Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjør dere andre på nå i påsken?

Tja. I dag har jeg jobbet 12 timer og tjent 1750 kr, ny dagsrekord for min del. :D

Nå skal jeg slappe av et par dager, kanskje få vasket bilen og litt sånt, før det blir en tur til Bømlo for å besøke venner.

...Og så må en jo litt ut på byn, som vanlig. :)

Lenke til kommentar
Bor i Dalen og går på Fyllingsdalen V.G.S.. Men akkurat no bor eg i Vikingskipet med 5.2k andre ;)

Hvor lenge varer dette her da?

er det ikke en uke da, 5 dager eller noe sånt.

Endret av regga
Lenke til kommentar
Bor i Dalen og går på Fyllingsdalen V.G.S.. Men akkurat no bor eg i Vikingskipet med 5.2k andre ;)

Hvor lenge varer dette her da?

For lenge. Jeg hadde ALDRI klart å holde ut. Det virker jo som om det er konstant bråk og leven. Fett i noen timer, kanskje et døgn, men så klikker det. Big time.

Lenke til kommentar
For lenge. Jeg hadde ALDRI klart å holde ut. Det virker jo som om det er konstant bråk og leven. Fett i noen timer, kanskje et døgn, men så klikker det. Big time.

Haha! :!:

Skjønner ka du mener. Selv hadde eg vært i super humør men etterhvert som eg ikke får sovet godt og i ro så hadde eg blitt farlig cranky. :S

Lenke til kommentar

Haha, hjemme fra påskeferie. For et kav det ble da bilen havarerte og vi måtte ta sikte på å reise med buss hjem igjen (6 timer med buss er ytterst lite gøy).

Forresten, noen som har sett Dynamic-plakater i området de siste dagene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...