tor_erik Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Noen som har sett Dynamic-plakatene rundt om kring nå? Håper på at flest mulig folk kommer. *Glede seg* Hmm, jeg så etter plakaten din på skolen i dag. Kunne ikke finne den... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Stresset aldri inn der for å henge opp en gang til. Trodde de andre som er med å arrangere tok seg av det på lørdag. Uansett så må vi på ny plaka-opphengings-runde, så vi kan sikkert svippe innom der da. Håper ikke dette regnes som reklame. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Doodeedoo. Overraskende bra dag på jobb, så kort tid etter at jeg flyttet. Ah, alt er så bra. Her får jeg følelsen at jeg virkelig er verdsatt. Alle mulige småting blir fikset og ordnet og alltingen. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Noen som har sett Dynamic-plakatene rundt om kring nå? Håper på at flest mulig folk kommer. *Glede seg* Er det det greiene som foregår i flaktveithallen? hvor mye koster det? *vurderer * Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Sitter du i styret sluffy? Kjenner du kanskje kristine å? Lenke til kommentar
total Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 psilocybe: hvor mye koster lets buzz t-skjortene? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 I dag er en god dag. Fikk vite at foreløpig beregning av skatteoppgjøret gir meg over 26000 igjen! Med tanke på at jeg var sikker på å få en kraftig restskatt (viser vel hvor lite oversikt jeg har) er dette så gode nyheter at jeg har ikke ord. Ser ut som det kan bli en bra ferie likevel.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 psilocybe: hvor mye koster lets buzz t-skjortene? 100kr, mener jeg det var. Kan sjekke om en liten time. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 svalbard: Joda, hvis det er Åstveit, så gjør jeg nok det. Du kjenner kanskje til Bård i 2. klasse på Pihl også da. Han er DJ BarBee, og er arrangør også. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 svalbard: Joda, hvis det er Åstveit, så gjør jeg nok det. Du kjenner kanskje til Bård i 2. klasse på Pihl også da. Han er DJ BarBee, og er arrangør også. Jepp, det han som går på idrett? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 psilocybe: hvor mye koster lets buzz t-skjortene? 120kr. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 svalbard: Er nok han ja. Med så stort press på skolen, kommer du? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 svalbard: Er nok han ja. Med så stort press på skolen, kommer du? Vi får se. Kanskje hvis noen andre i klassen min skal (utenom kristine) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Var i Bergen i dag, på travbane i Åsane, hentet en hest til Sogn.... Skal til Begren igjen den 19-21 hvis noen vil ta en prat og/eller et par iskalde. Mener Carnifex fikk tilbake på skatten eller Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Var i Bergen i dag, på travbane i Åsane, hentet en hest til Sogn.... Skal til Begren igjen den 19-21 hvis noen vil ta en prat og/eller et par iskalde. Mener Carnifex fikk tilbake på skatten eller Hehe.. du må gi en lyd når du er i Bergen. Hadde vært artig å tatt en utepils eller 3 om været tillater det. Se om vi kan samle noen folk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Var i Bergen i dag, på travbane i Åsane, hentet en hest til Sogn.... Skal til Begren igjen den 19-21 hvis noen vil ta en prat og/eller et par iskalde. Mener Carnifex fikk tilbake på skatten eller Hehe.. du må gi en lyd når du er i Bergen. Hadde vært artig å tatt en utepils eller 3 om været tillater det. Se om vi kan samle noen folk Eg e med...... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Utepils? Ja takk. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 En det noen andre som vil ta en utepils om været er bra vil jo dette være et bra sted å nevne det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Blærk! Snø i April! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå