Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

beste metoden jeg har sett for å snu døgnrytmen er å være våken minst 24 timer, og så holde seg våken til den tid du mener er bra å legge seg. helst en time to før, pga mer søvn for å ta igjen. når du våkner, gjør noe uteaktivitet, ala jogging eller langtur elns. hold deg i aktivitet hele dagen, sånn at når du skal legge deg er du godt trøtt. så holder du på sånn til du naturlig blir trøtt når du mener du skal.

Lenke til kommentar

Hmm. I løpet av de tre siste døgnene har jeg tilbrakt minst 33 timer i Flaktveithallen. Jeg kom hjem klokken halv åtte i morges, da hadde jeg vært i hallen i 21 timer i strekk. Soving har det ikke blitt masse av. Jeg har vært "av og på" soving fra klokken åtte til klokken tolv i dag, etter det har jeg vært i hallen. Kom hjem for omtrent en time siden.

Faen så lei jeg er av den hallen nå.

Lenke til kommentar

Nå er jeg billøs i underkant av 2 uker. Bilen skal hellakkeres (ikke taket). Fikk hjelp i dag med å demontere alt av deksler, lister og støtfangere. Bilen er en 1997 model Ford Mondeo Stasjonsvogn. Fargen skal beholdes, mørkegrønn metalic.

Har kjøpt nye BS Racing Foggio alu-felger og dekk (Nankang 205/50/R16). :)

Nå blir det buss på meg. :ermm:

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar
Utepils? Ja takk.

noen som sa utepils?????

er fra frekhaug og bor i loddefjord sælsvei ved hetlevikåsen

jarmo skal forressten besøke meg den ca 20 så kanskje det blir en utepils hvis været tillater det

Høres ut som en plan. Akkurat nå er det .. møkkavær men satser på bedring til den tid :p

Lenke til kommentar

Foxtrot: En del kommersiellt, men ut over kvelden ble det sneket inn en hel del tyngre saker. På slutten var det hardt, hadde den musikken blitt spilt i begynnelsen hadde folk gått. Vi håper på å få arrangert et hardstyle-party i Bergen en eller annen gang i løpet av sen-sommeren/tidlig høst.

Lenke til kommentar
Jepp. Masse vakter. Politiet var også utenfor et par turer i løpet av kvelden for å sjekke at ting var i orden.

Hmm... Det ligner veldig på det arrangementet vi har her i Salhus på Salhus Fritidsklubb. Jeg har egenlig ikke så mye med det å gjøre, men jeg er vakt o.l. noen ganger. Dog er arrangementet veldig plaget av fjortisfylla, med alt det innebærer... :roll:

Lenke til kommentar
Her varsler vi politiet på forhånd. Vi fikk forøvrig beskjed av dem at det ikke var vits i at de var der, fordi vaktiholdet var så godt.

I Salhus varsles også Politiet, det vil si, de har fått "terminlisten." ;)

Derimot har vi i aller høyeste grad bruk for Politiet, 150 galne og fulle fjortiser kan ofte lage seriøst mye bråk.

Glad jeg ikke har noe med det å gjøre ja... :wee:

Lenke til kommentar
Høres ut som en plan. Akkurat nå er det .. møkkavær men satser på bedring til den tid :p

Skal vi satse på "lille-lørdag" onsdag den 20. ? Og hvor kan vi event. møtes ?

Noen rimelige overnattinssteder nær sentrum ?

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...