darkness| Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Venninnen min sine foreldre kausjonerer ikke for henne. De tar derimot opp et lån for å gi henne 100k i egenkapital. Foreldrene mine har verken mulighet for å gi meg sikkerhet i sitt hus, eller å hjelpe meg med egenkapital. Jeje. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Bergensere? Æsj. Neida. Jeg er Oslogutt, men det er gøy å se at det er så mange fra Bergen her på forumet! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Hva gjør dere andre på nå i påsken? Tja. I dag har jeg jobbet 12 timer og tjent 1750 kr, ny dagsrekord for min del. Nå skal jeg slappe av et par dager, kanskje få vasket bilen og litt sånt, før det blir en tur til Bømlo for å besøke venner. ...Og så må en jo litt ut på byn, som vanlig. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Humm... Er alle bergensere dratt på ferie/til TG eller? Har jo ikke hørt et pip fra dere på dagesvis! Endret 24. mars 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Humm... Er alle bergensere dratt på ferie/til TG eller? Har jo ikke hørt et pip fra dere på dagesvis! Tja, jeg er nå her, og ikke nok med det, jeg er på Sotra, og ikke lengre i Narvik. Hurrahmegrundt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Se så! Jeg er her faktisk bare til i morgen, for da skal jeg en tur til den store øyen i vest, Bømlo. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Faen til digg dag idag da folkens! 14 grader og greier. Våren er kommet for å bli. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Faen til digg dag idag da folkens! 14 grader og greier. Våren er kommet for å bli. ...Den har vi hørt før. Neida, la oss bare håpe. Egentlig er jeg fornøyd så lenge bakken er bar. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hadde meg en rolig tur på byn i går. Var faktisk skikkelig artig. Ikke sinnsykt mye folk liksom men nok til at det var artig. Sitter nå og vurderer en tur i dag og.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 alle er reist bort så noe tur på byn blir det nok ikke på meg i dag. Lenke til kommentar
Prebba1 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bor i Dalen og går på Fyllingsdalen V.G.S.. Men akkurat no bor eg i Vikingskipet med 5.2k andre Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 alle er reist bort så noe tur på byn blir det nok ikke på meg i dag. Blir vel ikke noe tur på meg heller i dag. Blir vel på lørdag i stedet Det er utrolig hvor mange som er borte i påsken ja. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Bor i Dalen og går på Fyllingsdalen V.G.S.. Men akkurat no bor eg i Vikingskipet med 5.2k andre Hvor lenge varer dette her da? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Bor i Dalen og går på Fyllingsdalen V.G.S.. Men akkurat no bor eg i Vikingskipet med 5.2k andre Hvor lenge varer dette her da? er det ikke en uke da, 5 dager eller noe sånt. Endret 24. mars 2005 av regga Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Bor i Dalen og går på Fyllingsdalen V.G.S.. Men akkurat no bor eg i Vikingskipet med 5.2k andre Hvor lenge varer dette her da? For lenge. Jeg hadde ALDRI klart å holde ut. Det virker jo som om det er konstant bråk og leven. Fett i noen timer, kanskje et døgn, men så klikker det. Big time. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 For lenge. Jeg hadde ALDRI klart å holde ut. Det virker jo som om det er konstant bråk og leven. Fett i noen timer, kanskje et døgn, men så klikker det. Big time. Haha! :!: Skjønner ka du mener. Selv hadde eg vært i super humør men etterhvert som eg ikke får sovet godt og i ro så hadde eg blitt farlig cranky. :S Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 ...Da var man hjemme fra weekend på den store ø i vest, Bømlo. Hvilket vær, dere! Her skal det ut og vaskes bil! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Haha, hjemme fra påskeferie. For et kav det ble da bilen havarerte og vi måtte ta sikte på å reise med buss hjem igjen (6 timer med buss er ytterst lite gøy). Forresten, noen som har sett Dynamic-plakater i området de siste dagene? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 sluffy: nå er det vel på tide å tenke på å få vekk "god jul" i signaturen din. Siden påsken er snart over? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ah. Flott vær i dag. Er som sagt hjemme for tiden og har vært ute i båt med foreldrene mine. Vi kjørte fre Nesosen, til Glesnes/Glesvær til utenfor Austevoll. Her lagde de mat, og så kjørte vi inn i Forlandsvågen. (noen som vet hvor og hva jeg snakket om) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå