tor_erik Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 67km\t.. 5 km\t fra å miste lappen .. Men jeg må si at jeg er ikke typen som råkjører, dette var bare ett tilfelle av trøtthet,var syk, hjemme fra jobb og jeg husker egentlig ikke at jeg kjørte så fort.. skulle ikke kjørt i det heletatt den dagen, men noen el-folk som jobber på huset mitt måtte ha meg ut dit, og siden jeg har ventet på de i snart 3 uker så ville jeg ikke at de skulle stikke av.. Aj... Den er bare lei. Har ikke blitt tatt for noe enda, men så har jeg også bare hatt lappen et snaut år. Må bare understreke at jeg ikke er noen råkjører, holder fartgrensene sånn noenlunde. Men har vært heldig et par ganger, skal innrømme det... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har forresten funnet ut hva jeg skal ha særemne om, og fått klarsignal til det. Valget havnet på nye norske filmer, og jeg tenker da på Uno, Buddy, Detektor, Hawaii Oslo, Elling. Så vet jeg om hvertfall én til, som jeg ikke husker navnet på. Hva med Villmark? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Den må med, selvfølgelig. Men det var ikke den jeg tenkte på. Jeg må forøvrig han en hel bunke filmer for å få det godkjent. Så bare spytt ut alt dere kommer på. Tja. Hvor nytt er nytt? United Salmer fra kjøkkenet Salto, Salmiakk og Kaffe 22 (eller hva den het, bra 2000 eller så. Skikkelig laber skrekkfilm) Det var det jeg kom på i skrivende stund. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 venter min nye selvbygg pc i posten snart, pakken er ankommet stokke post terminal idag, regner med den kommer til bergen i morgen. da lurer jeg på: får jeg pakken på lørdag eller kan jeg hente den på terminalen i morgen. håpet å få den til helgen. Noen som vet litt om postens rutiner? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Tror du må vente, men jeg er ikke sikker. Det var så vidt jeg slapp inn på terminalen her i Åsane da jeg skulle søke om sommerjobb. Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Kommer vel til bergen i morgen, hvis den er her tidlig så er det vel en mulighet for at den blir med ut til deg, men den er liten, så du må nok vente til lørdagen. Endret 2. juni 2005 av magio Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Kommer vel til bergen i morgen, hvis den er her tidlig så er det vel en mulighet for at den blir med ut til deg, men den er liten. Så du må nok vente til lørdagen. eeeeeehhhh... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2005 Kommer vel til bergen i morgen, hvis den er her tidlig så er det vel en mulighet for at den blir med ut til deg, men den er liten. Så du må nok vente til lørdagen. eeeeeehhhh... Han er postmann. BTW, jeg er FERDIG med skriftlige eksamener! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg er ferdig med den ene (?) eksamen jeg skal ha.. Tysk skriftlig.. Været er tilbake her.. Sørgelig Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Njeh, da ble det visst ikke tur til SØrlandet i dag likevel. Pappa ble syk. Jaja. :\ Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Njeh, da ble det visst ikke tur til SØrlandet i dag likevel. Pappa ble syk. Jaja. :\ Men idag er det jo supert vær her, så da kan du danse i solen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Njeh, da ble det visst ikke tur til SØrlandet i dag likevel. Pappa ble syk. Jaja. :\ Men idag er det jo supert vær her, så da kan du danse i solen. Joda, men jeg hadde foretrukket 18 grader fremfor 15 grader. Neida, skal se det positive i det. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 nais i bergen idag da... jeg har fått maskina mi og dama lager pizza, det står tre kald pils i kjøleskapet . aaaahh. dagen idag er bra. på tiden å dykke ned blant prosessorer,kort og alle kablene Håper jeg får den opp å gå i løpet av kvelden. God helg folkens! måtte cpu`r og hdd stå dere bi Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ahh, fin fin dag, systemet er opp å går. deilig med flatskjerm da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Tilbake nå! Bergen eier lett Oslo, Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ahh, fin fin dag, systemet er opp å går. deilig med flatskjerm da Joda, i alle fall når det er bra lyst i rommet. Kan hende jeg bare er hypersensitiv eller min BenQ FP783 er alt for hard på lyset, men jeg synes det kan til tidere bli noe slitsomt å lese dokumenter på den. Spesielt vanskelig med hvit skrift på svart bakgrunn. Etter mange dokumenter kan til og med svart skrift på hvit bakgrunn bli litt for hardt. Men bevares så mye bedre det er på spill og bilder og slikt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) slik så det det ut da jeg startet--> og slik når maskinen er oppe å går CPU kjøleren synes jeg var litt heftig Endret 4. juni 2005 av regga Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Hva er det der, et kjøletårn? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 har du fått sjekket den for legionella og sånt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 har du fått sjekket den for legionella og sånt? Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå