tor_erik Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Hehe... Da vil du sikkert ikke ha enda 100 til. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Carnifex: Han driver selvstendig på Au! Tattoo & Piercing, men flytter over til Let's Buzz (ved siden av bystationen) 1. april, eller noe sånnt. Akkurat. Jaja.. Det er vel ikke så utrolig mange andre tatoveringssteder? Det som var i marken er vel borte? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hvor mange kinoer er det i bergen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hvor mange kinoer er det i bergen? 2? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Det er vel bare 3 som eg kommer på. Konsertpaleet, Forum KINO og den nye eg ikke husker navnet på. Det er også en annen der de spiller eldre filmer og sånt som ligger på verftet tror eg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Magnus barfot heter den nye kinoen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Akkurat. Jaja.. Det er vel ikke så utrolig mange andre tatoveringssteder? Det som var i marken er vel borte? Det var to i marken. Ett i tverrgaten mellom "marken"-gaten og Kong Oscars gate, og ett over frisøren Maxmillian (som var like ved den nevnte tverrgaten). Førstnevnte drev Tomas, som nå driver Let's Buzz (bystasjonen), og Roger/Thomas som jeg jobbet/jobber med, drev sistnevnte. Roger jobbet for øvrig ved Vektertorget før dette igjen. Også har man selvfølgelig Witchy Bitchy, men de er egentlig ikke et alternativ når det kommer til tatovering. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 JoachimR, hvordan gikk bergensturen? *løper for å se Kongen av Queens* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Tor Erik: Kontordamen, som ikke var der, avgjorde visst nok slike ting, og husker jeg ikke helt feil måtte det gjennom elevrådet også. Du har vel ikke lyst å få et par plakater som du kan få hengt opp på skolen? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Magnus barfot heter den nye kinoen. Det var det ja. Er ikke noe navn eg husker lett......sikkert for at det høres helt idiotisk ut med tanke på å kalle kino for det. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 det var så fint være ute på jobben idag at jeg rett og slett jobbet 15 timer....... nå skal jeg zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 sikkert for at det høres helt idiotisk ut med tanke på å kalle kino for det. Syns navnet er genialt jeg. Hvis du ikke skjønner hvor navnet kommer fra, så er det navnet på gaten den har fasaden mot (ikke hovedinngangen). Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det var to i marken. Ett i tverrgaten mellom "marken"-gaten og Kong Oscars gate, og ett over frisøren Maxmillian (som var like ved den nevnte tverrgaten). Førstnevnte drev Tomas, som nå driver Let's Buzz (bystasjonen), og Roger/Thomas som jeg jobbet/jobber med, drev sistnevnte. Roger jobbet for øvrig ved Vektertorget før dette igjen. Også har man selvfølgelig Witchy Bitchy, men de er egentlig ikke et alternativ når det kommer til tatovering. Akkurat. Det var Roger som tatoverte meg. Hyggelig fyr det Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Tor Erik: Kontordamen, som ikke var der, avgjorde visst nok slike ting, og husker jeg ikke helt feil måtte det gjennom elevrådet også. Du har vel ikke lyst å få et par plakater som du kan få hengt opp på skolen? Hmm... Veldig rart at ingen av kontordamene var der. Og det der med at det må gjennom både dem og elevrådet? Tipper det bare er tull... En jente i klassen min hang opp plakater i dag, ingen som sa noe. Kan ikke garantere at hun ikke hadde hatt saken i elevrådet, men jeg tviler. Hun du snakket med hadde vel ikke tilfeldigvis svart, krøllete hår og het Marit Berntsen? Hun kan av og til være litt vanskelig... Skal spørre en venninne i morgen om det der med om det må gjennom elevrådet jeg. Hun har vært leder, og er nestleder nå, så hun vet sånne ting. EDIT: Da har jeg snakket med henne, og hun sa følgende. Du kan henge opp plakater fritt på tavlen rett innenfor inngangen der det er to dører. Skal du henge opp andre steder i bygget, må du ha godkjennelse, men hun tvilte på at du måtte ha godkjennelse fra rektor. Det er uansett mange som ser plakaten på oppslagstavlen ved inngangen. Det er to tavler, så du kan henge en plakat(er) på begge tavlene. Da ser i alle fall de flese en av dem. Endret 30. mars 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Vet ikke hva hun jeg snakket med heter, men hun hadde tydligvis kontor til høyre når du kom inn til kontor-dame-"desken". Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Vet ikke hva hun jeg snakket med heter, men hun hadde tydligvis kontor til høyre når du kom inn til kontor-dame-"desken". Ah, da snakket du med rektor. Se forøvrig min forrige post for svar på spørsmålet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Inngangen, er det porten inn i gården, eller døren til ett av byggene? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Inngangen, er det porten inn i gården, eller døren til ett av byggene? Det er inn gjennom porten, og til venstre. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Tenkte bare at jeg skulle informere om at Bergens skolejuvel, Tanks VGS, har utgitt skoleavis på nett. Jeg har selv ingenting med den å gjøre, men litt morro er det jo. Sikkert mange som kjenner folk på skolen vår. Oscar - skoleavis for Tanks VGS PS! Litt treg server, men det går greit nok. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (...) og het Marit Berntsen? (...) Jobber hun der óg? Det er ihvertfall en Martit Bern(t?)sen på Sandsli, har henne i tysk. Snål, men komisk person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå