Onkel Kompost Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 CPU kjøleren synes jeg var litt heftig ARctic Freezer ikke sant? Tenkte jeg skulle kjøpe en slik en selv, snekre sammen en søt liten AMD64-maskin. Med mobile CPU og så videre. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 CPU kjøleren synes jeg var litt heftig ARctic Freezer ikke sant? Tenkte jeg skulle kjøpe en slik en selv, snekre sammen en søt liten AMD64-maskin. Med mobile CPU og så videre. Yes!! funker som et fjell .. men må nok skifte vifte på skjermkortet ja. helsike det bråker da.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Åh, du skulle bare hørt min... Enkelte nye biler støyer mindre enn fjellet mitt. :\ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Digg vær idag.. skal ut å leke nå Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Digg vær idag.. skal ut å leke nå leke?? tor_erik Skrevet 06/06/2005 : 12:35 Åh, du skulle bare hørt min... Enkelte nye biler støyer mindre enn fjellet mitt. :\ vet du hva som lager støyen fra maskinen din..eller hvilken vifte?? Endret 6. juni 2005 av regga Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 I dag har vært en ganske grei dag. Begynte på skolen til andre time (som alle andre mandager), og åpnet sterkt med en time geografi, hvor vi ikke gjorde noe som helst, sterkt akkompagniert (?) av læreren. Så hadde vi to timer kjemi, men læreren var vekke, så vi fikk "studietid" istedenfor. I de to siste hadde vi tysk, men læreren (som forøvrig er ganske slapp), gadd ikke å øve til muntlig eksamen med oss, så de som ville fikk fri siste timen. Han sa han skulle være der og hjelpe de som ville, men så spørs det hvor mange han regner med at blir igjen når han lar oss gå. Midt i tysktimen ringte en kamerat. Etter en del meldingsskriving kom vi fram til at han og en annen kamerat hadde tenkt seg ned i båten ( til pappaen) til han første. Og de lurte på om jeg ville være med ned. Vi satt der og spilte kort en liten stund, før det hele endte i en massiv kort-krig, med påfølgende opprydding. Når vi så skulle opp igjen derfra skulle han ene prøve å løse bilen i tredje gear i oppoverbakken opp fra Åstveit. Det gikk, men den lukten kommer jeg aldri til å glemme. Svidd-clutch-lukten gav seg ikke på sikkert en time. Så kjørte vi gutten med båten hjem, og han som svidde clutch, og jeg kjørte litt rundt. Det endte med en tur innom Frydenbø bilsenter, hvor vi hørte om vi kunne prøvekjøre en Volvo S60, dette gikk helt supert, takket være at han jobber hos Frydenbø på Mongstad. Det kjipe var at bare hannes navn ble satt opp på den lappen de fyller ut, så vi tok ikke sjangsen på at andre en han kjørte. Vi kjørte opp og hentet fyren med båten, for å "tøffe" oss litt, før turen gikk til den store parkeringsplassen på Rolland, slik at jeg kunne kjøre bilen 50 meter, og nå kan skryte over å ha kjørt S60. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) vet du hva som lager støyen fra maskinen din..eller hvilken vifte?? Njah, det har vel noe med at jeg har så mange vifter. Jeg vet blant annet at kabinettviftene lager en del bråk. Det har de alltdi gjort. Men skal man overklokke, så skal man overklokke. Det endte med en tur innom Frydenbø bilsenter, hvor vi hørte om vi kunne prøvekjøre en Volvo S60, dette gikk helt supert, takket være at han jobber hos Frydenbø på Mongstad. Det kjipe var at bare hannes navn ble satt opp på den lappen de fyller ut, så vi tok ikke sjangsen på at andre en han kjørte. Vi kjørte opp og hentet fyren med båten, for å "tøffe" oss litt, før turen gikk til den store parkeringsplassen på Rolland, slik at jeg kunne kjøre bilen 50 meter, og nå kan skryte over å ha kjørt S60. *Plutselig vite hva jeg skal finne på denne uken jeg har fri* EDIT: Quote-tull... Endret 6. juni 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Fyren hadde ikke så veldig mye i mot det, virket det som. Men noe var det, det hjalp heldigvis at denne kameraten min jobber hos Frydenbø. Men jeg kjenner folk som har lånt en Celica, uten å ha hatt lappen så alt for lenge. Så hvis du valser litt fra sted til sted, kan du nok ende opp med å få prøvekjøre en del heftige biler. *Tenke på å prøve seg på en H2 fra Bergheim* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Hmm, tenkte mer i retning av en RX-8 på Sande Auto. Pappa kjøpte bil der i sommer, så hvis jeg bare tilfeldigvis nevner det, såh... Hehe. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Digg.. Fri idag, og "fri" imorgen.. skal daffe og har kjøretime imorgen. *håpe på fint vær* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Tor Erik. Vi var nede der og skulle prøve, men de stengte før vi kom fram. Tankte å "dresse" oss opp litt en dag, og se om vi fikk lov. Hvis du får låne den må du ta en tur på Flaktveit og briefe litt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Tor Erik. Vi var nede der og skulle prøve, men de stengte før vi kom fram. Tankte å "dresse" oss opp litt en dag, og se om vi fikk lov. Hvis du får låne den må du ta en tur på Flaktveit og briefe litt. Will do. Men det blir nok ikke i dag, skal en del andre ting i dag. Kanskje i morgen eller torsdag. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Yes!! funker som et fjell .. men må nok skifte vifte på skjermkortet ja. helsike det bråker da.. Høres glimrings ut. Tror jeg skal kjøpe to slike. En til socket-a-maskinen min som jeg setter vekk til server eller noe, og en til den eventuely nye a64en. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Wee... Ble påkjørt av en gammel lærer i dag. Hans skyld, no problem med det, men jeg må fremdeles taksere skadene, levere inn bilen til reparasjon og alt annet møl... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Tor Erik, fortell mer. Dagens timeplan var flaggheising på skolen klokken 08:00, deretter tur til Veten (evt. Sætregården, slappfisk-alternativet). Dette er i og for seg en helt grei tur, som hverken er for lang, eller for hard. Men vi klarte likevel det utrolige. Vi slet den mest utrente personen på hele skolen med oss opp på toppen. Det gikk ikke spesielt fort, og en del pauser ble det, men jeg tror han var litt stol av seg selv etterpå. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Skjedde i krysset Åsamyrane/Litlåsvegen. Jeg kom kjørende mot Hydro'en. Da jeg nesten var forbi krysset, kjørte plustelig en fyr i meg bak på høyre siden. Helt og fullt hans feil, han holdt tross alt ikke vikeplikten. Bilen ble ikke så veldig skadet heldigvis, men den fikk skade på en god del forskjellige deler. Begge dørene, skjerm, støtfanger og alu-felg. Gikk helt fint med meg. Forresten har jeg kun vært en gang på Veten selv. Er ikke fordi jeg er lat, jeg aner egentlig ikke hvorfor. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Du har jo Veten som nærmeste nabo, nesten. Regner nesten med at Telleviksfjellet er oftere besøkt. Jeg klarer ikke helt å se for meg hvor dette har skjedd. Du skulle over broen, over motorveien, ved Ikea? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Du har jo Veten som nærmeste nabo, nesten. Regner nesten med at Telleviksfjellet er oftere besøkt. Jeg klarer ikke helt å se for meg hvor dette har skjedd. Du skulle over broen, over motorveien, ved Ikea? Egentlig ikke. Jeg er ingen fjellmann. Jeg skulle over broen over motorveien ja, og fortsette forbi IKEA, Hydro, og ta av til venstre mot Salhus. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Tror dere de selger "Støtsikker PC-eske", ute på Datakjeden? Jeg skal nemlig sende inn PC'en min til reperasjon, sjekket på Posten, de har ikke store nok.... Og sånne banan esker etc. er for store... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 TheMasteR: Godt mulig. Ellers kan det være at større bokhandlere har. Du kan vel bare ta en telefon opp der og høre, og kanskje opp på Flexi-data også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå