SnowDOG_ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Herlig vær idag! En flott dag å tilbringe på Stend. Gir dere ett lite bilde som man kan humre tilbake til når solen forsvinner... Kult! Vi hadde faktisk planer om å ta turen bort dit men det ble fisketur istendefor. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Herlig vær idag! En flott dag å tilbringe på Stend. Gir dere ett lite bilde som man kan humre tilbake til når solen forsvinner... Kult! Vi hadde faktisk planer om å ta turen bort dit men det ble fisketur istendefor. Skulle vært der, var masse aktivitet (krasj ) Men en daff fisketur er en god erstatning Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Nå har jeg booket meg inn på hotel Orion fra den 20. til den 21.04 d.å. Alle forummedlemmer som har lyst å ta seg liten tur ut på byen den kvelden kan ta kontakt med meg på pm så kan vi avtale litt nærmere for mer action.... Mvh E.K aka jarmo Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Dårlig gjort. Jeg er ikke 18 før om to uker. Hvorfor skal alt det gøye skje rett før jeg har lov å delta (tenker ikke bare på dette )? Utrolig fint vær i dag, og det er visst nok meldt strålende resten av uken. Så du kan risikere å ikke oppleve regn mens du er her jarmo. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Dårlig gjort. Jeg er ikke 18 før om to uker. Hvorfor skal alt det gøye skje rett før jeg har lov å delta (tenker ikke bare på dette )? Utrolig fint vær i dag, og det er visst nok meldt strålende resten av uken. Så du kan risikere å ikke oppleve regn mens du er her jarmo. Det var litt dumt da Men det går nok flere tog senere.. Seff. kan du komme og hilse på meg hvis du bor i nærheten Har en liten mistanke om at det blir en liten vorspill på hotelrommet (tok dubbelrom så vi har litt mer plass) før man stikker ut på byen.... Og ja ! ser ut til å bli fint vær, hadde litt flaks nå. Endret 18. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Fest, midt i uka?! :O Hihi Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Fest, midt i uka?! :O Hihi Lille lørdag, vet du... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Tving deg selv til å bli med, på den måten vil du føle deg teit hvis du ikke trener og bare betaler et senter 400kr i måneden. Jo, sånn kan en også se på det. Men jeg tenker heller på de 400 kronene jeg sparer... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ah, nok en fin dag her.. Men jeg skal sitte inne å øve til matteprøve Angående treningsstudio, så er det motivasjon nok å tenke på pengene man taper ved å ikke trene Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Angående treningsstudio, så er det motivasjon nok å tenke på pengene man taper ved å ikke trene Utdyp... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Angående treningsstudio, så er det motivasjon nok å tenke på pengene man taper ved å ikke trene Utdyp... Helseproblemer? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Tja, nå er det nå en gang slik at det går an å trene gratis. Ingenting er som en fotballkamp på løkka, eller en sykkeltur over fjellet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tja, nå er det nå en gang slik at det går an å trene gratis. Ingenting er som en fotballkamp på løkka, eller en sykkeltur over fjellet. ...Eller en svømmetur Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Tja, nå er det nå en gang slik at det går an å trene gratis. Ingenting er som en fotballkamp på løkka, eller en sykkeltur over fjellet. ...Eller en svømmetur Akkurat. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Noen som vet hvor man kjøper svarte slips? ikke blanke, men matte.... Forbanna konfirmasjoner snart :-/ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Dressmann? Hans H? Cubus? Eh.. herrebutikker? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Hello Bergen ! Skal til Bergen i morgen (alene) og lurte på om noen hadde tid og/eller lyst til å holde selskap (ut på byen) utover kvelden, blir nok ikke så sent siden jeg må kjøre bil dagen etter. Og man bør nok være i myndig alder.... Skal overnatte på Hotel Orion så en liten vorspill kan bli aktuelt Endret 19. april 2005 av jarmo Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Skulle gjerne vært med hadde det vært i helgen, men jeg er så superfornuftig at jeg ikke går ut på en hverdag Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Skulle gjerne vært med hadde det vært i helgen, men jeg er så superfornuftig at jeg ikke går ut på en hverdag Onsdag er ikke den beste dagen å gå ut men jeg må til Bergen så det så... Blir nok et par helgeturer senere..... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Når er det du kommer til byen da? Sent om kvelden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå