tor_erik Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Sånn i farten ville jeg anbefale en torsdag. Greit, det er oss unges dag på byn, men det er fine priser. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Høres ut som en plan. Akkurat nå er det .. møkkavær men satser på bedring til den tid Skal vi satse på "lille-lørdag" onsdag den 20. ? Og hvor kan vi event. møtes ? Noen rimelige overnattinssteder nær sentrum ? er ikke montana vandrehjem billig da med tanke på overnatting Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Høres ut som en plan. Akkurat nå er det .. møkkavær men satser på bedring til den tid Skal vi satse på "lille-lørdag" onsdag den 20. ? Og hvor kan vi event. møtes ? Noen rimelige overnattinssteder nær sentrum ? er ikke montana vandrehjem billig da med tanke på overnatting Hvor er det i Bergen ? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Hvor er det i Bergen ? Ligger oppe på montana på en måte ovenfor Haukeland, oppe på fjellet der. edit: Tar du buss #31 kommer du opp dit. Endret 12. april 2005 av SBS Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvor er det i Bergen ? Ligger oppe på montana på en måte ovenfor Haukeland, oppe på fjellet der. edit: Tar du buss #31 kommer du opp dit. Ok ! Kommer med egen bil jeg..... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det begynner å bli fint i bergen nå . Sol og varmere vær. Snart på tide å dra frem paintballstuffet Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Høres ut som en plan. Akkurat nå er det .. møkkavær men satser på bedring til den tid Skal vi satse på "lille-lørdag" onsdag den 20. ? Og hvor kan vi event. møtes ? Noen rimelige overnattinssteder nær sentrum ? er ikke montana vandrehjem billig da med tanke på overnatting Hvor er det i Bergen ? du bør nok ringe for info mulig dem bare har åpenet i sesongen ikke vet jeg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det begynner å bli fint i bergen nå . Sol og varmere vær. Snart på tide å dra frem paintballstuffet Hva i alle dager er det du snakker om? Finnes det andre steder som heter Bergen? Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hva i alle dager er det du snakker om? Finnes det andre steder som heter Bergen? Link Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Det begynner å bli fint i bergen nå . Sol og varmere vær. Bergen fra sin beste side. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 I dag er det jo faktisk fint vær Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Årets varmeste dag i dag vil jeg tro.... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Var en tur i byn i dag, skikkelig deilig vær. Nå har jeg endelig kunnet bruke viften min også Vinduet på rommet står på vidt gap, og viften blåser inn frisk luft. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Var en tur i byn i dag, skikkelig deilig vær. Nå har jeg endelig kunnet bruke viften min også Vinduet på rommet står på vidt gap, og viften blåser inn frisk luft. Herlig med vår Jeg er tilbake etter en aldri så liten ferie fra forumet.. Klarte ikke dy meg og måtte komme med en litt flåsete kommentar i Politikk, religion og samfunn... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Nå er det ikke lenge til denne karen også lovlig kan gå ut og ta seg en utepils eller tre. *glede seg* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Herlig vær i byn idag, ja! Masse kjentfolk, alltid artig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Ikke så fantastisk fint vær egentlig men pokker så digg varm vinden var idag. Digg og mildt. Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hadde 17 grader på gradestokken i dag Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 jeg hadde 45, men det er fordi temperatursensoren min er inni en svart boks som stod i vinduet i solen... hadde dog 27 grader inne har klart å presse den ned i 25 grader nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå