tor_erik Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Så er det vel vågen... Vågen er vel bare en vanlig kafé, de har vel ikke spesialisert seg på te? Eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Black Cat, men de serverer neppe. Vi har det i Oslo og, husteen kommer derfra. Men tviler på at de serverer? Vel. Det kattegreien kan være det du mener, men de serverer såvidt jeg forstår te. Igjen. Jeg kan ha misforstått noe. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Fant navnet på kattegreien, den heter Den Blå Katt. Er det ellers noe nytt i staden? Kan jo nevne at vi hadde vær siste ordinære skoledag i dag. Bare eksamen og avslutning igjen nå... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Noen som har sett Snowdog på i det siste? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Nope, men har mine teorier om at han ikke lenger gidder å logge seg på forumet. Synd. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Han er vel i københavn? elns. Tor Erik hva kom du opp i? jeg kom ikke opp Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Ble engelsk på meg. Hva annet enn "YES!!" kan jeg si? Ærede forsamling, jeg slapp eksamen i 3MX! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg kom opp i skriftlig eksamen (GK), noe jeg fint kunne vært uten. Men, men, ble ihvertfall økonomi, som er det beste som kunne skjedd når jeg først kom opp. Gjeesp, jeg er trøtt etter en lang dag. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 hvilken skole går du på? På min skole i 1. klasse var det bare halve b klassen som kom opp i Øk.Info vi er 4 klasser... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 noen som blir med på Bien (Mix kiosken på støletorget) for en burger? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 hvilken skole går du på? På min skole i 1. klasse var det bare halve b klassen som kom opp i Øk.Info vi er 4 klasser... Jeg går på Sandsli. Det var 12 av 28 elever i klassen som kom opp. Og utenom det var det vel en klasse der alle kom opp i engelsk, etter det jeg hørte. Vi er fem GK-klasser. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg tror så godt som alle kom opp i skriftlig eksamen på vår skole; i klassen min kom 3 stykker i matte, mange i fransk og noen i diverse fag, men jeg tror de fleste kom opp. Det er vel billigere med skriftlig enn muntlig... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Han er vel i københavn? elns. Tor Erik hva kom du opp i? jeg kom ikke opp Nesten! Er i en liten by like utenfor århus. Vært her i 5uker nå og skal være her i gud vet kor mange uker til. Vet ikke om dere fikk det med dere men eg måtte bare vekk og få orden på livet mitt. Kom til en punkt i livet mitt hvor eg ikke orket noen ting og hadde depresjoner så eg bare fjernet meg og er fullt i gang med å gjøre noe med meg selv. Skal ikke gå mer inn på detaljer men dette må være noe av det viktigste avgjørelsen eg har tatt på.....ever! Hunden har det bra hos venner og familie siden eg ikke kunne ta den med meg. Beklager at eg ikke har gitt lyd fra meg men har ikke hatt tid til å surfe og dessuten er det ræva nettcafe eg sitter på så lysten er mindre. Tenkte at eg også skulle vende av meg denne nett avhengigheten eg har hatt. recent bilde av meg: Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg tror så godt som alle kom opp i skriftlig eksamen på vår skole; i klassen min kom 3 stykker i matte, mange i fransk og noen i diverse fag, men jeg tror de fleste kom opp. Det er vel billigere med skriftlig enn muntlig... Du går VK1? Er ikke alle garantert å komme opp i enten skriftlig eller muntlig på VK1? @SnowDOG_: Synd å høre, håper det går bedre nå. Har du ingen anelse om hvor lenge du blir bort - tar det som det kommer? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Regner meg eg kommer hjem i slutten av sommeren eller noe. Tar det egentlig som det kommer. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Lurt Mario. Lykke til videre! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Lykke til Mario, håper det som ønskes i orden, ordner seg. Jørgen/Psilo: Hva tar du for å pierce folk i tungen? Jeg lurer på å få gjort det, men tror jeg kanskje skal vente til etter muntlig eksamen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Jørgen/Psilo: Hva tar du for å pierce folk i tungen? Jeg lurer på å få gjort det, men tror jeg kanskje skal vente til etter muntlig eksamen. Hvorfor? o,O Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 God location for å ta bandbilde i Bergen? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 (endret) God location for å ta bandbilde i Bergen? På fanafjellet, Immortal-style? Undergrunnen under danmarksplass. Eller kanskje på bergenhus festning? TheMasteR: Fordi det blir litt kjipt med hoven tunge på en muntlig eksamen. Endret 29. mai 2005 av sluffy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå