Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte bare at jeg skulle informere om at Bergens skolejuvel, Tanks VGS, har utgitt skoleavis på nett. Jeg har selv ingenting med den å gjøre, men litt morro er det jo. Sikkert mange som kjenner folk på skolen vår. :)

Oscar - skoleavis for Tanks VGS

PS! Litt treg server, men det går greit nok.

Tre tips du kan bringe videre til de som har laget siden: Fiks logoen (er den laget i paint? :p) og fiks linkene slik at de forandrer seg når man holder pilen over dem. Jeg trodde først at de ikke virket. Ellers et flott design :) De burde gi siden en tittel, slik at det ikke står "page1".

Lenke til kommentar

Urk. Sliten.

Nå har jeg brukt store deler av dagen på å flytte alt stæsjet mitt fra det gamle til det nye lokalet. Jøje meg, så mye rask jeg har.

Og så har jeg vært på IKEA og kjøpt et par Lack-hyller, sånne tøffe uten knekter. Og rammer. Og en plante. Og trådløs router + usb-dings til laptopen.

Bilder kommer i morgen. :)

Lenke til kommentar
Tenkte bare at jeg skulle informere om at Bergens skolejuvel, Tanks VGS, har utgitt skoleavis på nett. Jeg har selv ingenting med den å gjøre, men litt morro er det jo. Sikkert mange som kjenner folk på skolen vår. :)

Oscar - skoleavis for Tanks VGS

PS! Litt treg server, men det går greit nok.

Tre tips du kan bringe videre til de som har laget siden: Fiks logoen (er den laget i paint? :p) og fiks linkene slik at de forandrer seg når man holder pilen over dem. Jeg trodde først at de ikke virket. Ellers et flott design :) De burde gi siden en tittel, slik at det ikke står "page1".

Hehe, de er ikke profesjonelle da, det er bare Media 2-gruppen. ;)

bakemesterharepus: Den ene var vel ikke på Gamer.no? :wee:

Lenke til kommentar

pokker jeg ble lurt idag... Hadde lesset bilen full med material ( ca 150 kg på taket og ja, jeg vet det er 100 kg for mye :blush:), vel inne på kontoret for å føre opp regnskapet så sier en kollega : -Duuu, har du glemt hånbrekket?

-faen tenker jeg og iler ut døren i håp om å stoppe bilen før den triller for langt.

APRILSNAR!! jomer det i gangen bak meg :p

Lenke til kommentar
På skolen kom de med den dummeste ever. Det er påvist muggsopp i lufteanlegget så fra 4. april så skal undervisningen foregå på det gamle terminalbygget på flesland mens noen folk holder på her på skolen :roll:

På vår skole er det påvist muggsopp i luftekanalene, men vi må leve med det..

Lenke til kommentar
Ze stol. Prislapp: 30k. Det er maskeringstape rundt vinduskarmene, så det ser ikke like jævlig ut når den tas av.

Ser en god del mindre lugubert ut en bulen som Roger hadde borti marken ja. Her ser det trygt og hygienisk ut :p

Men 30k.. :dontgetit: Hvorfor så dyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...