Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Hadde 17 grader på gradestokken i dag :w00t:

17 grader? *Brrr*

Pleier a ha godt over 20, naermere 30 grader hver eneste dag na, og det blir bare varmere og varmere etterhvert som vi naermer oss sommeren...

Jonnar @ Apple Valley, CA, USA

- soon to return to Bergen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jonnar, din tøs. :tease:

Jeg vil også ha varmt vær, men jeg vil ikke ha fluer og mygg og andre irriterende smådyr. Dessuten vil jeg ikke at det skal bli så varmt på rommet mitt når jeg skal sov. Dessuten klager jeg alt for masse, og er stort sett aldri fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Jonnar, din tøs. :tease:

Jeg vil også ha varmt vær, men jeg vil ikke ha fluer og mygg og andre irriterende smådyr. Dessuten vil jeg ikke at det skal bli så varmt på rommet mitt når jeg skal sov. Dessuten klager jeg alt for masse, og er stort sett aldri fornøyd ;)

Hehe det er en luksusproblem det der. Man øsnker seg varme så mye men om sommeren når det er så pokker varmt så ønsker man solen til hel***. :p

Lenke til kommentar
Jeg liker egentlig våren best, da er det ikke så masse insekter. Solen er passe varm, det blåser en svak varm vind, og alt er bare helt perfekt.

Tvillingsjel? Våren er best. Synes egentlig høsten er grei óg, jeg. Blir kanskje en litt regntung årstid, men er deilig å sitte inne og slappe av på dager som er ekstra ille.

Lenke til kommentar
Ser noen 2 amstaffer pesende rundt i sentrum så er den store min. :p

her hvor jeg bor (5 min gange fra sentrum) er det så sinnsykt mange amstaffer.. ser hele tiden noen som går på tur med minst 2.. :)

For et halvt år siden bodde det i allefall ti amstaffer i ca 100m omkrets fra huset mitt, men det har blitt litt færre nå...

Lenke til kommentar
*Fryse*

Var nettopp nede og badet. Alt så flott ut, god temperatur, sol fra skyfri himmel, alt var på stell. Men så traff jeg vannet. Fy faen.

Jaja, nå har jeg i alle fall noe å skryte av i morgen. :shrug:

Er du syk man!!!! :ohmy: Vannet er til å holde pilsen kald, ikke for å bade i :D

Lenke til kommentar
*Fryse*

Var nettopp nede og badet. Alt så flott ut, god temperatur, sol fra skyfri himmel, alt var på stell. Men så traff jeg vannet. Fy faen.

Jaja, nå har jeg i alle fall noe å skryte av i morgen. :shrug:

Er du syk man!!!! :ohmy: Vannet er til å holde pilsen kald, ikke for å bade i :D

Ikke enda. Men sjansen for å bli syk innen relativt kort tid er nå overhengende stor. Vi angrer på tirsdag. ;)

Lenke til kommentar
Det er nettopp det jeg håper ikke skjer med meg, er nødt til å skjerpe meg. Kanskje du ser meg i klatreveggen.

I'll join you when I get back... ;)

A bo i USA er ikke sa veldig sunt :roll:

:thumbdown:

Edit: Klager ikke. Man blir bare lat :!:

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...