Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Bilde av plassen ja, skulle ønske noen hadde gjort det etter at vi ble egget. Lå egg og kartonger overalt, men heldigvis har vi en knallgrei vaktmester som spylte av bilen vår med høyttrykksspyler.

Men jeg skjønner egentlig ikke hvorfor Russen fra U.Pihl egget oss, kom jo liksom sånn helt plutselig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror hovedgrunnen til at vi fikk bot var at noen tullinger begynnte å kaste egg på selve skolebygget også (noe pihl russen ikke gjorde mot oss), og dette er mer alvorlig enn egging av biler. Skolens eiendom og noe sånnt.

Lenke til kommentar
Nei :p

en i klassen har blitt bitt i leggen hver dag nå, i en uke  o.O

Hihihiiiii...

Over til noe annet:

Om denne eggepisoden, så vil jeg bare si at jeg synes det er rart at Politiet nå pluteslig begynner å bøtelegge russen. I sentrum har dette pågått leeenge, blant annet var det et massivt angrep på BHG i regi av en del elever fra Tanks og Katten. Det fikk, så vidt jeg vet, ikke noe etterspill.

Eggkasting generelt er barnslig, greit det, men så er det jo nesten som en tradisjon også. Personlig synes jeg det er en irriterende tradisjon, vi har f.eks. måttet vaske bilen vår flere ganger. Dog har vi blitt egget av privatbiler, ikke russebiler.

EDIT: Angrepet på BHG gikk så vidt jeg vet også utover deler av skolebygget.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Å kaste egg er utrolig barnslig og idiotisk. Bra de ble politianmeldt

Jeg så en viss tor_erik, som ble med "mobben" som skulle kaste egg mot katten tror jeg :p

Det har han vel fortalt om her tidligere, tror jeg. Så vidt jeg vet stod han bare og så på (aka. pyse) :p

Lenke til kommentar
Å kaste egg er utrolig barnslig og idiotisk. Bra de ble politianmeldt

Jeg så en viss tor_erik, som ble med "mobben" som skulle kaste egg mot katten tror jeg :p

Det har han vel fortalt om her tidligere, tror jeg. Så vidt jeg vet stod han bare og så på (aka. pyse) :p

Korrekt. :p

Det hører med til historien at vår venn Kjell Berg hadde lovet oss nedsatte oppførselskarakterer til dem som kastet. Ergo var det flere som meg. ;)

Lenke til kommentar

Som alle vet, var Gullruten i Grieghallen i går. Der var det relativt mange kjendiser. Det var også tonnevis med russ ute i går. Kombinasjonen fulle russ og fulle kjendiser viste seg å være utrolig morsom! Når man har noen øl innabords, blir det plutselig ganske fett å henge med Gaute Grøtta Grav og Siri Lill Mannes... :wee:

Lenke til kommentar
Som alle vet, var Gullruten i Grieghallen i går. Der var det relativt mange kjendiser. Det var også tonnevis med russ ute i går. Kombinasjonen fulle russ og fulle kjendiser viste seg å være utrolig morsom! Når man har noen øl innabords, blir det plutselig ganske fett å henge med Gaute Grøtta Grav og Siri Lill Mannes... :wee:

Jeg traff på kles-spesialisten fra Homsepatrulen og Sjefen over alle sjefer hin dagen. De er begge like homofil som på TV. ^^

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Hokay... Jeg har nettopp funnet ut at jeg gikk glipp av Street Race stevnet på Eikås forrige lørdag. Jeg trodde liksom at det var nå på lørdag... Noen som var der og kan gi meg internettadresser? Eller noen som eventuelt aner når dette skjer igjen?

BTW; bilcross på Eikås til helgen! :w00t:

Lenke til kommentar

Skjedde noe litt artig, men også litt skremmende med meg i dag. Periodevis blir jeg svimmel når jeg reiser meg opp etter å ha sittet en stund. Jeg har skjønt det sånn at dette er rimelig normalt, og som regel ikke noe å bekymre seg for. Vel, i dag satt jeg og så på TV, det var ingenting interessant der til slutt, så jeg fant ut at jeg skulle sjekke om det var noe liv her. Da jeg reiste meg opp, fikk jeg denne rare følelsen, med tilhørende svimmelhet. Jeg tok tak i trappegelenderet rett ved siden av, of støttet meg til det. Problemet var bare at denne gangen gikk det ikke over, det ble bare sterkere og stekere. Til slutt merket jeg bare at jeg sank sammen, og ramlet siste biten ned på ryggen. Jeg var helt bevist, men klarte ikke å bevege meg, og kjente heller ikke ting på vanlig måte (det fallet på slutten hadde vanligvis gjort litt vondt, her kjente jeg bare et dult i ryggen da jeg landet). Da jeg lå på gulvet fikk jeg til slutt kontroll over meg selv. Var litt skummelt å ikke ha kontroll over seg selv, men også litt artig på en måte. Etter det har jeg stort sett hatt en sinnsyk hodepine. Hodepine har jeg forøvrig ikke hatt på flere år, så jeg lurer litt på hva som har skjedd med meg.

Lenke til kommentar

Har opplevd det selv. Etter å ha sittet/lagt en stund og plutselig reiser meg opp blir jeg "paralysert". Klarer nesten ikke å stå på beina, ser uklart, og kjenner ikke "smerte" som jeg vanligvis burde ha kjent.

Men etter en liten stund går dette over, og alt er tilbake til det normale. Er en stund siden sist, men det er like rart vær gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...