Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kine, du synes sikkert at dette forslaget suger, men hva med å flytte til Åsane? Billigere leiligheter skal du lete lenge etter i Bergen. Og det er ikke mer enn 15-20 min med Gaia til sentrum...

Problemet er at det da blir dyrt med buss.. jeg vil allerhelst ha i hvert fall sykkelavstand til sentrum.. åsane er greit nok det, men det er så mange plasser hvor bussforbindelsene suger.

Lenke til kommentar
Kine, du synes sikkert at dette forslaget suger, men hva med å flytte til Åsane? Billigere leiligheter skal du lete lenge etter i Bergen. Og det er ikke mer enn 15-20 min med Gaia til sentrum...

Problemet er at det da blir dyrt med buss.. jeg vil allerhelst ha i hvert fall sykkelavstand til sentrum.. åsane er greit nok det, men det er så mange plasser hvor bussforbindelsene suger.

Jeg tenkte i området rundt Åsane Senter da, som f.eks. Myrdalsskogen. Det bor en del eldre der, men det er ikke noe eldresenter. Derfra er det gangavstand (2-3 min) til Åsane Terminal.

EDIT: Ikke hør på min venn Thud her... Han har bare planer om å flytte inn sammen med deg i sentrum, for så å lokke deg inn i den suspekte delen av filmindustrien.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Jeg har faktisk tilbragt en del tid i Åsane da :p

De fleste leilighetene jeg har sett i Åsane er dessverre i Eidsvåg eller andre steder med dårlige bussforhold

Hva med Lønborg? De holder på med masse utbygging der, og i tillegg er bussforholdene der veldig bra. 20, 21,22,24 til sentrum og 20 og 24 tilbake. Ikke så langt å sykle til sentrum heller. De har forresten et par leiligheter der til salgs til underkant av millionen. Men om de er så fine og luksuriøse, det vet jeg ikke...

Endret av jolleguten
Lenke til kommentar

:w00t: sandviken :w00t:

Har vokst opp i sandviken, så bodde jeg 1 år på landås og 2 år på nesttun før jeg nå er tilbake i sandviken.

Ingen steder jeg trives så bra som her.. tar meg 10 min å gå til sentrum, 1 minutt til 7/11, og et halvt til nærmeste basketballbane :)

Har det som plommen i egget her :D

Lenke til kommentar
:w00t: sandviken :w00t:

Har vokst opp i sandviken, så bodde jeg 1 år på landås og 2 år på nesttun før jeg nå er tilbake i sandviken.

Ingen steder jeg trives så bra som her.. tar meg 10 min å gå til sentrum, 1 minutt til 7/11, og et halvt til nærmeste basketballbane :)

Har det som plommen i egget her :D

fisken i vannet mener du vel :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...