Carnifex Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Gratulerer!! Nå er du vel med på en hw forum utepils en dag i mai? Jeg er med i Juli Høres bra ut. Kanskje vi skulle skrapt sammen en gjeng snart? Hva syns dere? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Takk alle sammen. Det kan nok hende at jeg er med på hw-forum-utepils en eller annen gang i framtiden nå ja. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Da kan bergenstrafikken bare prøve seg, nå har jeg også lov å kjøre bil aleine. [...] Gratulerer. Nå trenger du bare å få tak i et Bergenskart og tegne inn dine mest vanlige kjøreruter, og legger den ut på nettet. Gi en link når du er ferdig så vi kan bevege oss utendørs igjen. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Hoi, gratulerer med dagen sluffy! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Whoa! Har Sigve-gutt fått lappen? Gratulerer, mann! Og gratulerer med dagen også! BTW: Åssen bil kjører du? Må vite hva jeg skal passe meg for... Endret 2. mai 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Åh, herregud. Burgeren de har på Inside er vemmelig god. Anbefales på det sterkeste. *Stappfull i magen* Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Fint å se at Brann endelig klarer å score, og vinne fotballkamp.. Har blitt en stund siden de vant over molde... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Vi e Brann Bergens stolthet, SK Brann Bergens stolthet! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Jørgen, velkommen etter. Den burgeren er helt genial Lokalet der (altså, ikke "rocke"-lokalet, men danselokalet) er også koselig. Helt ypperlig danse-utested lokale. Tor Erik, en rød Citroën Xantia. Endret 2. mai 2005 av sluffy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Oi, i dag tok det litt av... Er det forresten noen som går på BHG her? Noen fra skolen deres angrep skolen vår i storefri i dag, pepret skolen og biler med egg. Dette klarte ikke visse elever (faktisk en hel haug) på skolen vår å takle, dermed ble rektors forbud mot angrep mot andre skoler lett oversett, og pilgrimsferden med rundt 70 elever startet mot BHG. Der kastet flesteparten egg på bygningen, mens oss andre litt feige (men kanskje også lure, rektor har lovet nedsatt oppførselskarakter til dem som angriper) stod et stykke unna og så på. Var litt av et syn. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Åh, herregud. Burgeren de har på Inside er vemmelig god. Anbefales på det sterkeste. *Stappfull i magen* Faen, nå gjorde du meg sulten på burger, og det eneste jeg har er en fissen grandiosa Er helt hjelpeløs når madammen er på kurs og overlater middag til meg. Når det kommer til slikt er jeg en bortskjemt drittunge Fint å se at Brann endelig klarer å score, og vinne fotballkamp.. Har blitt en stund siden de vant over molde... Dette er helt beviss fra Brann sin side. Vi må jo være litt gavmild og gi andre litt poeng her og der, kan jo ikke vinne hver kamp. Er kun lag som VIF og RBK som er så usolidariske og egoistiske at de bare vil ta ta ta Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 hey... grattis på senskudd sluffy Jeg er med på utepils! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Takk regga. Steike, ring ordner seg skikkelig for tiden. Jeg kan sove lenge (hvertfall i forhold til vanlig), fordi kjemi-læreren har gikk oss fri. Han så ikke poenget med å ha undervisning for 4 elever (alle de andre er på turer med tysk- og franskklassene sine). Så var det jo lappen i går. Jeg skal på landet til helgen, og der har farmor en del jobb til meg (som jeg gladlig hjelper til med). Hun er veldig glad i å betale meg alt for masse for hver minste ting jeg gjør, og hun aksepterer ikke at jeg ikke vil ta i mot alt hun gir. Men nå trenger jeg penger, så da er det ikke så alt for gale. Jeg får også låne bilen hennes så masse jeg vil når jeg er der oppe, hun har ikke lappen, så den står der bare uansett. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvorfor har hun bil uten lappen? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvorfor har hun bil uten lappen? tja.. la oss se: -kanskje hun har mistet lappen fordi hun blitt for gammel -kanskje fordi hun synes bilen bare er pen å se på, derfor grunn til at hun kjøpte den -eller hun har tenkt å gi den vekk til noen - kanskje arvet den fra en eller annen... hennes mann ellerno. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Da er spørsmålet, hvis en eller fire, hvorfor selger hun den ikke? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Skalvise. Hun har hatt lappen en eller annen gang, men har stort sett aldri kjørt, og heller ikke fornyet sertifikatet. Og nå som hun er godt over 70 får hun ikke lappen (tror ikke hun er interessert uansett). Bilen var det alltid farfar som kjørte, og da han døde ble den stående. Men hun vil ikke kvitte seg med den, fordi hun er sånn som resten av slekten, ting er som regel kjekke å ha. Nå min onkel er på besøk hos henne, kjører han henne rundt i bilen. Og vi har brukt den en del ganger når vi har vært på besøk. Så den blir brukt, men om den er nødvendig å ha er en annen sak. Nå skal bilen på EU-kontroll i Juni, så spørs det om hun vil ha den etter det. Hvis den ikke blir så dyr å fikse på (noe må fikses på) er det godt mulig at den forblir hennes. Hvis det er masse som må gjøres selger hun den nok. Jeg hadde forøvrig ikke sagt nei takk hvis den hadde blitt godkjent uten for masse å fikse på. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Synes du skulle spørre om å få den jeg da... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 http://www.bt.no/lokalt/article365201 Deg sluffy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå