Feynman Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Jobber hun der óg? Det er ihvertfall en Martit Bern(t?)sen på Sandsli, har henne i tysk. Snål, men komisk person.Har hun fortsatt hvitløksånde? Endret 31. mars 2005 av Feynman Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Tenkte bare at jeg skulle informere om at Bergens skolejuvel, Tanks VGS, har utgitt skoleavis på nett. Jeg har selv ingenting med den å gjøre, men litt morro er det jo. Sikkert mange som kjenner folk på skolen vår. Oscar - skoleavis for Tanks VGS PS! Litt treg server, men det går greit nok. Tre tips du kan bringe videre til de som har laget siden: Fiks logoen (er den laget i paint? ) og fiks linkene slik at de forandrer seg når man holder pilen over dem. Jeg trodde først at de ikke virket. Ellers et flott design De burde gi siden en tittel, slik at det ikke står "page1". Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Urk. Sliten. Nå har jeg brukt store deler av dagen på å flytte alt stæsjet mitt fra det gamle til det nye lokalet. Jøje meg, så mye rask jeg har. Og så har jeg vært på IKEA og kjøpt et par Lack-hyller, sånne tøffe uten knekter. Og rammer. Og en plante. Og trådløs router + usb-dings til laptopen. Bilder kommer i morgen. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Fint vær å flytte i da ihvertfall Har endelig fått lov å kjøre en hel dag (4 timer) med el. gaffeltruck på jobb. Bare sier det, det er FETT! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er fredag 1 april . Jeg kvir meg til å bli lurt Folkens, post deres pek her da og gjerne hva helgen bringer . Jeg skal jobbe, langt vekke så ingen finner meg til få gjort ugang mot meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg hater å bli lurt. De som lurer meg får juling! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg hater å bli lurt. De som lurer meg får juling! Jeg kjenner jeg er ett lett offer i dag. Glemmer hvilken dato det er sånn ca hvert tiende minutt. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg hater å bli lurt. De som lurer meg får juling! Jeg kjenner jeg er ett lett offer i dag. Glemmer hvilken dato det er sånn ca hvert tiende minutt. Du er ikke alene.. Har allerede gått på 3 nettspøker Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 (...) og het Marit Berntsen? (...) Jobber hun der óg? Det er ihvertfall en Martit Bern(t?)sen på Sandsli, har henne i tysk. Snål, men komisk person. Neppe henne. Hun er inspektør hos oss. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Tenkte bare at jeg skulle informere om at Bergens skolejuvel, Tanks VGS, har utgitt skoleavis på nett. Jeg har selv ingenting med den å gjøre, men litt morro er det jo. Sikkert mange som kjenner folk på skolen vår. Oscar - skoleavis for Tanks VGS PS! Litt treg server, men det går greit nok. Tre tips du kan bringe videre til de som har laget siden: Fiks logoen (er den laget i paint? ) og fiks linkene slik at de forandrer seg når man holder pilen over dem. Jeg trodde først at de ikke virket. Ellers et flott design De burde gi siden en tittel, slik at det ikke står "page1". Hehe, de er ikke profesjonelle da, det er bare Media 2-gruppen. bakemesterharepus: Den ene var vel ikke på Gamer.no? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ikke gamer.no -. henger ikke der Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 pokker jeg ble lurt idag... Hadde lesset bilen full med material ( ca 150 kg på taket og ja, jeg vet det er 100 kg for mye ), vel inne på kontoret for å føre opp regnskapet så sier en kollega : -Duuu, har du glemt hånbrekket? -faen tenker jeg og iler ut døren i håp om å stoppe bilen før den triller for langt. APRILSNAR!! jomer det i gangen bak meg Lenke til kommentar
magio Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 På skolen kom de med den dummeste ever. Det er påvist muggsopp i lufteanlegget så fra 4. april så skal undervisningen foregå på det gamle terminalbygget på flesland mens noen folk holder på her på skolen Lenke til kommentar
above Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Må vel få nevne at jeg er fra Bergen jeg og! Lenke til kommentar
bernini Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 På skolen kom de med den dummeste ever. Det er påvist muggsopp i lufteanlegget så fra 4. april så skal undervisningen foregå på det gamle terminalbygget på flesland mens noen folk holder på her på skolen På vår skole er det påvist muggsopp i luftekanalene, men vi må leve med det.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ah. Min nye arbeidsplass. Her er disken, som skal bugne over av smykker og annet kjekt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Ze stol. Prislapp: 30k. Det er maskeringstape rundt vinduskarmene, så det ser ikke like jævlig ut når den tas av. Endret 1. april 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Fin arbeidbenk. Lett og grei å desinfisere, og nok hylleplass til alt hjertet måtte begjære. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ze stol. Prislapp: 30k. Det er maskeringstape rundt vinduskarmene, så det ser ikke like jævlig ut når den tas av. Ser en god del mindre lugubert ut en bulen som Roger hadde borti marken ja. Her ser det trygt og hygienisk ut Men 30k.. Hvorfor så dyr? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 30K!! Er den sånn som man kan tilpasse elektronisk? Ligger sjappen i pasta sentral bygget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå