darkness| Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hey, får ikke jeg være med? Jeg kan være maskoten deres. Smårips-maskot! Eller ikke Spørsmålet er ikke om du KAN være med, for det kan du selvsagt. Spørsmålet er: Vil du være med? Jeg for min del klarer fint å la være å klå på smårips men jeg kan ikke snakke for de andre.. Haha. Problemet blir vel mer at jeg ikke kommer inn på 20+steder Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg for min del klarer fint å la være å klå på smårips men jeg kan ikke snakke for de andre.. Etter at jeg byttet avatar fikk jeg merkbart bedre kontroll over høyrearmen. Mystisk. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Jeg for min del klarer fint å la være å klå på smårips men jeg kan ikke snakke for de andre.. Etter at jeg byttet avatar fikk jeg merkbart bedre kontroll over høyrearmen. Mystisk. Nå håper jeg du unnskylder meg men jeg er ikke særlig smart i dag (heller). Satt og leste på test til klokken var 3 i natt og fortsatte 6.15 så jeg er litt småute i hodet men jeg skjønte ikke helt kommentaren din :Edit Dvs.. jeg har en rekke tolkninger men ikke sikker på hvilken som er den rette.. Endret 22. april 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nå håper jeg du unnskylder meg men jeg er ikke særlig smart i dag (heller). Satt og leste på test til klokken var 3 i natt og fortsatte 6.15 så jeg er litt småute i hodet men jeg skjønte ikke helt kommentaren din :Edit Dvs.. jeg har en rekke tolkninger men ikke sikker på hvilken som er den rette.. Det går vel bare på karakterene som var avbildet i forrige avatar, filmen den er hentet fra og et par komiske hendelser derfra. Flere hint: Strange... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Har jobbet med russebilen i hele dag. Fikset påmeldinger, kjøpt masse stæsj, montert samme stæsjet, og planlagt anlegget. Trøtt nå. Anyway, det er vel ikke noen av dere som har erfaring med Bilstereospesialisten i Nesttunvegen 14? Vi tenkte på å kjøpe anlegg der. (Er det forresten noen som aner hvor stilig det er med neontråd rundt speedometeret... ) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Siden dette er en tråd for bergenserne, tenkte jeg kunne meddele at jeg skal til Bergen i morgen. Riktig nok i konfirmasjon, så det blir nok ikke et så altfor kjekt opphold. Er det forresten noe bra uteliv i Bergen da? Skal bo på hotel midt i byen, og det er jo lørdag i morgen, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Utelivet i Bergen er bra. Dessverre er det mange steder som har 20-årsgrense på lørdager, men det finnes fremdeles unntak. Personlig liker jeg Ovenpå, ikke vet jeg hvorfor, jeg synes bare at det er avslappende å sitte der... Lenke til kommentar
pooky Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Er XBergenser da, bosatt i Tønsberg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Utelivet i Bergen er bra. Dessverre er det mange steder som har 20-årsgrense på lørdager, men det finnes fremdeles unntak. Personlig liker jeg Ovenpå, ikke vet jeg hvorfor, jeg synes bare at det er avslappende å sitte der... Jeg liker ikke vaktene der. Dessuten så hadde jeg en liten "uheldig" episode der, så jeg har ikke vært der så mye i det siste. Har gått der mye tidligere Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Jaha? Uheldig episode? Har man sagt A, må man si B. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hehe, jeg tenkte meg det var noe sånt. Jaja, tøser fortjener vel kanskje litt klaps innimellom. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. april 2005 Forfatter Del Skrevet 23. april 2005 Utelivet i Bergen er bra. Dessverre er det mange steder som har 20-årsgrense på lørdager, men det finnes fremdeles unntak. Personlig liker jeg Ovenpå, ikke vet jeg hvorfor, jeg synes bare at det er avslappende å sitte der... Jeg liker ikke vaktene der. Dessuten så hadde jeg en liten "uheldig" episode der, så jeg har ikke vært der så mye i det siste. Har gått der mye tidligere Hehe... Har egentlig bare gode erfaringer med de vaktene. Sist gang hadde jeg det litt gøy med han ene, han skallede. Jeg gav ham leg'et, og sa "finn fem feil." Utviklet seg til en utrolig morsom samtale. Det toppet seg da to tøser skulle finne bevis for at jeg var den jeg var. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hehe, jeg tenkte meg det var noe sånt. Jaja, tøser fortjener vel kanskje litt klaps innimellom. regner med at skikkelige tøser liker sånt Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 En smule bakfull i dag.. Ble ganske artig i går, men akkurat nå skulle jeg heller ønske jeg hadde holdt meg hjemme. Litt fyllaangst, litt bakrus og litt mindre penger enn jeg hadde i går liksom Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Kvarteret og Garage, med avslutning på Bharan igår...god kveld. Møtte en kompis som eg gikk på folkehøgskule med, men som eg ikkje har sett sida. (nærmare 3 år sia) Artig....litt for dritings dog... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 ovenpå er æsj. Sotraværinger i full form. .15 er jo flott! Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Det er vel noen år siden jeg var der nå, men Ovenpå slo meg som et skikkelig blodharry bygderånere-på-fyllefest sted. Minte litt om "gamlelandet," altså Karmøy. Og ikke på noen god måte. Garage er vel å foretrekke, men i går var det litt mye sild-i-tønne takter over stedet. Burde definitivt hatt noen flere kvadratmeter med gulvplass når gjestene må synkronisere drikkingen med sidemennene fordi det ikke er rom for at mer enn èn løfter armen samtidig... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Hmm... Nå har visst dere en litt annen oppfatning av Ovenpå enn meg og mine, men kanskje det har noe med at vi kommer fra Åsane? Uansett, jeg merker ikke store forskjellen fra sted til sted egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå