommeren er over, da er mest sannsynlig ferdig med stress,mas og jobb :roll:

Lenge blir du i bergen da?

sluffy Skrevet 09/06/2005 : 17:08

Bass er da det kuleste

Artig å ha fri fra skolen i morgen, men jeg skal kjøre 25 mil til hytten, og det kan bli litt kjedelig med mamma i bilen (hun liker ikke musikken min )

haha, hater når morra mi skal ha på sånn vikingarna og gammaldans musikk, blæhh, det er tortur ø kjøre med foreldra :no:

Lenke til kommentar
når kald hjemmepils er godt da er søren meg utepils i solvarmen hakke vassere ja.. digg å sitte ute i byn å se på båt og folkelivet. Gid om jeg hadde hatt tid til det, tidsbudsjettet mitt er så sprengt atttee...ahh, gleder meg til sommeren er over, da er mest sannsynlig ferdig med stress,mas og jobb :roll:

Lenge blir du i bergen da?

Utepils i sommervarmen er å verdsette livet, utepils i sommervarmen på Verftet (gjerne akkompagnert av noen frekke tortilla-chips med dip) er å nyte livet. Du hvor jeg gleder meg. Det var liksom høydepunktet for meg om sommeren det, fra jeg var 18 til jeg var 25 og flyttet til Nord-Norge (skolegrunner).

Blir forøvrig i Bergen fra den 13 juni til den 30 juni. Da er det opp igjen til Nord-Norge. Matte hele sommeren.

Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 09/06/2005 : 17:08

Bass er da det kuleste

Artig å ha fri fra skolen i morgen, men jeg skal kjøre 25 mil til hytten, og det kan bli litt kjedelig med mamma i bilen (hun liker ikke musikken min )

haha, hater når morra mi skal ha på sånn vikingarna og gammaldans musikk, blæhh, det er tortur ø kjøre med foreldra :no:

Nå er det jeg som kjører, så hun får nok ikke velge. Problemet er bare at jeg heller ikke får velge. Men det blir som regel noe pappa-musikk. Det overlever alle med.

EDIT: Er det forresten noe interesse i å snurre i gang et nytt bergenstreff? Kanskje hagle-skyting med Foxtrot? :D

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Noen som leste BA idag?.. to siders artikkel om sotra xtreme sport.. Moi i bølgene :D

Edit: jeg er med på hagleskyting... Hva skal vi skyte på da? leirduer eller bare duer :roll: ...

Endret av regga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...