Jooakim Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 sluffy; tenkte ikke på det, men tenkte på hvorfor du skal pierce tungen. Når jeg tenker på det får jeg vondt i tungen ;P @Whiteshit : Hvilken type musikk? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Vanlig pris er 600kr inkl. begge smykkene, men vi kan sikkert slå av en liten hundrings for kjentfolk. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Hvor mye koster det å pierce hjernen? Eller hjertet? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 På fanafjellet, Immortal-style? hehe, nei akkurat det hørtest litt voldsomt ut. @TheMasteR : Prog rock...so to speak... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hvor mye koster det å pierce hjernen? Eller hjertet? Ett liv, vil jeg tørre å tippe. Whiteshit: I drivhuset i museumshagen (naturhistorisk museum, eller noe sånnt). Var inne der i dag. Masse kule busker og trær, og finurlige lyder. Psilo: Vil tungen min hovne veldig opp hvis jeg piercer den? Vet at enkelte sine tunger gjør det, men jeg vet ikke om det er vanlig eller resultat av dårlig jobb og/eller mishandlig av tungen etterpå. Hvor lang tid tar det før det gror, jeg er meget utolmodig, og vil sikkert bytte smykke med en gang Endret 30. mai 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Litt vanskelig å få fange dei finurlige lydane på bildet dog...men eg har skreve ned plassen på blokka Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Hvor mye koster det å pierce hjernen? Eller hjertet? Du kan pierce hypofysen for en tier og lillehjernen er litt dyrere. I tillegg må du selvsagt betale for smykket. Hva vil du ha? En liten diamantpiercing i frontallappen kanskje? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Da var denne uken stort sett over. Har dagen i morgen igjen, men den består stort sett av informasjon om eventuelle muntlige eksamener, masse gøye forsøk i fysikk (bare tulleforsøk), og informasjon om særemnet vi skal ha til neste år. Lurer på om jeg skal ha om Harald Zwart, eller nye norske filmer (Uno, Buddy, Detektor, Hawaii Oslo, med flere), eller Kristoffer Joners filmer. Noen som har noe kommentarer angående dette? Jeg gidder nemlig ikke å pløye gjennom ørti bøker jeg egentlig ikke interesserer meg for, for så og tolke og analysere hele bunken. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Lurer på om jeg skal ha om Harald Zwart, eller nye norske filmer (Uno, Buddy, Detektor, Hawaii Oslo, med flere), eller Kristoffer Joners filmer. Noen som har noe kommentarer angående dette? Jeg gidder nemlig ikke å pløye gjennom ørti bøker jeg egentlig ikke interesserer meg for, for så og tolke og analysere hele bunken. Da kan vel du snakke med wh1te.. Hvis jeg ikke husker helt feil hadde han om Harald Zwart. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Er det forresten noen som skal gå på BHG til høsten? Skal gå VK2 og havner mest sannsynlig der. Bare sånn for å se om det er noen jeg 'kjenner' der Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Two down, one to go... Bare engelsk eksamen igjen på fredag, så er det en uke fri... Og etterpå det er det vel egentlig bare muntlig eksamen igjen. Går fort, gitt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Blærk. Nå trodde jeg at jeg hadde bilen i morgen, jeg har fri fra skolen, og ingen voksne her i huset bruker bilen i så fint vær. Men så viser det seg at det eneste jeg får gjøre med bilen, er å kjøre den på service, da det er tid for sjekk av det hydrauliske systemet. Det var fint vær i dag også, men mamma hadde eksamen i byn en eller annen plass, så hun fant ut at hun skulle kjøre. Jeg har forresten funnet ut hva jeg skal ha særemne om, og fått klarsignal til det. Valget havnet på nye norske filmer, og jeg tenker da på Uno, Buddy, Detektor, Hawaii Oslo, Elling. Så vet jeg om hvertfall én til, som jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg har forresten funnet ut hva jeg skal ha særemne om, og fått klarsignal til det. Valget havnet på nye norske filmer, og jeg tenker da på Uno, Buddy, Detektor, Hawaii Oslo, Elling. Så vet jeg om hvertfall én til, som jeg ikke husker navnet på. Johnny Vang? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Den må med, selvfølgelig. Men det var ikke den jeg tenkte på. Jeg må forøvrig han en hel bunke filmer for å få det godkjent. Så bare spytt ut alt dere kommer på. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Blærk. Nå trodde jeg at jeg hadde bilen i morgen, jeg har fri fra skolen, og ingen voksne her i huset bruker bilen i så fint vær. Men så viser det seg at det eneste jeg får gjøre med bilen, er å kjøre den på service, da det er tid for sjekk av det hydrauliske systemet. Det var fint vær i dag også, men mamma hadde eksamen i byn en eller annen plass, så hun fant ut at hun skulle kjøre. Kjenner til problemet. Bilen jeg deler med moderen og faderen utvikler seg til å bli en skikkelig mandagsbil. I dag måtte den kjøres på verksted, for tredje gang på under 2 mnd. Det skal ikke skje med en 97-modell. Jeg har også fri i morgen, og hadde planlagt å cruise i fineværet ja. Kanskje jeg får låne den nye Mazdaen til moderen og faderen, men jeg tviler. Anyway, satser på å hente godbilen fra verksted i morgen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Dette her er snakk om periodisk kontroll, så det er ikke så gale. Nå var mamma nettopp nede med bilen, i håp om at de tar den først i morgen, slik at vi får den igjen tidlig. Vi har dessverre bare denne ene bilen, så jeg må finne på noe annet å ta meg til. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) sukk.. fikk 4200 i bot igår.... min første... den svei godt i pungen... litt for fort i 50 sone jaja.. Endret 1. juni 2005 av regga Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 sukk.. fikk 4200 i bot igår.... min første... den svei godt i pungen... litt for fort i 50 sone jaja.. haha, hvor fort? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Da må du ha holdt mellom 65 og 70 km/h. Det er vel litt drøyt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) 67km\t.. 5 km\t fra å miste lappen .. Men jeg må si at jeg er ikke typen som råkjører, dette var bare ett tilfelle av trøtthet,var syk, hjemme fra jobb og jeg husker egentlig ikke at jeg kjørte så fort.. skulle ikke kjørt i det heletatt den dagen, men noen el-folk som jobber på huset mitt måtte ha meg ut dit, og siden jeg har ventet på de i snart 3 uker så ville jeg ikke at de skulle stikke av.. Endret 1. juni 2005 av regga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå