Inc Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) aaa, du merker stor forskjell fra Engelen (der alle alenemødrene er) og bort til finnegans.. men stort sett er det samme som går igjen. Fulle folk. Edit: leif går igjen hos meg Endret 24. april 2005 av regga Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Wohoo, syv dager og to timer til jeg lovlig kan gå på byn. Jeg bør bare skaffe meg jobb i nærmeste framtid, har lite penger nå, og det kommer ikke til å bli bedre av at jeg blir atten og utforsker utelivet i Bergen. Det er vel ikke tilfeldigvis noen her som har lyst å gi meg en jobb? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 aaa, du merker stor forskjell fra Engelen (der alle alenemødrene er) og bort til finnegans.. men stort sett er det samme som går igjen. Fulle folk. Det var det jeg mente også... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Hmm... Nå har visst dere en litt annen oppfatning av Ovenpå enn meg og mine, men kanskje det har noe med at vi kommer fra Åsane? Uansett, jeg merker ikke store forskjellen fra sted til sted egentlig... Hmm.. jeg er også fra Åsane. Jeg har en gammel kompis som var DJ der før i tiden så jeg har vært innom noen ganger. Jeg må innrømme at jeg syns det var blodharry der.. Litt sånn kommende Sjøboden klientell.. :Edit Men det betyr ikke at jeg mente at alle som gikk der var Harry altså Endret 25. april 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Hmm... Nå har visst dere en litt annen oppfatning av Ovenpå enn meg og mine, men kanskje det har noe med at vi kommer fra Åsane? Uansett, jeg merker ikke store forskjellen fra sted til sted egentlig... Hmm.. jeg er også fra Åsane. Jeg har en gammel kompis som var DJ der før i tiden så jeg har vært innom noen ganger. Jeg må innrømme at jeg syns det var blodharry der.. Litt sånn kommende Sjøboden klientell.. Hmm... Kanskje jeg har vært heldig med folk jeg har møtt på der. Møter ofte på folk fra skolen der også, det er folk fra sentrum. Såh... Jaja. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 det er vel tilfeldigvis ingen som skal på fest på landro til helgen?? Skikkelig øyningpartey..hæla i taket, tenna i parketten, woohooo- :!: Tipper det blir høy pæle og snusfaktor Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hmm... Kanskje jeg har vært heldig med folk jeg har møtt på der. Møter ofte på folk fra skolen der også, det er folk fra sentrum. Såh... Jaja. Ja.. var litt frekk den posten der.. Overdrev jo litt og det er nok helt vanlige folk der og. Du får unnskylde.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det er vel noen år siden jeg var der nå, men Ovenpå slo meg som et skikkelig blodharry bygderånere-på-fyllefest sted. [snip] Garage er vel å foretrekke, men i går var det litt mye sild-i-tønne takter over stedet.... Tja ovenpå har alltid vært og vil nok alltid bli, samme med musicen, et sted for striler. Jeg vet dette fordi jeg er fra Sotra selv og stort sett alle jeg kjenner har herjet på ovenpå. Jeg vare med et par ganger selv. Tror det er 6 år siden eller noe. Musikken var altfor høy, og folkene var ikke de jeg syntes best ut. Siste gang jeg var der var som sjåfør. Da var det og altfor høy musikk, så jeg sto ute i flere timer og diskuterte Frank Zappa med ene vakten. Garge på den andre side... Er ALLTID sild i tønne om du kommer der til vanlig ferdig på vorspiel til. Heldigvis blir jeg ikke invitert på slike tilstelninger, så da kan jeg kommer tidligere inn og kapre meg en plass. Ah ja. Nå for tiden er det nok verftet som er best, sardinen. Sjøluft, øl og Tortillachips med forskjellig dip. Kan ikke få det bedre enn det. Det er sistnevnte sted jeg savner fra Bergen. Finnegans var greit nok, selv om det var voldsomt sild-i-tønne tilstander der til tider. Men det er derfra jeg har mitt artigste ut på byen minne. Satt en dame der alene, og det kom så en kar bort til henne og begynte å snakke med henne. Hun var ikke helt glad for selskapet, men han klarte å lurte navnet hennes ut av henne. Denne karen snakket svært høyt. Noe som ga meg anledningen til å gå bort til henne og spørre om hun husket meg (Jeg har aldri sett damen før). Jeg brukte de tingene jeg hadde fått med med av samtalen hun førte med fyllefanten, og vel, til sist var hun overbevist om at hun kjente meg. Vi satt nå og pratet og etter en stund gikk hun. Har aldri sett damen igjen, men har fremdeles det gode minnet om den gangen jeg tuklet med sinnet til en dame. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Hmm... Kanskje jeg har vært heldig med folk jeg har møtt på der. Møter ofte på folk fra skolen der også, det er folk fra sentrum. Såh... Jaja. Ja.. var litt frekk den posten der.. Overdrev jo litt og det er nok helt vanlige folk der og. Du får unnskylde.. Ingen problem. Men jeg ser at det er en del som deler ditt syn, ja... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Russetiden er slitsom, gitt... Dette er første timen jeg har hatt ledig til å slappeav fra torsdag morgen. Joda, sliten og trøtt. Men gøy er det! Russebilen går som en klokke, vi vant 500 kr etter en 14. plass i Rebusløpet, Paperboys spilte på Arenmum i går (dessverre arrangementets eneste lyspunkt, synd men sant) og sist men langt fra minst, alt man finner på! ...Puh. Savner å kunne chille helt ned though. Jaja. Drit i det. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Har du tatt mange knuter, da, eller er de nedprioritert? (Alle snakker om knutene før man er russ selv, men vet ikke om det er så viktig når man faktisk er det.) Skal du til kongeparken? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Greit vær i dag. Fikk mistenkelig lyst på en utepils eller tre.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Har du tatt mange knuter, da, eller er de nedprioritert? (Alle snakker om knutene før man er russ selv, men vet ikke om det er så viktig når man faktisk er det.) Skal du til kongeparken? Knutene kommer litt i andre rekke, det er riktig det. Vi hadde planlagt å ta mange, forhåpentligvis 80 for å bli æresruss, men så fant vi ut at det er mye kulere å cruise rundt i russebilen og feste. Jeg tror ikke at vi drar til Kongeparken, kort og godt fordi det er så få på skolen som skal dit. Blir arrangert en rekke fester her hjemme i Bergen på samme tid, så det er egentlig ikke nødvendig. Har forresten en litt fet historie å fortelle til dere i dag. En kamerat av meg var sammen med en venninne på Kickoff-partyer på Arenum på fredag, da plutselig en av gutta i Paperboys (som spilte der) kom bort. De snakket litt sammen, og ble invitert opp på nachspiel med resten av gjengen. Den velkjente Vinni var drita som vanlig, men de hadde det visstnok dritfett. De ble der en god halvtime, og fikk autografer osv. Utenfor stod vi andre og ventet ved bilen, og fikk ikke tak i ham. Batteriet på mobilen hans var flatt, så vi trodde at han hadde stukket hjem eller noe. Men vi fant ham til slutt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Da kan bergenstrafikken bare prøve seg, nå har jeg også lov å kjøre bil aleine. Jeg er jo uten tvil bedre enn alle idiotene som kjører rundt om kring. Dessuten er politiet noen drittsekker som bare er ute etter å gjøre livet kjipt for oss bilister. Eller så kan det være at jeg klarte å "krangle" til meg lappen i dag, og ikke er sikker på om jeg tør å kjøre aleine. Pappa fikk fikset forsikring på bilen i dag, men om det var så lurt vet jeg ikke, da har han ikke den unskyldningen hvis jeg spør om å få låne bilen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Gratulerer, sluffy. Nå ringer jeg deg hver gang jeg skal hjem fra byn, drita full Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Takk, men det nytter sikkert ikke å ringe. Du får sikkert svar fra en like dritings tulling, som også har lov til slikt tull selv. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) Wohoo, syv dager og to timer til jeg lovlig kan gå på byn. Jeg bør bare skaffe meg jobb i nærmeste framtid, har lite penger nå, og det kommer ikke til å bli bedre av at jeg blir atten og utforsker utelivet i Bergen. Det er vel ikke tilfeldigvis noen her som har lyst å gi meg en jobb? Kom deg inn i militæret Da vil du garantert bli vant til alkohol. Og er du heldig så kan du gå på byn i andre byer enn Bergen, som er litt vel ensformig når det kommer til byliv. Edit: Noen som går på Laksevåg Gymnas forresten? Lurer på om skolen har tatt vare på alle skrullingene fra min tid der Endret 2. mai 2005 av Dotten Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Sløffi: Grattis med 18 og lappen Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Gratulerer!! Nå er du vel med på en hw forum utepils en dag i mai? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Gratulerer!! Nå er du vel med på en hw forum utepils en dag i mai? Jeg er med i Juli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå