Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Angående treningsstudio, så er det motivasjon nok å tenke på pengene man taper ved å ikke trene ;)

:huh:

Utdyp...

kanskje litt dårlig formulert :p

Mente hvis du først har betalt for å gå på helsestudio, taper man jo penger ved å ikke trene der..

Ja, jeg trener på helsestudio og skipper så og si aldri.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når er det du kommer til byen da? Sent om kvelden?

Skal være i Bergen sånn ca. 13.00, må avgi en vitneforklaring i Bergen tinghus

kl. 13.45 og etter det er jeg ferdig med mine plikter, gidder ikke å kjøre

tilbake til Sogn før dagen etter.....

Orion har WLAN så jeg er online med min bærbar utover ettermiddagen.

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Sorry jarmo.. det får bli til neste gang er jeg redd :( Kjipt at det var en onsdag.. Hadde trodd det var i helgen jeg. Kanskje vi skulle planlagt et lite treff neste gang du kommer? Få samlet de som vil, og gjerne et par stykker over 30 og så jeg ikke føler meg som syvende far i huset :p

Lenke til kommentar
Nå ble jeg nysgjerrig her, du har vel ikke lyst å fortelle om saken (vet knapt nok om du har lov til å gjøre det eller ikke engang)? :D

Hehe ! jada, ikke verre enn en "fillesak" som ble anket av statsadvokat videre til lagmansretten i Bergen.

Jeg var innom i en butikk snart to år siden hvor det ble registerert et ran samtidig jeg var der og handlet, den daglige lederen(den gangen) ble beskyld for å ha fixet det selv og er tiltalt nå.

Han ble frikjent av Sogn tingrett men må møte opp i Bergen, sammen med en haug med vitner herifra....

http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/article1331072.ece

http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/article1383958.ece

Ps. For min egen del så har jeg helt "blanke papirer", aldri gjort noe "galen" :innocent:

Mvh

jarmo

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Sorry jarmo.. det får bli til neste gang er jeg redd :( Kjipt at det var en onsdag.. Hadde trodd det var i helgen jeg. Kanskje vi skulle planlagt et lite treff neste gang du kommer? Få samlet de som vil, og gjerne et par stykker over 30 og så jeg ikke føler meg som syvende far i huset :p

Ok ! Don`t worry, be happy ! :)

Vi satser på neste gang, er vel litt vanskelig midt på uke for folk flest...

Så får vi se om vi får en liten 25-40+ gjeng med oss senere.

Mvh

jarmo

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Kan desverre ikke være med. Skal ut og fiske med noen venner.

Får ha det til gode da jarmo. Thanks anyway.  :D

OK ! *noterer opp*

Ps. shit fiske ;)

Ble vist ikke noe fiske likevel idag. Kompisen måtte jobbe til 21 tiden og da gidder han ikke. Jaja skal imorgen. Har du truffet noen nå da? Eller skal?

Lenke til kommentar
Kan desverre ikke være med. Skal ut og fiske med noen venner.

Får ha det til gode da jarmo. Thanks anyway.  :D

OK ! *noterer opp*

Ps. shit fiske ;)

Ble vist ikke noe fiske likevel idag. Kompisen måtte jobbe til 21 tiden og da gidder han ikke. Jaja skal imorgen. Har du truffet noen nå da? Eller skal?

Snakket akkurat med jarmo. Tror de har vært og nytt det fine været og tatt en kald halv eller to :)

Hvis noen vil ha kontakt med ham kan det sikkert formidles.

Lenke til kommentar

Hey!

Har blitt lite aktivitet på meg de siste dagene, og det kommer sikkert til å bli lite de neste dagene også. Vi fikk oss nemlig en skikkelig kul overraskelse på onsdag, da vi fikk vite at firmaet til en kamerat av oss sponser oss med russebil! :D

Den er hentet, og blir jobbet på. Det er en VW Caravelle '92 med 2,4 liters dieselmotor på 78 hk. Helt greit med andre ord. :)

Snakkes senere!

Lenke til kommentar

Borte bra, hjemme best.... ;)

Men hadde en fin tur til Bergen, nydelig vær og mye aktiviteter.

Var på Åsane senter og Lagunen i går.

Eneste minus var hotel Orion som ikke hadde dekning i alle rom for WLAN og

seff. fikk jeg et uten.

Hadde hyggelig selskap av Joggi på onsdags kvelden, en liten tur på byen.

Må si at Bergen er en av de fineste byene jeg vet om, så det blir nok flere

turer back to teh city, ja....

mvh

jarmo :)

Lenke til kommentar

Ok ! Don`t worry, be happy ! :)

Vi satser på neste gang, er vel litt vanskelig midt på uke for folk flest...

Så får vi se om vi får en liten 25-40+ gjeng med oss senere.

Mvh

jarmo

Hey, får ikke jeg være med? :dontgetit:;) Jeg kan være maskoten deres. Smårips-maskot! :p Eller ikke :p

Lenke til kommentar
Hey, får ikke jeg være med? :dontgetit:;) Jeg kan være maskoten deres. Smårips-maskot! :p Eller ikke :p

Spørsmålet er ikke om du KAN være med, for det kan du selvsagt. Spørsmålet er: Vil du være med? :p Jeg for min del klarer fint å la være å klå på smårips men jeg kan ikke snakke for de andre.. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...