tor_erik Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Neh. Satser på at jeg overlever. Får satse på det ja. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvis ikke så har jeg heldagsprøve i tysk i morgen, ikke akkurat en sorg å gå glipp av det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kanskje du lider av noen mangler som gjør at du blir svimmel? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Pøh. Håper all russen må i fengsel på eksamensdagen! Men sånn helt seriøst. Ingen tvang dem til å kaste egg. Det er idioti å drive på slik. Det sier du bare fordi du ikke har vært russ! Vi var russ04 og hadde det ganske morsomt vi.. Gjorde ingen skade på noen , og vi hadde det gøy i slengen.. Mens andre har PA anlegg så kjørte vi rundt med klassisk musikk på et hifianlegg! Vi er jo tross alt service elektronikkere og flere skulle bli audiomontører! :!: Uansett.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 CFD, det må har vært litt av et syn. Malt stor og stygg bil, som små grise-kjører, mens Beethoven står på full guffe (og likevel høres bra ut). Neste år er jeg russ, og da skal russebilen "min" bli den hardeste i hele Bergen. Det skal spilles utelukkende Hardstyle, Hardcore, og muligens noe Hardhouse. Så kan fløtepusene med dance-musikken sin heller få lov å gå og legge seg. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Her var det ikke snakk om russebil.. her var det snakk om Honda Prelude med 2x 8" på hattehylla samt Infinity høytalere.. 2stk 1.5F kondensatorer og masse annet snacks.. Det gikk litt i hoppesangen også ,men somregel gikk det i nydelig musikk EDIT: Skulle jeg vært russ iår.. Da ville jeg nok ha klint til med noen skikkelig Diskanthorn! Med en følsomhet på over 115db og når de tåler 80W så blir dette seriøst mye lyd Endret 20. mai 2005 av CFD Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Hmm... Tenker å finne noen gode høyttalere til den vanlige bilen også. Ble ikke det samme å komme tilbake til drittanlegget i min bil fra det fete anlegget vi hadde i russebilen. Vi spyttet ut rundt 4500 kr på en spiller, 2 6x9" og en forsterker... Bass fikk vi låne. *BOMPA-BOMPA-BOMPA* EDIT: Det var noen små pingle-4" inni bildet også, for å flytte lydbildet bitte litte granne. Forsterkeren var brukt og kostet 1k. Endret 20. mai 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg hørte det ja har dere solgt bilen? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg hørte det ja har dere solgt bilen? Hehe, vi hadde da pingleanlegg i forhold til Teigen og gjengen... (De med Sexy Beast) Bilen er ikke solgt nei. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg hørte det ja har dere solgt bilen? Hehe, vi hadde da pingleanlegg i forhold til Teigen og gjengen... (De med Sexy Beast) Bilen er ikke solgt nei. Ja, det var skummelt! De hadde egen generator :s Når skal dere selge den? Hvor mye kjøpte dere den for? Hva tror du at dere får for den? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, det var skummelt! De hadde egen generator :s Når skal dere selge den? Hvor mye kjøpte dere den for? Hva tror du at dere får for den? Mange som hadde egen generator, problemet med den er at de trenger bensin til den. Ergo er det smådyrt. Pluss at de ikke kan bruke den hele tiden når de kjører f.eks, da blir det veldig dyrt. "Vi" skal nok ikke selge den, ettersom den var sponset. Avtalen med sponsorene var at de skulle få tilbake pengene, så sant det var mulig. Samtidig skulle de stå ansvarlig for at den i det hele tatt skulle bli solgt. Sponsorene kjøpte den for rundt 30k tror jeg, men verdien er økt betraktelig siden det. Greit nok, det faktum at den er malt får bilen til å falle i verdi, men summa summarum har den likevel økt i verdi. Hva vi kan få for den er ikke godt å si, men dersom folk er interesserte ser jeg ikke bort fra at den kan gå for 35-40k. Da håper jeg overskuddet ramler på oss. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 news, scotsman og c 49 i går...mulig det blir konsert på kvarteret i kveld...*poff* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) CFD, det må har vært litt av et syn. Malt stor og stygg bil, som små grise-kjører, mens Beethoven står på full guffe (og likevel høres bra ut). Neste år er jeg russ, og da skal russebilen "min" bli den hardeste i hele Bergen. Det skal spilles utelukkende Hardstyle, Hardcore, og muligens noe Hardhouse. Så kan fløtepusene med dance-musikken sin heller få lov å gå og legge seg. haha.. jeg skal overtale folkene på min buss til å tillate hard tech-drumnbass.. samt som at vi skal spille hard svartmetall fra langt inni skogen.. Endret 21. mai 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Cera Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har et spørsmål ang. Bergen, og dette må vel være det rette stedet og spørre, hvor finner en et skikkelig te-sted i Bergen? Er altså på utkikk etter en café med skikkelig te. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Etterhvert er jo te blitt ganske in, må da ha det i Bergen og? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Etterhvert er jo te blitt ganske in, må da ha det i Bergen og? Jo det er et eget tested i Bergen. Heter noe med katt. Jeg vet de satt det opp et par måneder før jeg stakk til Narvik, altså for rundt litt over ett år siden vil jeg tro. Dette tror jeg holder oppe fremdeles. Vet desverre ikke veien, men det kan vel noen som fremdeles bor i Bergen hjelpe dere med? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Black Cat, men de serverer neppe. Vi har det i Oslo og, husteen kommer derfra. Men tviler på at de serverer? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Nå er ikke jeg noen kaféganger, men jeg vet at det er et sted som heter noe med "te" i alle fall i Skostredet... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Black Cat, men de serverer neppe. Vi har det i Oslo og, husteen kommer derfra. Men tviler på at de serverer? Blå Katt? Så er det vel vågen... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Æsj, jeg har heldagsprøve i matte i morgen, og trenger sårt å øve. Jeg er bare minimalt motivert for å sitte meg ned å begynne å regne nå. Har egentlig bare lyst å kjøre ned på Esso, kjøpe noe snop, kjøre litt rundt mens jeg spiser snopet, kjøre hjem, og gå og legge meg, og sove til torsdag (da er vi ferdig med alt helvete på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå