FJERNET111 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Og her er et til... Kan rett og slett ikke huske sist det har snødd så mye som nå. Må være noen år siden ihvertfall. Gleder meg til all slapsen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 *Håpe på at skolebussen krasjer på vei til skolen i morgen* Jeg gidder ikke å skrive stilen jeg skal levere forrige mandag. Hadde passet med en dag fri nå, men jeg tok to forrige uke, så det får holde for en stund nå. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Tok fri i dag jeg. Helt ødelagt etter friluftslivtur til Ustaoset i helgen, såh... Like greit. Egentlig litt syk også. Kan lett forsvares. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tor_Erik: Kjørte ikke du hos Bergen bil & mc-skole?. Hvis ja, vet du om de tar betaling for begge timene hvis jeg har glemt de? Litt surt hvis jeg må betale 900,- for ingenting nå. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Tor_Erik: Kjørte ikke du hos Bergen bil & mc-skole?. Hvis ja, vet du om de tar betaling for begge timene hvis jeg har glemt de? Litt surt hvis jeg må betale 900,- for ingenting nå. Jo, jeg kjørte der. Men jeg unnlot aldri å møte opp til timene, så jeg vet ikke helt. Det eneste jeg vet er at jeg måtte avbestille timen dagen før for å være sikker på å slippe å betale. Ta en telefon til læreren din du, og forklar saken. De er greie hele gjengen. Regnger med at du har telefonnummeret på visittkortet du fikk utdelt? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Bor på Minde Ah. Vokste opp i Elvebakken, rett over NRK-bygget. Er jo i nærheten hvor jeg bor det. Bor 2 min fra remasjappen på wergeland. Endret 14. mars 2005 av jolleguten Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tor_Erik: Har sendt et par meldinger for å få ny time. Snakker med han da, og håper på det beste. Fyren står forøvrig ikke på kortet, da han ble ansatt etter at kortene ble laget Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tar eg ikke feil så var laksevåg den mest befolkede bydelen i bergen. Er åsane som er mest befolket. Tror fyllingen kommer på en god andre plass hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Jollegutten: Jaha? Hvilken adresse? Endret 14. mars 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 hvis åsane hadde vært en egen by hadde det vær norges 5. største... Kan dog være at laksevåg er tettest befolket? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Tar eg ikke feil så var laksevåg den mest befolkede bydelen i bergen. Er åsane som er mest befolket. Tror fyllingen kommer på en god andre plass hvis jeg ikke tar helt feil. http://www.bergen.kommune.no/info/kort_om_bergen.html#folk åsane leder såvidt over laksevåg. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jollegutten: Jaha? Hvilken adresse? Granveien Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Granveien, ja. Hadde et par kompiser der oppe i mine yngre dager. Lenke til kommentar
Con Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bor på Landås/storetveit jeg! Mekker Scootere på paradis av yrke! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bor på Landås/storetveit jeg! Mekker Scootere på paradis av yrke! Den på i paradiskrysset? Skal komme innom når jeg skal skaffe meg en Lenke til kommentar
Con Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Bor på Landås/storetveit jeg! Mekker Scootere på paradis av yrke! Den på i paradiskrysset? Skal komme innom når jeg skal skaffe meg en That`s the one! Lenke til kommentar
Winters Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg bor seff på Nordnes!Teh cock of Bergen! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Bor på Landås/storetveit jeg! Mekker Scootere på paradis av yrke! Den på i paradiskrysset? Skal komme innom når jeg skal skaffe meg en That`s the one! Folkene der er kjipe.. skulle ha en ny coil til Vespaen min.. Kjørte opp der, stod å ventet i en halvtime.. Han ene duden stod med noen kunder, han andre satt å daffet.. Bad service Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Vært der noen ganger eg og. En kompis og broren til en annen kompis kjøpte moped der. Nordnes= Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvis det er sånn det er Bønes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå