Foxtrot Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 http://www.bt.no/lokalt/article365201 Deg sluffy? Hvordan er det mulig å få vannplaning i 60 sone? Man må jo normalt over 80km/t for å få vannplaning. Jeg tror han kjørte vel for fort. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Neppe, han kjører jo en rød Citröen Xantia. Foxtrot: Da er vi to... Endret 5. mai 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Steike! Lurer på om det er typen som var oppe på Kvikk-mekk i Åsane samtidig meg meg på mandag. Husker godt at det var en Omega 3000 han stod og mekket eksosanlegg på, og da han var ferdig spant han like godt noen åttetall utenfor før han kjørte avgårde. "Tsk, tsk. Unger!" tenkte jeg. Kan godt tro han fikk sleng på den, men det trengte han neppe noe vannplaning for med den kjørestilen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 HAHA, pyy å krasje rett etter man har fått lappen. Tor Erik, bilen kommer sikkert til å koste meg mye mer enn den er verdt, dessuten liker hun å ha den stående, sånn at folk som kommer på besøk kan låne den. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 HAHA, pyy å krasje rett etter man har fått lappen. .................... Det er fort gjort, tro meg. Anyway, du får begynne å besøke bestemoren din oftere da! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg synes jeg er der ganske ofte. Men det er litt stress, da det tar 4 timer med bil, eller 6 timer med buss, for å komme seg dit. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Aaaaaah, da hadde man fri til torsdag i neste uke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Alle må håpe på fint vær på søndag, lillebror skal konfe seg @ Fagernes. To dager (11 skoletimer) til 5 dager fri. Fan-tas-tisk. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Bah, da hadde jeg klart å få russesykdommen (ikke hjernehinnebetennelse). En sår hals med tilhørende dårlig stemme. Hjemme fra byn i dag ja. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Tsk det hadde du godt av =] Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Hva, har russen vært slemme med deg? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Nei en i klassen har blitt bitt i leggen hver dag nå, i en uke o.O Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Fy søren det var liv med russen idag.. Russen på pihl hadde vist været hos en skole igår og kastet egg, idag kom de fra den skolen for å ta hevn. Skulle sett skoleplassen og noen av veggene. Fulle av egg.. Tror og at forholdet ble politianmeldt... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Fy søren det var liv med russen idag.. Russen på pihl hadde vist været hos en skole igår og kastet egg, idag kom de fra den skolen for å ta hevn. Skulle sett skoleplassen og noen av veggene. Fulle av egg.. Tror og at forholdet ble politianmeldt... oi, det var oss de egget, langhaugen. Et par biler (inkl. min) kjørte opp for å ta hevn idag. var bare en bil der, så den ble egget til døde. Siste jeg hørte nettopp var at alle bilene var blitt bøtelagt av politiet. Kjipt. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ja me from bergen! eller... bor i krsand nå...bodde i bergen...svaner bergen.....bergen må jo være norges..eh...rettelse...bergen er verdens beste land Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Fy søren det var liv med russen idag.. Russen på pihl hadde vist været hos en skole igår og kastet egg, idag kom de fra den skolen for å ta hevn. Skulle sett skoleplassen og noen av veggene. Fulle av egg.. Tror og at forholdet ble politianmeldt... oi, det var oss de egget, langhaugen. Et par biler (inkl. min) kjørte opp for å ta hevn idag. var bare en bil der, så den ble egget til døde. Siste jeg hørte nettopp var at alle bilene var blitt bøtelagt av politiet. Kjipt. Ja, det var dårlig timet får å si det sånn. Hadde dere kommet 10-15min tidligere så hadde det vært en del flere folk, og biler. Men fy fa*n kor den blien dere bombet så ut etter dere var ferdig.. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ja, vi var vel en 5 russebiler og 2 "privatbiler". Rektor kom ut og skjennte på oss, så vi var der bare i kanskje 2 minutter, men det ble sikkert kastet nesten 100 egg. Går du forresten på den skolen? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Å kaste egg er utrolig barnslig og idiotisk. Bra de ble politianmeldt Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jepp. GK Idrett. Men det som var kjedelig var at vi måtte inn til timen da dere kom, og vi hadde nettopp hatt fri-time. Så hadde dere kommet litt før sa kunne vi ledd litt av russen. Men da jeg gikk timen etterpå holdt noen lærere å ta bilde av plassen, og bilene som stod der. Før russen måtte vaske.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå