tor_erik Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 ...Og da hadde jeg snakket med Sigve på MSN, så alt ordnet seg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 salhusbroen ja... den er vel snart gratis. Blir vel oppholdsted for alle bergensrånere. *kjøre fram og tilbake over broen med dunk dunk musikk* AAHH!, jeg husker tilbake i de dager da en måtte vente på fergen for å besøke knarvik... raddisfolket (ikke noe vondt om de altså, jeg har bodd der ute selv) Moderen bor noen steinkast derfra. Var forresten på fest i det lokalet nesten nede på kaien..., husker ikke akkurat i farten hva det het men det lå en sånn derre catering firma like i nærheten... Jeg har jobbet hver eneste dag i påsken Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Hehe, var det Café Morild du beøkte? Den er nedlagt nå... Når broen blir gratis, blir strekningen over den og nedenfor oss her Norges mest ulykkesbelastede veistrekning, garantert. Lange strekk, med plutselige perioder der man ikke ser så mye. Fergen var flotters, da jeg var liten elsket jeg å se den komme og gå. Pappa tok meg med ut dit, så så vi tre-fire fergeavganger, og gikk igjen. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Café Morild.... vet ikke helt, det så mer ut som en gymsal eller noe. Det var nede på salhuskaien altså. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Åh! I Salhus ja! Da var det Salhushallen dere var i. Garantert. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du og du, så fint vær det var i dag. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hyggelig å tusle rundt i byn i dag. Har møtt mange sære lærerskikkelser etter å ha gått rundt på diverse skoler for å henge opp plakater. Fikk hengt opp på BHG, Katten, Bjørgvin og Langhaugen. Tanks og Danielsen gjenstår. Fikk også henge opp på Wasteland. Seinere i dag får vi forresten en tiol bunke med plakater, så da har vi vel rundt 200 plakater, og 2000 flyers som skal spres rundt om kring i Bergen, så bare pass dere. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du og du, så fint vær det var i dag. Fantastisk.. Kjenner et snev av livsglede her. Det må kveles snarest med overtid. Hadde årets første utepils på søndag. Det var faktisk utrolig snadder.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Glede seg til utepils i mai. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 :] Noen som vet om en data butikk, eller en butikk som selger headset med mic i byen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Da skal jeg tusle bort til min nye arbeidsplass, spise en is, hente en magnum-nål, tatovere ferdig min siste tatovering, og gå hjem og spille WoW til sent på kveld. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 :] Noen som vet om en data butikk, eller en butikk som selger headset med mic i byen? Byen? Tja.. Clas Ohslon, Spaceworld, kanskje telehuset og slike butikker Litt utenfor byen: Datakjeden og flexitdata Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Da skal jeg tusle bort til min nye arbeidsplass, spise en is, hente en magnum-nål, tatovere ferdig min siste tatovering, og gå hjem og spille WoW til sent på kveld. Ikke den verste arbeidstiden det? Hvor jobber du nå da? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Carnifex: Han driver selvstendig på Au! Tattoo & Piercing, men flytter over til Let's Buzz (ved siden av bystationen) 1. april, eller noe sånnt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 koselig bilhistorie På vei hjem fra påskefjellet på skjærtorsdag begynte farfars kjære bil å fuske. En Audi A6, akkurat over fem år og over gratntitidens utløp... De ringer NAF. NAF skjønner ikke hva feilen er... Farfar vil benytte seg av mobilitetsgarantien sin, men neida, da holder det ikke med undersøkelse fra NAF, da må Viking komme. Viking kom, og godkjente problemet, og AVIS kom med leiebil. Audien ble kjørt på verksted, og skulle bli sett på etter påske. I dag har de kost seg med bilen, og kommet til at noe som visstnok skjer ytterst sjeldent har inntruffet... Girkassen har røket. Og en automatisk girkasse til Audi A6 koster 58 000. Den finnes ikke på lager i Norge. Det er sendt forespørsel til Audi Tyskland om de har den på lager, men selv det var visst temmelig usikkert... Og så connectionen til Bergen: Der ble bilen kjøpt en gang i tiden. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Og så connectionen til Bergen: Der ble bilen kjøpt en gang i tiden. Ja vi er ute etter å ta rotta på folk fra.. eh.. øst for fjellene! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Hyggelig å tusle rundt i byn i dag. Har møtt mange sære lærerskikkelser etter å ha gått rundt på diverse skoler for å henge opp plakater. Fikk hengt opp på BHG, Katten, Bjørgvin og Langhaugen. Tanks og Danielsen gjenstår. Fikk også henge opp på Wasteland. Hva skjedde hos oss? Ingen på jobb eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Og så connectionen til Bergen: Der ble bilen kjøpt en gang i tiden. Ja vi er ute etter å ta rotta på folk fra.. eh.. øst for fjellene! JA! Neida... Følte bare for å fortelle "min" bilhistorie.. Kjøper som tidligere sagt i denne tråden, ny bil i bergen nå også. Ingen ting vondt med bergensere. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Ingen ting vondt med bergensere. Det må du nesten si, hvis du da ikke har lyst på 100+ forumbrukere på nakken. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Tror du ikke jeg har et kanskje enda høyere antall forumbrukere der allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå