Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Carnifex: Han driver selvstendig på Au! Tattoo & Piercing, men flytter over til Let's Buzz (ved siden av bystationen) 1. april, eller noe sånnt. :p

Akkurat. Jaja.. Det er vel ikke så utrolig mange andre tatoveringssteder? Det som var i marken er vel borte?

Lenke til kommentar
Akkurat. Jaja.. Det er vel ikke så utrolig mange andre tatoveringssteder? Det som var i marken er vel borte?

Det var to i marken. Ett i tverrgaten mellom "marken"-gaten og Kong Oscars gate, og ett over frisøren Maxmillian (som var like ved den nevnte tverrgaten). Førstnevnte drev Tomas, som nå driver Let's Buzz (bystasjonen), og Roger/Thomas som jeg jobbet/jobber med, drev sistnevnte. Roger jobbet for øvrig ved Vektertorget før dette igjen.

Også har man selvfølgelig Witchy Bitchy, men de er egentlig ikke et alternativ når det kommer til tatovering.

Lenke til kommentar
Det var to i marken. Ett i tverrgaten mellom "marken"-gaten og Kong Oscars gate, og ett over frisøren Maxmillian (som var like ved den nevnte tverrgaten). Førstnevnte drev Tomas, som nå driver Let's Buzz (bystasjonen), og Roger/Thomas som jeg jobbet/jobber med, drev sistnevnte. Roger jobbet for øvrig ved Vektertorget før dette igjen.

Også har man selvfølgelig Witchy Bitchy, men de er egentlig ikke et alternativ når det kommer til tatovering.

Akkurat. Det var Roger som tatoverte meg. Hyggelig fyr det :)

Lenke til kommentar
Tor Erik: Kontordamen, som ikke var der, avgjorde visst nok slike ting, og husker jeg ikke helt feil måtte det gjennom elevrådet også. Du har vel ikke lyst å få et par plakater som du kan få hengt opp på skolen?

Hmm... Veldig rart at ingen av kontordamene var der. Og det der med at det må gjennom både dem og elevrådet? Tipper det bare er tull... En jente i klassen min hang opp plakater i dag, ingen som sa noe. Kan ikke garantere at hun ikke hadde hatt saken i elevrådet, men jeg tviler. Hun du snakket med hadde vel ikke tilfeldigvis svart, krøllete hår og het Marit Berntsen? Hun kan av og til være litt vanskelig...

Skal spørre en venninne i morgen om det der med om det må gjennom elevrådet jeg. Hun har vært leder, og er nestleder nå, så hun vet sånne ting. :)

EDIT: Da har jeg snakket med henne, og hun sa følgende. Du kan henge opp plakater fritt på tavlen rett innenfor inngangen der det er to dører. Skal du henge opp andre steder i bygget, må du ha godkjennelse, men hun tvilte på at du måtte ha godkjennelse fra rektor. Det er uansett mange som ser plakaten på oppslagstavlen ved inngangen. Det er to tavler, så du kan henge en plakat(er) på begge tavlene. Da ser i alle fall de flese en av dem. :)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...